اخبار روز سینما

تریلر جدید سریال The Idol منتشر شد

صحبت‌های سیدی سینک درمورد شخصیتش در فیلم The Whale: فیلم نهنگ (نهنگ 2022) یکی از بهترین فیلم های اخیر می باشد که توسط دارن دارن دارن آرنوفسکی است که از دیگر آثار او می توان گفت. قوی سیاه (قو سیاه 2010) اشاره کرد. این فیلم این مدت سر و صدای بسیاری به پا کرده است که یکی از مراجعین «برندون فریزر» به پرده پس از مدت ها با این فیلم. آخریناً کارگردان این و بازیگران فیلم مصاحبه ای با «هالیوود ریپورتر ریپورتر ریپورتر انجام اند و در آن درمورد شخصیت ها صحبت کرده اند.

این فیلم داستان «چارلی» با بازی برندون را روایت می کند، مرد 27 کیلویی که به دلیل نارسایی احتمال مرگش وجود دارد و در تلاش است تا مطمئن شوید که حداقل یک کار را انجام داده است. به همین دلیل تصمیم می گیرد دوباره با دخترش «الی» با بازی «سیدی سینک» ارتباط برقرد کنک

زمانی که در مصاحبه از سیدی سینک سوال پرسیده است که آیا این شخصیت یک شخصیت مثبت یا منفی او جواب داد: «نمی دونم، فکر می کنم وقتی دارم فیلمبرداری می کنم، مخصوصاً اون های اول یه جاهایی به خودم می تونم واقعاً توی تویی. این شخصیت وجود دارد، اما می کنم این چیز تاریک در گذر و بخاطر دردی که توی وجودش بوده شکل گرفته است. فکر می کنم اون نمی دونه واقعاً کیـه و اعتماد به نفس پائینی داره.»

این بازیگر ادامه درمورد رابطه شخصیتش با پدرش می گوید: «این بی توجه به پدرش یه بازیـه که شخصیت خیلی توش خوبه که این قضیه رو واسه چارلی تبدیل به یک چالش می کنه چیزی که درمورد چارلی وجود داره اینـه اینـه دونه. این رفتار ها از کجا نشأت گرفتن. اینطوری نیست بگم یه چیزیـه که فقط چارلی می‌، میخوام بگم اون واقعاً چیز خوب توی وجودش وجودش.»

همچنین مدتی پیش تریلر رسمی این فیلم منتشر شده است که می توانید آن را از اینجا با زیرنویس فارسی مشاهده کنید.

تحریریه بازتاب آنلاین

من امیر هستم از کرمان و خیلی خوشحالم که میتونم از طریق بازتاب آنلاین صدای رسای اخبار ایران و جهان باشم

مقالات جذاب با ارزش مطالعه بالا

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا