اخبار روز سینما

تصویر لورفته از الناز شاکردوست در مهمانی مختلط

به تازگی تصویر الناز شاکردوست در مهمانی مختلط در فضای مجازی منتشر شده است که حواشی و بازخوردهای زیادی را با خودش به همراه داشته است .

به تازگی، عکس الناز شاکردوست مهمانی در فضای مجازی تحت عنوان مهمانی رفتن الناز شاکردوست منتشر شده که حواشی زیادی را به همراه داشته است که در ادامه عکس مهمانی مختلط الناز شاکردوست را خواهید دید.

تصویر الناز شاکردوست در مهمانی مختلط

الناز شاکردوست که از خبر درگذشت کیومرث پوراحمد بود، در پستی در اینستاگرام خود منتشر کرد. این بازیگر با انتشار سکانسی از فیلم سینمایی گل یخ، خطاب به این کارگردان نام آشنا نوشت:

پدر سینمایی‌ام امروز خود به زندگی‌اش پایان داد! همیشه گفته بود که دوست ندارد برای زندگی‌اش تصمیم برد. دوست داشت خودش سکانس پایانی زندگی‌اش را کارگردانی کند و کات.

الناز شاکردوست در ۷ تیر ۱۳۶۳ در تهران به دنیا آمد. او که فرزند دوم خانواده است، یک برادر بزرگتر و یک خواهر کوچکتر دارد. او از سنین دبستان به بازیگری علاقه نشان داد و در تئاترهای دانش‌آموزی و دانشجویی به روی صحنه رفت که در سال ۱۳۷۶ برای آن برندهٔ جایزهٔ بهترین بازیگر جشنواره فجر دانش‌آموزی شد. او در کنکور هنر با رتبه ۱۱ وارد رشته تئاتر از دانشکده معماری دانشگاه تهران شد.

او در کنکور هنر با رتبهٔ ۱۱ وارد رشتهٔ تئاتر از دانشکده معماری دانشگاه تهران شد.

در ادامه می‌توانید عکس الناز:

تصویر الناز شاکردوست در مهمانی مختلط
تصویر لورفته از الناز شاکردوست در مهمانی مختلط

عکس مهمان مختلط الناز شاکردوست

الناز شاکردوست متولد ۷ تیر ۱۳۶۳ بازیگر ایرانی است. او در دانشکده معماری دانشگاه تهران تحصیل و بازیگری را در تئاتر دنبال کرد. به گذارش پی ام آپ در ۱۳۹۹، او «یکی از اصلی‌ترین گزینه‌ها برای ایفای نقش‌های جدی در سینمای ایران است.

او برای بازی در باد در علفزار می‌پیچد ۱۳۸۶ نامزد سیمرغ بلورین و برای بازی در مبارک ۱۳۹۵ جایزه‌ی بهترین بازیگر زن جشن حافظ را کسب کرد. شاکردوست برای بازی در شبی که ماه کامل شد ۱۳۹۷ و ابلق ۱۳۹۹ ساخته‌ی نرگس آبیار، به‌ترتیب برنده و نامزد سیمرغ بلورین بهترین بازیگر زن شد.

تحریریه بازتاب آنلاین

من امیر هستم از کرمان و خیلی خوشحالم که میتونم از طریق بازتاب آنلاین صدای رسای اخبار ایران و جهان باشم

مقالات جذاب با ارزش مطالعه بالا

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا