اخبار روز سینما

تریلر فصل سوم سریال Truth Be Told منتشر شد

یکی از نزدیک به پروژه فیلم (باربارلا) محصول «سونی پیکچرز» تایید کرده است که سیدنی سوئینی »قرار در پروژه سینمایی ایفای ایفای نقش کند. این فیلم در مراحل اولیه پیش تولید می‌شود، کارگردان، نویسنده و تهیه‌کننده فیلم مشخص نشده اند.

این بازیگر این خبر را طی یک پست در صفحه اینستاگرامـش تایید کرده است. این بازیگر یک عکس از فیلم اصلی که فیلمی محصول سال ۱۹۶۸ است را منتشر کرده و در توضیحاتش نوشته است “وقت نجات دادن دنیا رسیده است.”

می شود گفت سوئینی تبدیل به یکی از بازیگران با و پر استفادۀ سونی پیکچرز است، زیرا او اکنون در فیلم (مادام وب) در کنار «داکوتا جانسون» در حال بازی است. همچنین این استودیو ساخت رمان رمان رمان ساخت ساخت رمان رمان رمان رمان ساخته، پروژه ای که برد فولر تهیه کنندگی آن را بر عهده دارد و سیدنی سوئینی سوئینی جزء بازیگرانش اعلام شده است.

(نیلوفر سفید) و (رضایت) رشد کرد و شد. امسال این بازیگر برای بازی در جفت این سریال های نامزد دریافت جایزه امی شد.

فیلم اصلی فیلم محصول ۱۹۶۸ است که بر اساس کمیکی به نویسندگی «ژان کلود فورست» ساخته شده و جین فوندا فوندا »نقش اصلی آن را بازی کرده است. گرچه این در آن زمان در باکس آفیس موفقیت آنچنان بزرگی را اما در دهه های بعد این طرفداران بسیار پیدا کرد. این فیلم یکی از نمادین ترین فیلم های جین فوندا به حساب می آید.

در همان ابتدا از انتشار فیلم اصلی وجود دارد برای ساخت و یا بازسازی فیلم توسط روژه وادیم وادیم »کارگردان فیلم اصلی اما نتیجه نتیجه هیچ کدام از آن برنامه ها نیست

تحریریه بازتاب آنلاین

من امیر هستم از کرمان و خیلی خوشحالم که میتونم از طریق بازتاب آنلاین صدای رسای اخبار ایران و جهان باشم

مقالات جذاب با ارزش مطالعه بالا

دکمه بازگشت به بالا