اخبار ورزشی

ترس جدید استقلال در آستانه دربی چی میتونه باشه؟!

ستاره فرانسوی استقلال با وجود بازگشت به تمرینات تیمش، همچنان نمی تواند به میدان برود.

به گزارش پی ام آپ ، کوین یاماگا پس از مصدومیتی که دریافت کرد، دیدارهای فینال لیگ برتر و دیدار مقابل نساجی در مرحله نیمه نهایی جام حذفی را از دست داد و او که برای مداوا و استراحت به همراه خانواده خود به فرانسه سفر کرده بود. او به ایران بازگشت و هواداران را به بازی در فینال و درخشش دوباره برای تیمش امیدوار کرد.

بازیکن تاثیرگذار فرانسوی که در روزهای اخیر تمرینات خود را به جلو آورده بود، زیر نظر کادر پزشکی تلاش می کند تا هر چه سریعتر بهبود یابد اما وقتی مشخص شد یاماگا شرایط حضور در گروه امروز را ندارد، استقلالی ها بسیار شگفت زده شدند. آموزش . .

در تمرین امروز استقلال، یاماگا حتی یک استوک هم نپوشید و با کف صاف شروع به دویدن کرد. پزشکان استقلال با فیزیوتراپی در تلاش هستند تا از درد او بکاهند و او را به تیم تحویل دهند اما هنوز وضعیت سلامتی خوبی ندارند.

با این شرایط زمان بازگشت یاماگا مشخص نیست و با توجه به فاصله کمی که تا بازی با پرسپولیس باقی مانده، ممکن است این بازیکن شرایط بازی منظم در ترکیب استقلال مقابل پرسپولیس را نداشته باشد. با این حال، این احتمال وجود دارد که او دقایقی در بازی بزرگ بازی کند.

آوین احمدی

آوین احمدی هستم سردبیر و مدیرمسئول رسانه بازتاب آنلاین که سعی میکنم آنچه در ایران و جهان میگذرد را برای شما در این وبسایت به اشتراک بگذارم

مقالات جذاب با ارزش مطالعه بالا

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا