اخبار روز سینما

تریلر فیلم Trigger Warning منتشر شد

تریلر فیلم Trigger Warning توسط سرویس استریم نتفلیکس منتشر شد. جسیکا آلبا ، ستاره‌ی فیلم‌های چهار شگفت‌انگیز، در این فیلم نقش‌آفرینی می‌کند.

«جسیکا آلبا»، بازیگر محبوب فیلم‌ شهر گناه، پس از یک غیبت چند ساله در نقش‌های اصلی، با بازی در فیلم اکشن جدیدی به نام هشدار ماشه به صحنه بازگشته است.


ادامه مطلب در ادامه

بیشتر بخوانید:

برای اطلاع از آخرین اخبار سینمای جهان، می‌توانید به بخش اخبار سینما و تلویزیون یا کانال تلگرامی بازتاب آنلاین مراجعه کنید.


تریلر فیلم Trigger Warning منتشر شد

داستان فیلم هشدار ماشه درباره‌ی یک کماندوی زن به نام «پارکر» (با بازی جسیکا آلبا) است که با اختلال استرس پس از سانحه دست و پنجه نرم می‌کند. او پس از مرگ ناگهانی پدرش، به زادگاه خود باز می‌گردد و درگیر ماجراهایی می‌شود.

«پارکر» در جستجوی یافتن حقیقت مرگ پدرش، با یک باند خشن که در شهرش بیداد می‌کنند، روبرو می‌شود. او با استفاده از مهارت‌های رزمی خود، تلاش می‌کند تا شهر را از شر این باند خلاص کند.

در هشدار ماشه علاوه بر «جسیکا آلبا»، بازیگران دیگری همچون «مارک وبر»، «آنتونی مایکل هال»، «تون بل»، «جیک ویری»، «گابریل باسو»، «کایوی لیمن» و «هاری دیلون» نیز حضور دارند.

این فیلم سرشار از صحنه‌های اکشن و هیجان‌انگیز است و بدون شک طرفداران این ژانر را به وجد خواهد آورد. هشدار ماشه به زودی در نتفلیکس منتشر خواهد شد و تاریخ دقیق انتشار این فیلم هنوز اعلام نشده است.

بیشتر بخوانید:

نظر شما درباره‌ی تریلر فیلم Trigger Warning چیست؟ لطفا نظرات خود را در بخش کامنت با بازتاب آنلاین در میان بگذارید.

منبع: Collider

منبع:بازتاب آنلاین

مقالات جذاب با ارزش مطالعه بالا

دکمه بازگشت به بالا