اخبار روز سینما

تصویر جدید بهروز وثوقی در کنار همایون شجریان

در اقدامی جالب و غیرمنتظره، بهروز وثوقی ، بازیگر افسانه‌ای سینمای ایران، به عنوان مهمان ویژه در کنسرت همایون شجریان در شهر سن خوزه آمریکا حضور یافت.

این حضور همزمان با سالروز تولد 50 سالگی «همایون شجریان» بود و به همین مناسبت، جشنی صمیمی در پشت صحنه اجرا برگزار شد.


ادامه مطلب در ادامه

بیشتر بخوانید:

برای اطلاع از آخرین اخبار سینمای جهان، می‌توانید به بخش اخبار سینما و تلویزیون یا کانال تلگرامی بازتاب آنلاین مراجعه کنید.


تصویر جدید بهروز وثوقی در کنار همایون شجریان

«همایون شجریان» که در حال حاضر در تور کنسرت‌های خارج از کشور خود به سر می‌برد، از حضور «بهروز وثوقی» در این کنسرت ابراز خرسندی کرد و این اتفاق را هدیه‌ای ارزشمند در روز تولدش دانست.

«بهروز وثوقی» نیز از دیدن «شجریان» و تماشای اجرای او ابراز خوشنودی کرد و گفت که از طرفداران دیرینه موسیقی «همایون» و پدرش، استاد «محمدرضا شجریان» بوده است.

همایون شجریان

حضور «بهروز وثوقی» در کنسرت «شجریان»، بازتاب گسترده‌ای در رسانه‌ها و شبکه‌های اجتماعی داشت و بسیاری از طرفداران این دو هنرمند از این اتفاق استقبال کردند.

این رویداد بار دیگر نشان‌دهنده پیوند عمیق بین هنر و فرهنگ ایران است و یادآور می‌شود که هنرمندان ایرانی، فارغ از مرزها و جغرافیا، همواره با یکدیگر در ارتباط هستند و از یکدیگر حمایت می‌کنند.

بیشتر بخوانید:

نظر شما درباره‌ی تصویر جدید بهروز وثوقی در کنار همایون شجریان چیست؟ لطفا نظرات خود را در بخش کامنت با بازتاب آنلاین در میان بگذارید.

منبع:بازتاب آنلاین

مقالات جذاب با ارزش مطالعه بالا

دکمه بازگشت به بالا