اخبار روز

٧۴ تیم پلیس راه برای نظارت بر جاده‌های کرمانشاه سازماندهی شدند!/جزئیات

سرپرست پلیس راه استان کرمانشاه با اشاره به ادامه دار بودن بارش‌های پاییزی و لغزندگی جاده‌ها گفت: ٧۴ تیم پلیس راه جهت  کنترل کردن و نظارت بر ترافیک در جاده‌های استان کرمانشاه سازماندهی شدند. در ادامه توضیحات بیشتر در این باره را مطالعه کنید.

عبدالحسین زارع در گفتگو با خبرنگار بازتاب آنلاین کرمانشاه توضیح داد: بارندگی چند روز اخیر باعث لغزندگی جاده ها شده است و با توجه به اینکه چند روز مانده به بارندگی قبلی، مصالح سطح جاده با ریزش باران مخلوط شده و شرایط لغزنده ایجاد شده است.

وی افزود: رانندگان در جاده های لغزنده و بارندگی مداوم با حوصله و احتیاط رانندگی کنند و از عجله و حرکت های عجولانه و غیر متعارف خودداری کنند.

رئیس پلیس راه استان کرمانشاه تصریح کرد: رعایت سرعت مطمئنه و فاصله زیاد با خودروهای جلویی دو اصل بسیار مهم در لغزنده بودن جاده ها است که به پیشگیری از تصادفات احتمالی کمک می کند.

وی بیان کرد: از سوی دیگر رانندگان توجه به جلو را فراموش نکنند زیرا ممکن است سیلاب جزئی و ایزوله در سطح جاده رخ دهد و در صورت قرار گرفتن ناگهانی در سیل احتمال برخورد با خودروهای دیگر وجود دارد.

این مسئول خاطرنشان کرد: نکته مهم دیگر هنگام رانندگی در جاده های لغزنده این است که رانندگان در هنگام عبور از پیچ ها توجه کنند و برای حفظ تعادل وسیله نقلیه با سرعت مطمئنه از این پیچ ها عبور کنند.

وی اذعان داشت: به محض اعلام هشدارهای جوی، نیروهای پلیس راه با توجه به شرایط جوی به نقاطی که بارندگی بیشتری دارد مستقر می شوند و نیروها در آنجا متمرکز می شوند و نقاط حادثه خیز بیشتری را تحت پوشش قرار می دهیم.

زارع گفت: تیم های پاسخگویی در محورهای کلیدی مستقر هستند و در حال حاضر 74 تیم پلیس راه سازماندهی شده و مسئولیت نظارت و کنترل ترافیک را بر عهده دارند.

وی تصریح کرد: رانندگان در صورت امکان با توجه به شرایط بارندگی سفر خود را به زمان دیگری موکول کنند در غیر این صورت نکات ایمنی را رعایت کنند.

نگین یوسف پور

نگین یوسف پوریان هستم از شهر سمنان و بعنوان سردبیر این رسانه جدیدترین اخبار روز رو برای شما قرار میدم

مقالات جذاب با ارزش مطالعه بالا

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا