اخبار روز سینما

بزرگترین ترس همسر جاستین بیبر از بچه دار شدن!

هیلی همسر جاستین بیبر اخیرا فاش کرده است که علاقه زیادی به بچه دار شدن دارد، با این حال از انتقاد کاربران در اینترنت می ترسد.

هایلی بیبر، مدل 26 ساله اعتراف کرده است که از ترس انتشار نفرت در اینترنت از بچه دار شدن می ترسد.

هایلی بیبر اعتراف کرده است که علاقه زیادی به بچه دار شدن دارد. با این حال، او ترس شدیدی از انتقاد و نفرت در اینترنت دارد.

هیلی بیبر در این باره توضیح داد: نمی توانم تصور کنم که حتی وقتی بچه دار می شوم، با انتقاد و نفرت مواجه شوم. افرادی که به من می گویند چگونه فرزندم را تربیت کنم!»

با این حال، این مدل اعتراف کرده است که مشتاقانه منتظر بچه دار شدن با همسر جاستین بیبر است. او فاش کرده است که تنها نگرانی او در مورد بچه دار شدن زندگی عمومی پسرش و قرار گرفتن در معرض شهرت ناخواسته است.

انتقاد شدید از تهدید به مرگ!!

هیلی در یک مصاحبه جدید فاش کرد: “من همیشه برای آن گریه می کنم! من خیلی به بچه ها علاقه دارم. من خانواده و فرزندانم را دوست دارم، اما می ترسم. همین که مردم همیشه در مورد شوهرم و دوستانم صحبت می کنند برای من کافی است.»

اما نگرانی او در مورد قرار گرفتن در معرض انتقادهای آنلاین به رویاهای او برای داشتن خانواده پایان نداده است. او درباره بچه دار شدن از شوهر فوق ستاره اش گفته است:

ما فقط می توانیم تمام تلاش خود را برای آموزش آنها انجام دهیم.

به عنوان دختر بازیگر استفان بالدوین، بیبر در صنعت سرگرمی بزرگ شد. اما این شهرت او را برای سطح انتقادات آنلاینی که در بزرگسالی با آن روبرو بود آماده نکرد.

او حتی از طرف طرفداران سلنا گومز، نامزد سابق جاستین بیبر، تهدید به مرگ شد.

با این حال، او اجازه نمی دهد منتقدان زندگی او را کنترل کنند. هیلی در این باره گفت:

“اگر اجازه دهید چنین چیزهایی شما را ساکت کند، به مردم اجازه می دهید نحوه زندگی شما را کنترل کنند. گاهی اوقات من فقط می خواهم در اتاقم تنها باشم. به این فکر می کنم که شاید اگر مردم چنین احساسی داشته باشند، باید در خانه بمانم. اما نه من واقعاً چنین آدمی هستم و نه تسلیم این حرف ها می شوم.”

آوین احمدی

آوین احمدی هستم سردبیر و مدیرمسئول رسانه بازتاب آنلاین که سعی میکنم آنچه در ایران و جهان میگذرد را برای شما در این وبسایت به اشتراک بگذارم

مقالات جذاب با ارزش مطالعه بالا

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا