اخبار روز سینما

تریلر رسمی سریال The Sympathizer منتشر شد !

سریال The Sympathizer حداکثر تریلر رسمی سریال The Sympathizer منتشر شد.

دلسوز حداکثر اولین تریلر The Sympathizer عنوان تحت تریلر رسمی The Sympathizer، توسط شبکه HBO منتشر شد.

تریلر سریال Sympathizer شامل سکانس‌ها ویدئوهایی از بازی رابرت داونی جونیور در سریال جذاب بود و تاریخ این نمایش تلویزیونی را نیز اعلام کرد.

تریلر رسمی سریال The Sympathizer منتشر شد !

The Sympathizer یک مجموعه تلویزیونی درام که بر اساس رمانی به همین برنده جایزه پولیتزرنوشته ویت تان نگوین است. این سریال توسط چان و ساخته شده است و داونی جونیور، به نقش اصلی در این فیلم، ایفای نقش می‌کند. این سریال توسط A24 و Rhombus Media برای پخش در HBO تولید شده است.

این سریال بر اساس داستان کاپیتانِ یک کارخانه ویتنام شمالی در ارتش ویتنام جنوبته ساخش. او باید در جنگ ویتنام با ژنرال خود به ایالات متحده آمریکا فرار کند. در حالی که در جامعه‌ای از پناهندگان ویتنام زندگی می‌کند، به جاسوسی مخفیانه از جامعه ادامه می‌دهد.

تریلر سریال Sympathizer

در ادامه می‌توانید اولین تریلر The Sympathizer را ببینید:

در آوریل 2021، ویت تان نگوین اعلام کرد که رمانش به نام The Sympathizer توسط A24 برای اقتباس در یک سریال تلویزیونی با کارگردانی پارک چان و انتخاب شده است و Rhombus Media نیز در تولید آن نقش دارد.

در ماه جولای، سریال HBO را به A24 سفارش داد و داونی جونیور در نقش تهیه و همبازی به پروژه پیوست. ایالت کالیفرنیا به تولید 17.4 میلیون دلار مالیاتی به کارگردانی فیلم می‌پردازد تا مطمئن شود که در این زمینه باید توجه شود. مارک موندن و فرناندو میرلس نیز برای کارگردانی برخی از قسمت‌های سریال استفاده شدند.

فیلمبرداری در لس آنجلس و تایلند انجام می شود و این سریال در سال 2024 در مکس منتشر خواهد شد.

بیشتر بخوانید:

تحریریه بازتاب آنلاین

من امیر هستم از کرمان و خیلی خوشحالم که میتونم از طریق بازتاب آنلاین صدای رسای اخبار ایران و جهان باشم

مقالات جذاب با ارزش مطالعه بالا

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا