اخبار روز سینما

تصاویری از باشکوه ترین لباس هایی که تا به حال دیده اید!

ستاره های زیبای سینما با لباس های زیبا و رنگارنگ خود رژه می روند؛ دنیای مد همیشه عصای سینما و تصویر بوده است. بسیاری از شخصیت های سینما به دلیل پوشیدن لباس های جذاب و استایل خاص به یادگار مانده اند. این یعنی شکوه; شکوهی که رنگ، طرح و سبک می تواند ایجاد کند.

باشکوه ترین لباس های شخصیت های دنیای سینما چیست؟ در این مقاله می خواهیم به برخی از معروف ترین آنها نگاهی بیندازیم. با ما هستی؟

اگر عاشق سینمای کلاسیک و مهمتر از آن رمان خوان هستید، لذت تماشا و مطالعه را کم نخواهید داشت.

این فیلم با حضور ویوین لی در نقش اسکارلت اوهارا و البته بازی درخشان کلارک گیبل یکی از معروف ترین فیلم های ساخته شده در سینمای جهان است.

در سکانس مهمانی که اسکارلت مجبور می شود لباسی جذاب و زیبا با پرده سبز و مخمل بدوزد، در خاطره مخاطب می ماند.

این لباس یکی از خاص ترین و خاطره انگیزترین لباس هایی است که تا به حال در فیلم ها پوشیده شده است. چشمان سبز اسکارلت را به یاد دارید و اینکه چگونه با پارچه مخملی مطابقت داشت؟

شخصیت اسکارلت در کتاب که بسیار خوب بازی شد، اما بازی جذاب ویوین لی فقید در آن نقش به ماندگاری کتاب و فیلم کمک کرد.

تایتانیک

اینها باشکوه ترین لباس های سینما هستند.

تایتانیک یک فیلم نوستالژیک است. نه فقط به خاطر تم رمانتیک و شخصیت های دوست داشتنی اش، بلکه به خاطر نوع نگاهی که در آن سال ها به آن داشت. وقتی این فیلم اکران شد و به شهرت رسید، دسترسی آسان به فیلم های خارجی وجود نداشت.

خانواده ها این فیلم را به صورت گروهی و با ملاحظات خاص خود در خانه یا در خانه دوست یا اقوام مشاهده می کنند.

شاید یادت بیاد، درسته؟ یکی از باشکوه ترین لباس های سینما نیز در سکانس مهمانی این فیلم با رنگ صورتی دیده شد.

لباس گیپور زیبای کیت وینسلت در نقش رز، مدل زیبای او و دستکش های بلندی که او را همراهی می کرد در خاطره مخاطبان ماندگار شد.

در آن زمان ها، روزهای اوج پخش و نمایش تایتانیک، بسیاری از مردم الگوی دوخت لباس های شب را از لباس مجلسی معروف رز انتخاب کردند.

غرور و تعصب

اینها باشکوه ترین لباس های سینما هستند.

به نظر ما تماشای غرور و تعصب برای همه جوان ها، خانم ها و آقایان واجب است. ارتباط، عشق و فردیت از مهمترین مفاهیمی است که در این اثر شرح داده شده است.

شخصیت لیزی با بازی کایرا نایتلی نیز یکی از به یاد ماندنی ترین لباس های این فیلم را دارد. وقتی لیزی و خواهرانش در بزرگترین مهمانی شهر حاضر می شوند، همه سعی می کنند خود را ابراز کنند.

تجمل و سبک سنت را می توان در پوشش هر شخصیت مشاهده کرد. اما لیزی نگاه متفاوتی به زندگی دارد و ما او را با لباسی ساده تر اما در عین حال باشکوه تر می بینیم.

او شکوه استایل خود را مدیون اعتماد به نفسش است که او را زیباترین جلوه می دهد. در سکانس مهمانی، دختران دیگر دستکش می پوشند و سعی می کنند بی نقص باشند.

لیزی اینطور نیست، حضور متفاوتی دارد و با اینکه موهایش را به میل خودش درست می کند و طرفدار کوتاهی های رایج نیست، اما ظاهر متفاوتی دارد و توجه من را به خود جلب می کند.

حتماً این داستان هیجان انگیز را ببینید که شخصیت های اصلی آن در طول داستان تغییر می کنند. نسخه های مختلفی از آن وجود دارد.

اما یکی با بازی کایرا نایتلی بهتر از بقیه انجام شده است.

گتسبی بزرگ

اینها باشکوه ترین لباس های سینما هستند.

فیلم گتسبی بزرگ یکی از آن آثار جذابی است که اگر حوصله خواندن کتاب را نداشته باشید شما را با دنیایی آشنا می کند که اسکات فیتزجرالد نویسنده مشهور می خواست از آن تعریف کند.

این فیلم پر از صحنه های مهمانی و نمایش ثروت است. در این اثر زیبای نمایشی و روانی حضور زنانی با لباس های فاخر و زیبا به چشم می خورد.

می‌توانید یکی از داغ‌ترین استایل‌ها را که در تصویر بالا در کری مولیگان مشاهده می‌کنید، ببینید. اصطلاحی به نام گتسبینگ وجود دارد.

این اصطلاح از این فیلم گرفته شده است و به معنای میزبانی یک مهمانی یا موقعیتی است که می توانید فردی را ببینید و ملاقات کنید که مستقیماً با او ارتباط ندارید.

در این فیلم هدف از اتفاقات مجلل و پر زرق و برق چیزی شبیه همین بود. این فقط برای حزب صادق نیست.

حتی گاهی در فضای مجازی پستی می‌گذارید که همه می‌توانند آن را ببینند، اما هدف شما یک مخاطب خاص است. آیا شما هم چنین چیزی را تجربه کرده اید؟

کانال کوکو

اینها باشکوه ترین لباس های سینما هستند.

آیا برند معروف شانل را می شناسید؟ نه؟ اگر دوست دارید تاریخچه آن را بدانید و ببینید چه چهره ای پشت این همه موفقیت است، فیلم کوکو شانل را از دست ندهید.

این اثر بخشی جذاب از زندگی سازنده برند را نیز به نمایش می گذارد که با تلاش، پشتکار و البته هوشمندی به جایگاه فعلی خود رسیده است. شانل خدمات زیادی به دنیای مد ارائه کرده است.

نقش کلاه و لوازم جانبی با فعالیت آنها برجسته شد. در تصویر بالا یک کت و دامن خوش دوخت را مشاهده می کنید که با اکسسوری گردنبند مرواریدی جذاب و زیباتر شده است.

دیو و دلبر

اینها باشکوه ترین لباس های سینما هستند.

آیا اما واتسون شایان ستایش از مجموعه هری پاتر را می شناسید؟ حضور او به عنوان یک بزرگسال در تعدادی از فیلم های معروف و مهم را نمی توان نادیده گرفت.

ما آن را در دیو و دلبر دیده ایم که اثری محبوب برای همه سنین است. این اثر سرگرم‌کننده و کلاسیک، ظاهر زیبای زیبای اما واتسون را نیز محبوب کرده است.

این لباس یکی از آنهایی است که بیشتر دختران دوست دارند آن را امتحان کنند. اینجوری نیست؟

این بلوز زرد پفی با دوخت های ظریف زیبا در قسمت پایین دامن می تواند الهام بخش شما برای دوخت لباس رسمی یا عروسی باشد. شما چی فکر میکنید؟

در پایان

با شکوه ترین لباس ها را مرور می کنیم. قطعا فیلم های دیگری نیز وجود دارند که شخصیت هایی با لباس های زیبا و جذاب دارند. نطر شما چی هست؟ چه کاری را به لیست ما اضافه می کنید؟ زرق و برق دار فقط به معنای لباس های پر زرق و برق نیست.

شکوه نوعی قدرت و اعتماد به نفس است که در کنار بافت پارچه ها، طراحی لباس و جذابیت اکسسوری ها می تواند تصویری قدرتمند و دلنشین از صاحب لباس در ذهن ما ایجاد کند.

در میان افراد حاضر در این لیست، ما لزوماً با لباس‌های خیلی عجیب و زیبا روبرو نبودیم، اما نوعی جذابیت و شکوه را بیان کردیم که ما را به عنوان بیننده تحت تأثیر قرار داد.

آوین احمدی

آوین احمدی هستم سردبیر و مدیرمسئول رسانه بازتاب آنلاین که سعی میکنم آنچه در ایران و جهان میگذرد را برای شما در این وبسایت به اشتراک بگذارم

مقالات جذاب با ارزش مطالعه بالا

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا