اخبار روز سینما

تریلر رسمی فصل دوم انیمه Jujutsu Kaisen منتشر شد

کارگردان فیلم Glass Onion: از عنوان این فیلم راضی نیستم: به تازگی و بعد از مدت ها انتظنم قسوم قسومی چاقوکشی (Knives Out 2019) به نام گلس آنین: یک چاقوکشی اسرارآمیز (پیاز شیشه ای: رمز و راز چاقو) بر روی اینترنت قرار گرفته و همگی آن را دیده ایم؛ و حالا اخیراً «ریان جانسن» کارگردان این فیلم مصاحبه انجام داده است و این اعلام کرده است که ناراحت است که کلمه «چاقوکشی» در نام این فیلم فیلم حضور دارد حضور دارد. نام چاقوکشی چاقوکشی چاقوکشی ناراحت است

این کارگردان در این با «آتلانتیک» گفته است: «من کلی تلاش کردم این فیلم مجزا مجزا از همدیگه باشن. راستـش خیلی ناراحتـم که عنوان فیلم هست «یک چاقوکشی اسرارآمیز»، دلم خواست فنقب اسرارآمیز».

او در صحبت هایش گفته است: «درک می کنم منم منم می خواهد که همه کسایی این فیلم را دوست داشته باشند بدون این فیلم در ادامه همون فیلم اول ساخته شده اما تمام جذابیت جذابیت کار برای این است که این داستانا داستانا به همدیگه ندارن. “

در خلاصۀ داستان این آمده است: «مایلز برون برون برون برون برون برون برون مایلز برون برون برون برون برون برون برون دوستان دوستان دوستان نزدیکش نزدیکش نزدیکش را را را برای به شخصی اش در دعوت می کند و وقتی یکی یکی آن ها به. به قتل می رسد کاراگاه معروف معروف بنویت بنویت بنویت بلانک بلانک حل حل پرونده پرونده پرونده عمل شود.

همچنین باید اشاره کنیم که ریان جانسن پیش از این ساخته بود تا هر زمان دنیل دنیل کریگ کریگ کریگ کریگ کریگ کریگ بازیگر نقش اصلی این فیلم در این نقش باشد، او هم به ساختن قسمت های بعدی ادامه خواهد داد.

تحریریه بازتاب آنلاین

من امیر هستم از کرمان و خیلی خوشحالم که میتونم از طریق بازتاب آنلاین صدای رسای اخبار ایران و جهان باشم

مقالات جذاب با ارزش مطالعه بالا

دکمه بازگشت به بالا