اخبار روز سینما

تجلیل اسکورسیزی در سینما کان؛ اهدای جایزه اسطوره سینما

آخرین خبری مبنی بر اهدای جایزه اسطوره سینما و تجلیل اسکورسیزی در سینما کان انتشار یافتی که باعث افتادن اسم اسکوزی در تیتر رسانه شود.

تجلیل اسکورسیزی در سینما کان کارگردان برنده اسکار امسال در مراسم سینما کان حضور می یابد تا جایزه اسطوره سینما رادری. این جایزه ۲۷ آوریل و با برگزاری یک نشست با این کارگردان به وی اهدا می‌شود.

تجلیل مارتین اسکورسیزی در سینما کان همراه با فیلم جدیدش بنام قاتلین ماه کامل با لئوناردو دیکاپریو که هواداران و سینما دوستان شاهکاری جدید از این صاحب سبک سبک و بزرگ هستند.

تجلیل اسکورسیزی در سینما کان

اواسط ماه می قرار است اسکورسیزی اولین اکران فیلم وسترن «قاتلین ماه کامل» را در جشنواره ک. این فیلم شنبه ۲۰ می در کن در تئاتر بزرگ لومیر به نمایش درمی‌آید.

با توجه به اینکه در سینما کان با موضوع مروری زندگی حرفه‌ای اسکورسیزی انجام می‌شود می‌رود نگاهی اجمالی به جدیدترین وی نیز در برنامه جای داشته باشد.

این فیلم اقتباس از کتابی غیرداستانی از دیوید ساخته و داستانش در ۱۹۲۰ و درباره قتل سریالی از خانواده‌های سرخ‌پوست اوسیج است. این رشته‌ها از جنایت‌های وحشیانه بود که در تاریخ «حکومت وحشتناک» معردف بود.

اهدای جایزه اسطوره سینما

مارتین اسکورسیزی با دریافت جایزه اسطوره سینما از سینمای کان ۲۰۲۳ تجلیل می‌شود. سینما کان با اهدای جایزه اسطوره سینما به مارتین اسکورسیزی از این کارگردان کهنه‌کار تجلیل می‌کند.

مارتین اسکورسیزی برنده اسکار امسال در مراسم سینمای کان می‌یابد تا جایزه اسطوره سینما را دریافت می‌کند. این جایزه ۲۷ آوریل و با برگزاری یک نشست با این کارگردان به وی اهدا می‌شود.

بیشتر بخوانید:

بازنشرهای اجتماعی تنها به منظور اطلاع رسانی شده و نظرات بیان شده آن الزماً بازتاب دیدگاه رسانه پی ام آپلود نیست.

تحریریه بازتاب آنلاین

من امیر هستم از کرمان و خیلی خوشحالم که میتونم از طریق بازتاب آنلاین صدای رسای اخبار ایران و جهان باشم

مقالات جذاب با ارزش مطالعه بالا

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا