اخبار روز

در آستانه تعطیلات خودروهای وعده داده شده به معلمان تحویل داده می شود!

به گفته پی ام آپ، حمیدرضا نجف پور کردی، مدیرعامل موسسه صندوق پس انداز فرهنگیان درباره ارائه خدمات بیشتر به فرهنگیان گفت: در گذشته با خودروسازان و دلالان قراردادهایی برای تهیه 7000 خودرو منعقد کرده ایم و در مرحله تحویل به صنعت هستیم. ماشین اتفاقاتی در کشور افتاد که دستور رئیس جمهور این قرارداد منقضی شد، در این مرحله توانستیم 700 خودرو بگیریم و در فاز اول به همین میزان 7 هزار خودرو را اجرا کردیم.

وی ادامه داد: چارچوب هایی را به استان ها ابلاغ کرده ایم که شرکت های خودروسازی کشور موظف به رعایت این چارچوب هستند و همچنین شرایط افرادی را که صنعت شرکت خودروسازی کشور این چارچوب را رعایت می کند و شرایط افرادی که باید خودرو دریافت کنند را تعیین می کنیم. قرعه کشی در حال انجام است.

مدیرعامل موسسه صندوق پس انداز فرهنگیان خاطرنشان کرد: بقیه را نمی گذاریم و در حال مذاکره با دستگاه های حاکمیتی و خودروسازان هستیم تا بتوانیم دوباره خودرو بدهیم.

نجف پور کردی درباره تامین مسکن فرهنگیان تصریح کرد: از نظر برنامه و بسته خدمات. جامعه پرورش دهندگان یکی از موضوعات مسکن پرورش دهندگان است. در تعامل با وزارت آموزش و پرورش و فرهنگ، وزارت مسکن و بانک مسکن به دنبال طرحی متناسب با ظرفیت ها هستیم. وزارت ها و معلم بله، به دلیل آمادگی هستیم. محل اقامت با این هزینه های گزاف ما ظرفیت های زیادی نداریم پس همه باید کمک کنند و برای این کار مکاتبات زیادی انجام دادیم و مدل کلی این طرح توسط دو وزارتخانه تهیه شده و در مرحله نهایی سازی است و در آنجا وجود دارد. جلساتی از این نظر بین دو وزارتخانه است، بحث ما این است که باید روند خودش را طی کند و تحت کنترل ما نیست و یک فرآیند فراسازمانی است، به همین دلیل نمی توانیم قول بدهیم.

وی ادامه داد: در این مرحله به عنوان مثال بحث توانمندی ها را داریم تحصیلات چگونه می توانید زمین ها را به این شغل بدهید زیرا آن دولت به دلیل کمبود زمین و امکان تصویب مصوبه ای که هر سازمانی باید برای تامین نیاز مسکن کارکنان خود خدمتی ارائه کند و وزارت مسکن نیز ظرفیتی را به نهضت ملی مسکن اختصاص دهد که در حال حاضر در حال بررسی آن هستیم در مجلس تصویب شده است. در مورد میزان ظرفیت آن؛ اینکه چه تعداد از یک میلیون و 600 هزار نفر ما بی خانمان هستند یا به دنبال بهبود مسکن خود هستند، پس از تعیین ظرفیت مشخص خواهد شد.


آوین احمدی

آوین احمدی هستم سردبیر و مدیرمسئول رسانه بازتاب آنلاین که سعی میکنم آنچه در ایران و جهان میگذرد را برای شما در این وبسایت به اشتراک بگذارم

مقالات جذاب با ارزش مطالعه بالا

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا