اخبار ورزشی

تیم فوتبال تراکتور تهدید شد!

تراکتور تیم فوتبال تراکتورسازی تهدید شد تبریز وی به پرداخت یک میلیارد و 500 میلیون ریال جزای نقدی محکوم شد. رای کمیته انضباطی فدراسیون فوتبال درباره نشست تیم ها تراکتور تبریز و منسوجات مازندران صادر می شد. کمیته انضباطی باشگاه تراکتور او تهدید کرد که در صورت تکرار تخلف، محکوم به برگزاری بازی بدون تماشاگر خواهد شد. کمیته انضباطی باشگاه تراکتور و هواداران تبریزی هشدار داده اند که در صورت تکرار این اتفاق محکوم به برگزاری مسابقه بدون تماشاگر خواهند بود.

یکی از مواردی که در لیگ بیست و دوم و در بسیاری از ورزشگاه ها رواج پیدا کرده استفاده از لیزر در مسابقاتی است که در پایان روز و زیر نور برگزار می شود. دیدار تیم های تراکتورسازی و نساجی مازندران در حالی برگزار شد که تماشاگران تراکتورسازی با شلیک لیزر به چشمان بازیکن حریف تخلف کردند و باعث وقفه در بازی شد.

این اتفاق در چندین دیدار به خصوص در تراکتورسازی و تبریز رخ داد. این اتفاق حتی در  دربی تهران هم رخ داد و تماشاگران دو تیم بارها از نور لیزر برای برهم زدن تمرکز بازیکن حریف استفاده کردند.

تراکتور

حالا باشگاه تراکتورسازی به خاطر همین موضوع با جریمه سنگین 150 میلیون تومانی مواجه شده است. البته کمیته انضباطی به بازیکنان تبریزی تذکر داده است که در صورت تکرار این اتفاق به برگزاری مسابقه بدون تماشاگر محکوم خواهند شد.

با تصمیم کمیته انضباطی فدراسیون فوتبال مقرر شد:

دیدار تیم های تراکتورسازی مازندران و نساجی برگزار شد و تماشاگران تراکتورسازی با شلیک لیزر به چشمان بازیکن حریف تخلف کردند و باعث وقفه در بازی شدند و باشگاه تراکتورسازی تبریز به پرداخت یک قبضه محکوم شد. یک میلیارد و 500 میلیون ریال جریمه نقدی

تراکتور

آوین احمدی

آوین احمدی هستم سردبیر و مدیرمسئول رسانه بازتاب آنلاین که سعی میکنم آنچه در ایران و جهان میگذرد را برای شما در این وبسایت به اشتراک بگذارم

مقالات جذاب با ارزش مطالعه بالا

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا