اخبار روز

آیادولت میخواد از سلبریتی ها مالیات بگیرد؟

به گزارش پی ام آپ، مهدی موحدی بکنظر در گفت وگو با پی ام آپ، با بیان اینکه اراده کلی برای شناسایی مشاهیر و اخذ مالیات از آنها به صورت مستقل شکل نگرفته است، اظهار کرد: وظیفه رسیدگی به سلبریتی ها یا افراد فعال در فضای مجازی بر عهده این اداره کل است. مالیات دهنده واریز شده است.

در پاسخ به این سوال که چگونه افراد مشهور را شناسایی کنیم: الگوریتم ها و فرمول های شناسایی مختلفی وجود دارد که قرار است به سازمان در شناسایی آنها کمک کند. در واقع فقط یک فرمول نیست و شامل اطلاعات مختلفی است که گاهی از طریق پلیس فتا به دست می آید. از طرفی صاحبان صفحات شناسایی و اسامی آنها استخراج می شود، سپس اسامی با کد ملی مقایسه شده و حساب های بانکی آنها تایید می شود.

به گفته سخنگوی سازمان امور مالیاتی، هنوز گزارشی از میزان مالیات اخذ شده از سلبریتی ها منتشر نشده است.

بر اساس این گزارش، داوود منظور، رئیس سابق سازمان امور مالیاتی کشور در آخرین نشست خبری خود از تشکیل اداره کل مالیات سلبریتی ها خبر داد و اعلام کرد که سلبریتی ها مانند سایر مودیان ما هستند و بر اساس درآمد خود مالیات پرداخت می کنند. دفتر مرکزی در تهران تنها برای اخذ مالیات از مشاهیر تأسیس شده و تمامی قراردادهای این افراد را تایید و شناسایی می کند.


آوین احمدی

آوین احمدی هستم سردبیر و مدیرمسئول رسانه بازتاب آنلاین که سعی میکنم آنچه در ایران و جهان میگذرد را برای شما در این وبسایت به اشتراک بگذارم

مقالات جذاب با ارزش مطالعه بالا

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا