اخبار روز سینما

تجربه ناموفق بازیگری امید حاجیلی و رفتنش از «ساداتو»


طبق اخبار شما: امید حاجیلی خواننده درباره دلایل عدم حضورش در برنامه «ساداتو» به عنوان دستیار به ایسنا توضیح داد: قرار بود این برنامه در ماه رمضان ضبط شود و آن زمان کنسرتی نداشتیم و آنجا بودیم. وقت آزاد برای ثبت نام. اما ضبط «ساداتو» با تاخیر و همزمان با کنسرت های من انجام شد و چون نتوانستم کنسرت ها را لغو کنم و ضبط «ساداتو» را شروع کنم، نتوانستیم با این پروژه همکاری کنیم.

این خواننده به «صداتو» معتقد است: صداتو به عنوان یک نمایش موسیقی سرگرم کننده و جذاب است. چون سبک های مختلف موسیقی را به مردم ارائه می دهد و در نتیجه نظر مخاطبان را به خود جلب می کند، امیدوارم برنامه های بیشتری از این نوع ساخته شود.

هرچه برنامه های موسیقی بیشتر باشد، بهتر است.

اردوغان با اشاره به اینکه پلتفرم‌ها نیز باید در تولید برنامه‌های موسیقی مشارکت داشته باشند، در این زمینه می‌گوید: ارزشمند است که پلتفرم‌ها علاوه بر تولید فیلم و سریال، به برنامه‌سازی در حوزه‌های مختلف نیز اهمیت دهند. به عنوان مثال، تولید برنامه های ورزشی یا موسیقی و یا حتی برنامه های کودک با کیفیتی مشابه تولیدات نمایش خانگی ممکن است باعث شود افراد بیشتری به این حوزه ها روی بیاورند و علاقه آنها را به این ژانرها افزایش دهد. در واقع با توجه به اینکه اکثریت سرگرمی مردم از نظر موسیقی به کنسرت ختم می شود و مخاطبان کنسرت بخش کوچکی از جامعه را تشکیل می دهند، تولید نمایش های موزیکال به دلیل فضای شادی است که به جامعه تزریق می کند. در روحیه جمعی جامعه نیز تاثیر خوبی دارد. بنابراین هر چه برنامه های موسیقی بیشتر ساخته شود، بهتر است.

حتی اگر از برنامه های خارجی کپی کنیم خوب است

حاجیلی کپی برداری از برنامه های خارجی را امری مثبت می داند و در این زمینه می گوید: تولید برنامه های سرگرم کننده عموماً کار خوب و مثبتی است. حتی اگر برنامه های خارجی را کپی کنیم و شبیه برنامه های ایرانی کنیم بهتر است. زیرا در نهایت فیلمنامه و شیوه تولید این برنامه ها جذاب و جذاب است که توانسته مخاطبان زیادی را به خود جذب کند. البته باید به این نکته نیز اشاره کرد که این اقتباس باید با بهترین کیفیت تولید شود که نظر مخاطب را به خود جلب کند، جذاب به نظر برسد و در مقایسه با نسخه خارجی برجسته شود.

این هنرمند با یادآوری اینکه احساس می شود حضور اندک بانوان در برنامه های موسیقی امری اجتناب ناپذیر و اتفاق خوبی نیست، همچنین می گوید: امیدوارم با رفع موانع شاهد حضور خوب و موثر بانوان هنرمند در این عرصه باشیم. .

از شرکت در “شب های مافیا” تا بازی کردن

وی همچنین درباره اینکه چقدر کارهای شبکه تلویزیونی خانگی را دنبال می کند، توضیح می دهد: در ایام کرونا بیننده تلویزیون خانگی شدم و آخرین سریالی که دیدم «پوست شیر» بود. در دو سری از بازی «شب های مافیا» با فیلمو همکاری کردم و برنامه «بند بازی» را نیز در فیلم نت تهیه کردم. من به طور کلی با پلتفرم ها رابطه خوبی دارم زیرا محتوای سرگرم کننده را در دسترس مردم قرار می دهند و تنوع زیادی دارند.

تجربه بازیگری جالب / تجربه ناموفق با “Pixel”

وی در پایان از علاقه خود به بازیگری گفت و توضیح داد: تجربه بازیگری برایم جالب است اما باید نقش و شغلی باشد که بدانم از عهده آن بر می آیم و تجربه خوبی به کارم اضافه می کند. البته چند سال پیش که هنوز تریبون ها درست نشده بود، در مجموعه تلویزیونی «پیکسل» به کارگردانی لطیفی بیگ و نویسندگی عنقا بیگ بازی کردم. در این کار هرکسی اسم و شخصیت خودش را داشت و من نقش خودم را بازی کردم اما متاسفانه هیچ وقت مجوز و انتشار پیدا نکرد. این یک آزمایش ناموفق بود که ما زمان و انرژی زیادی را صرف آن کردیم و هنوز نمی دانیم که چرا این مطالعه اجازه داده نشد.


مقالات جذاب با ارزش مطالعه بالا

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا