اخبار روز سینما

قرارداد تسا تامپسون با استودیوی ام‌جی‌ام !/جزئیات

نامزد جایزه امی تایم، تسا تامپسون با Viva Maude با استودیوهای آمازون ام‌جی‌ام (Amazon MGM Studios) یک قرارداد چندساله دارد.

این بازیگر که در فیلم‌های کرید 3 و عشق سیلوی این استودیو بازی می‌کرد، در سال 2020 شرکت تولیدی خود را به نام  «Viva Maude» تأسیس کرد. هدف اعلام شده این برچسب، تأثیرگذاری بر فرهنگ از طریق پروژه های سرگرم کننده تصنیف ناپذیر است.

قرارداد تسا تامپسون با استودیوی ام‌جی‌ام

«Viva Maude» در حال کار با MGM بر روی Hedda، بازسازی نمایشنامه معروف هنریک ایبسن، هدا گابلر اثر «هنریک ایبسن»، به نویسندگی و کارگردانی  «نیا داکاستا» و با بازی تامپسون است.

در سال 2021، «کیشوری راجان»،  که به‌خاطر کارش بر روی Random Acts of Flyness شناخته می‌شود، با «تامپسون» برای توسعه و گسترش Viva Maude شریک شد و به عنوان معاون توسعه و تولید خدمت کرد. Viva Maude بیش از 20 فیلم و پروژه تلویزیونی در ژانرهای مختلف از جمله بیوگرافی و مستند دارد. پروژه های Viva Maude شامل زندگی مخفی زنان کلیسا در شبکه Max و یک تطبیق از لاستر برای شبکه HBO است.

تسا تامپسون

تامپسون گفت:

من Viva Maude را تأسیس کردم تا فضایی ایجاد کنم که در آن همکاران ما جسورتر باشند، برای ایجاد فضایی که در آن هنرمندان بتوانند به روش‌های جدید رشد کنند، و فضایی ایجاد کنم که بتوانند تصور کنند بیش از یک شرکت بتواند تولید کند. استودیو MGM آنها بارها و بارها ثابت کرده اند که شرکای واقعی در خلق آثار جسورانه هستند، و من خوشحالم که Viva Maude چنین رهبری دقیق دارد.

سال گذشته، تامپسون نقش بیانکا را در مایکل بی جردن کرید 3 بازی کرد که با بیش از 276 میلیون دلار در سراسر جهان به پرفروش ترین فیلم کرید تبدیل شد. او علاوه بر بازی در سریال  عشق سیلوی در شبکه «Prime Video»،به عنوان تهیه‌کننده اجرایی این فیلم نیز خدمت کرد، این فیلم برای اولین بار در جشنواره فیلم ساندنس به نمایش درآمد و برنده جایزه امی تایم  2021 برای فیلم تلویزیونی برجسته شد.

آوین احمدی

آوین احمدی هستم سردبیر و مدیرمسئول رسانه بازتاب آنلاین که سعی میکنم آنچه در ایران و جهان میگذرد را برای شما در این وبسایت به اشتراک بگذارم

مقالات جذاب با ارزش مطالعه بالا

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا