اخبار روز سینما

تریلر انیمه The Eminence in Shadow منتشر شد

تریلر انیمه The Eminence in Shadow بالاخره منتشر شد و طرفداران را برای بازگشت «کید کاگونوشی» به عنوان شدو یا همان سایه هیجان‌زده کرد.

تریلر The Eminence in Shadow: Lost Echoes منتشر شد و «کید» را در ژاپن به عنوان شدو نشان می‌دهد. این فیلم درست پس از فصل دوم که در مجموع 12 قسمت در پاییز 2023 داشت با یک تیزر تصویری اعلام شد. فصل اول آن در اکتبر 2022 پخش شد و دارای 20 قسمت بود.


ادامه مطلب در ادامه

بیشتر بخوانید:

برای اطلاع از آخرین اخبار سینمای جهان، می‌توانید به بخش اخبار سینما و تلویزیون یا کانال تلگرامی بازتاب آنلاین مراجعه کنید.


تریلر انیمه The Eminence in Shadow منتشر شد

The Eminence in Shadow (Kage no Jitsuryokusha ni Naritakute!) یک مجموعه رمان سبک ژاپنی اثر «دایسوکه آیزاوا» است. این مجموعه از سال 2018 توسط Enterbrain با تصاویر Tozai به صورت سریالی منتشر شد. همچنین یک اقتباس مانگایی توسط «آنری ساکنو» وجود دارد که در Kadokawa Shoten به صورت سریالی منتشر شده است. «ین پرس» هم رمان‌های سبک و هم مانگا را به زبان انگلیسی منتشر می‌کند.

فصل دوم انیمه جلد 3 لایت نوول را اقتباس می‌کند. داستان در اعماق شهر بی‌قانون رخ می‌دهد، جایی که «ملکه خون»، یک خون‌آشام اجدادی، برای ماه‌ها در تابوت خود خوابیده است. «کید» که در دردسر افتادن تخصص دارد، باید او را دنبال کند، اما برای به دست آوردن بخشی از عمل، در حال مرگ است.

وقت آن است که شخصیت روزانه خود را کنار بگذارد و نقش شبح را بازی کند؛ اما به نظر می‌رسد که او برای اجرای این ایده تنها نیست. به زودی، او متوجه می‌شود که سه فرمانروای شهر بی‌قانون، «جوگرنات ظالم»، «یوکیمه روباه روح» و «سرمه خون‌آشام»، همگی به دنبال او هستند. برای پیچیده‌تر کردن همه چیز، «باغ سایه» درست زمانی که ساعت بیداری «ملکه خون» نزدیک‌تر می‌شود، به صحنه می‌آید.

بیشتر بخوانید:

نظر شما درباره‌ی تریلر انیمه The Eminence in Shadow چیست؟ لطفا نظرات خود را در بخش کامنت با بازتاب آنلاین در میان بگذارید.

منبع: animecorner

منبع:بازتاب آنلاین

مقالات جذاب با ارزش مطالعه بالا

دکمه بازگشت به بالا