اخبار روز

تانسو 06; SUV جدید چری که خیلی گران نخواهد بود! (+تصاویر)

عصر ایران– چری، یک شاسی بلند به نام Tanso 06C-دی دارای M در نمایشگاه خودرو پکن است که محصول جدیدی نیست و تریم بنزینی آن قبلا با نام دیسکاوری 06 به گروه عصر خودرو ایران معرفی شده است.اینجا).

برو 7 برند دیگر چری است که همین خودرو را با نام دیگری برای صادرات عرضه می کند.اینجا)

Fangyon T6 همچنین خانه های همان اتاق! (اینجا)

تانسو در زبان چینی به معنای کاوش و شناخت است. در حال حاضر فقط اطلاعات محدودی در مورد تجهیزات افزایش برد در کلاس هیبریدی پلاگین Tanso 06 یا Jaeco 7 در دسترس است که در زیر به آنها خواهیم پرداخت:

این خودرو در کلاس پلاگین هیبریدی قرار دارد و برد آن در حالت برقی خالص 120 کیلومتر است. این خودرو در سیکل ترکیبی 1300 کیلومتر برد دارد و میانگین مصرف سوخت آن 4.9 لیتر در هر 100 کیلومتر محاسبه شده است.

این دامنه حرکتی این روزها دیگر غیر معمول نیست، زیرا بخش احتراق موتور به عنوان یک ژنراتور برای شارژ باتری عمل می کند و در نهایت چنین ناوبری را ممکن می کند.

ساختار هیبریدی تانسو 06 این خودرو از یک موتور 1.5 لیتری توربو با قدرت 154 اسب بخار و گشتاور 220 نیوتن متر و همچنین یک موتور الکتریکی تشکیل شده است، جزئیات قسمت الکتریکی هنوز اعلام نشده است.

بر اساس اطلاعات موجود، تجهیزات بنزینی تانسو 06 بسته به تجهیزات بین 16 تا 19 هزار دلار قیمت خواهد داشت و در رده محصولات اقتصادی قرار می گیرد. قیمت مدل پلاگین هیبریدی نیز به زودی مشخص خواهد شد.

با استفاده از گیربکس دی HT و راندمان حرارتی 44.5 درصد از دیگر ویژگی های محصول جدید چری است.

تانسو 06

تانسو 06; SUV جدید چری که خیلی گران نخواهد بود! (+تصاویر)

تانسو 06; SUV جدید چری که خیلی گران نخواهد بود! (+تصاویر)

نگین یوسف پور

نگین یوسف پوریان هستم از شهر سمنان و بعنوان سردبیر این رسانه جدیدترین اخبار روز رو برای شما قرار میدم

مقالات جذاب با ارزش مطالعه بالا

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا