اخبار روز

گرفتن وام قرض الحسنه تا سقف 300 میلیون فقط با 100 هزار تومان!/جزئیات

وام قرض الحسنه از جمله کمک های بلاعوض است که بانک ها با نرخ سود بسیار پایین و با شرایط ویژه به مشمولان واجد شرایط اعطا می کنند. وام قرض الحسنه بسیار پرطرفدار است زیرا همانطور که از نام آن پیداست وام با سود کمتر نسبت به سایر وام ها می باشد.

وام اعتباری تا سقف 300 میلیون تومان با کارمزد 4 درصد

بانک ملی در راستای تداوم سنت قرض الحسنه در طرح جدید خود با نام طرح مهربانی، امکان دریافت وام قرض‌الحسنه تا سقف ۳۰۰ میلیون تومان را با کارمزد ۴ درصد برای هموطنان عزیز فراهم کرده است. همچنین طرح احسان همچنین به سپرده‌گذاران حقیقی، امکان واگذاری امتیاز تسهیلات قرض الحسنه به خانواده و دیگر افراد را می‌دهد. اشخاص حقوقی هم در طرح احسان می‌توانند برای پرسنل خود وام قرض الحسنه بگیرند.

طرح مهربانی یکی از برنامه های جدید وام بانک ملی ایران است که مشتریان و متقاضیان می توانند در کمترین زمان ممکن تا سقف سه میلیارد ریال (300 میلیون تومان) وام با ضامن و کارمزد 4 درصد دریافت کنند.

در این سامانه اعطای وام قرض الحسنه بر اساس محاسبه امتیاز بوده و مشتریان می توانند بر اساس گردش و نگهداری حساب خود این وام را دریافت کنند. مشتریان و متقاضیان تسهیلات می توانند به صورت حضوری در یکی از شعب بانک ملی ایران و یا از طریق سامانه بام حساب باز کرده و از مزایای این طرح برخوردار شوند. حتی متقاضیانی که در بانک ملی ایران حساب ندارند، می توانند با نصب اپلیکیشن بام، حساب وام قرض الحسنه مهربانی افتتاح کرده و از تسهیلات 300 میلیون تومانی بهره مند شوند.

وام قرض الحسنه / مزایای طرح ملی مهربانی

بانک ملی به منظور تسریع و تسهیل در ارائه خدمات به مردم و تامین رفاه هموطنان، بستری را برای افتتاح حساب خارج از کشور در سامانه بام ایجاد کرده است. علاوه بر این، طرح مهربانی مزایای دیگری نیز به شهروندان ارائه می دهد. به عنوان مثال در این سامانه سقف وام برای هر فرد سه میلیارد ریال (300 میلیون تومان) است و مازاد بر آن (تا سقف 300 میلیون تومان) قابل انتقال به فرد دیگری است.

از دیگر مزیت های طرح ملی مهربانی می توان به امکان انتقال بخشی یا تمام امتیازات به اولیای خانواده و همچنین امکان محاسبه میانگین عملکرد حساب برای اشخاص حقوقی و سازمان ها و واریز تسهیلات مراجعه کننده به آن اشاره کرد.

علاوه بر این، بانک ملی شرایطی را ایجاد کرده است که افراد واجد شرایط می توانند تنها با مشارکت ضامن از این وام استفاده کنند.

نحوه محاسبه مبلغ وام

متقاضیان می توانند با استفاده از لینک ماشین حساب مبلغ وام و مدت بازپرداخت خود را محاسبه کنند. در این قسمت متقاضی باید گزینه سپرده را انتخاب کرده و سپس در قسمت “مبلغ واریز” مبلغ مورد نظر را وارد کرده و بر روی دکمه “محاسبه” کلیک کند تا اطلاعات کامل در اختیار مشتری قرار گیرد. به عنوان مثال اگر فردی 96 میلیون و 153 هزار و 846 تومان به مدت 12 ماه سپرده گذاری کند، می تواند 200 هزار تومان با بازپرداخت 18 ماهه و اقساط ماهیانه 12 میلیون و 500 هزار تومان دریافت کند.

طرح مهربانی یکی از برنامه های جدید وام بانک ملی ایران است که مشتریان و متقاضیان وام می توانند در کمترین زمان ممکن تا سقف سه میلیارد ریال (300 میلیون تومان) وام با ضامن و کارمزد 4 درصد دریافت کنند. این یک طرح جایزه است و مشتریان می توانند بر اساس مبلغی که سپرده گذاری می کنند برای یک دوره 1 ماهه تا 12 ماهه این وام را دریافت کنند. مشتریان و متقاضیان وام می توانند به صورت حضوری در یکی از شعب بانک ملی ایران و یا از طریق سامانه بام حساب باز کرده و از مزایای این طرح بهره مند شوند.

متقاضیان وام بالای 200 میلیون با این بانک تماس بگیرند

افرادی که می خواهند از طرح احسان وام بگیرند بسته به دسته بندی باید حداقل یک ماه از وام خود سپرده گذاری کرده باشند. ضمناً متقاضیان این تسهیلات باید حداقل 100 هزار تومان در حساب خود داشته باشند. این تسهیلات یک وام خوب است که هیچ سودی ندارد. البته برای این وام 4 درصد کارمزد دریافت می شود. افرادی که مایل به دریافت این کمک هستند باید یک حامی رسمی داشته باشند. حداکثر مدت بازپرداخت این تسهیلات 36 ماه است. لازم به ذکر است افراد امکان واگذاری امتیاز این تسهیلات را به خانواده یا کارکنان خود دارند.

مبلغ هر قسط بسته به مبلغ وام، نرخ سود و مدت بازپرداخت 5 میلیون و 904 هزار و 797 تومان است. سود کل تسهیلات 12 میلیون و 576 هزار و 692 تومان و کل مبلغ وام و سود 212 میلیون و 647 هزار و 692 تومان خواهد بود.

بانک ارضی در 31 خرداد 1312 به عنوان یک گروه تخصصی با هدف حمایت از بخش کشاورزی و زیر مجموعه های آن تأسیس شد. این مجموعه تاکنون انواع تسهیلات و خدمات را برای حمایت از بخش کشاورزی کشور به کشاورزان واجد شرایط ارائه کرده است.

در حال حاضر این مجموعه با 1817 شعبه و 50 شعبه خدمات ارزی و بین المللی انواع خدمات عمومی و انحصاری، وام و تسهیلات، پشتیبانی مشتریان و … را به مشتریان خود ارائه می دهد.

وی با بیان اینکه خادمان گلستانی نمی توانند هر هفته مانند خادمان مقیم مشهد مقدس به حرم مطهر امام رضا(ع) بروند، ادامه داد: به همین دلیل خادمان گلستانی هر ماه یک روز و در مجموع سالیانه 12 جلسه برای خدمت گذرانده اند. حرم مفتخر شده و مابقی خدمت خود را با توجه به تخصص خود برای رفع نیازهای مستضعفین و نیازمندان استان صرف می کنند.

طرح احسان همچنین به سپرده گذاران واقعی این امکان را می دهد که تسهیلات قرض الحسنه را به خانواده خود و سایرین واگذار کنند. در طرح احسان اشخاص حقوقی می توانند برای پرسنل خود وام بگیرند.

شرایط وام بانک قرض الحسنه کشاورزی در قالب طرح احسان حداقل در نگاه اول ساده است. بانک کشاورزی در سایت خود اعلام کرد که برخلاف رویه معمول تعدادی از بانک‌ها، سپرده‌های وام گیرندگان را مسدود نمی‌کند و به متقاضیان اجازه می‌دهد دو برابر میانگین سپرده در حساب خود وام بگیرند، اما همه چیز به همین سادگی است و شیرین تر از این؟

شرایط وام قرض الحسنه 100 میلیونی بانک کشاورزی

طرح احسان امکان بازپرداخت 12 ماهه، 24 ماهه و 36 ماهه را در اختیار گیرندگان وام قرض الحسنه بانک کشاورزی قرار می دهد. نرخ سود تسهیلات قابل دریافت در طرح احسان بانک کشاورزی بر اساس انتخاب متقاضی است و باید بین سود صفر درصد و کارمزد چهار درصد یکی را انتخاب کنید.

طرح احسان بانک این امکان را به متقاضیان می دهد که با حداقل مبلغ 100 هزار تومان شروع به سپرده گذاری کنند، البته مشتری در نهایت باید میانگین موجودی حساب خود را تا مبلغ مورد نیاز برای دریافت وام افزایش دهد. معنی اش چیست؟ اکنون توضیح خواهیم داد.

طرح احسان بانک کشاورزی می تواند منجر به دریافت وام 100 میلیونی شما شود، البته به شرطی که یک سال 100 میلیون پول را در بانک کشاورزی بخوابید و به آن دست نزنید، تا در نهایت موفق شوید. علاوه بر سرمایه، از بانک کشاورزی 105 میلیون وام دریافت کنید.

نگین یوسف پور

نگین یوسف پوریان هستم از شهر سمنان و بعنوان سردبیر این رسانه جدیدترین اخبار روز رو برای شما قرار میدم

مقالات جذاب با ارزش مطالعه بالا

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

همچنین ببینید
بسته است
دکمه بازگشت به بالا