اخبار روز سینما

تام کرزو به دنبال پیدا کردن شریک زندگی جدید است!

به گزارش سرخ نیوز، پس از تلاش ناموفق تام کروز برای قرار گذاشتن با شکیرا، خواننده مشهور کلمبیایی، اکنون این ستاره هالیوود به دنبال شریک زندگی جدید است. جستجویی که با توجه به پیشینه ستاره مجموعه فیلم‌های ماموریت غیرممکن چندان آسان به نظر نمی رسد.

فراز و نشیب های زندگی شخصی تام کروز

به جز روابط غیر رسمی، تام کروز تاکنون سه بار ازدواج کرده است که همه آنها به طلاق منجر شده است. این بازیگر 60 ساله برای اولین بار در سال 1987 با میمی راجرز ازدواج کرد و پس از 3 سال از او جدا شد. بعد از آن نوبت به نیکول کیدمن رسید. زوج کروز-کیدمن که یکی از محبوب‌ترین زوج‌های هالیوود محسوب می‌شوند و دو فرزند را نیز به فرزندی قبول کرده‌اند، به مدت 11 سال با هم زندگی کردند و در سال 2001 از هم جدا شدند.

تام کروز در جستجوی شریک زندگی جدید / ستاره هالیوود ماموریت غیرممکن!

پس از راجرز و کیدمن، تام کروز در سال 2006 با کیتی هلمز ازدواج کرد. دختری به نام “سوری”. به گفته کلیسای ساینتولوژی، زندگی تام کت در سال 2012 به پایان رسید و کروز در سال 2016 دیگر تنها فرزند بیولوژیکی خود را نمی دید.

تام کروز و ساینتولوژی؛ کنترل زندگی شخصی کروز در دست او نیست!

تام کروز سال ها عضو کلیسای ساینتولوژی بوده و یکی از چهره های برجسته آن است. این عقیده مذهبی در بسیاری از کشورها به عنوان یک فرقه ممنوع و در چند کشور به عنوان یک مذهب پذیرفته شده است.

ساینتولوژی مجموعه ای از آموزه هاست که توسط نویسنده داستان های علمی تخیلی ران هابارد توسعه یافته است. ساینتولوژی این باور را ترویج می کند که انسان ها ارواح فناناپذیری هستند که ارتباط خود را با اصل خود از دست داده اند. از این حیث انسان باید تمام تجربیات تلخ زندگی خود را با هوشیاری کامل مرور کرده و به یاد بیاورد تا بر آن ها غلبه کند و به منبع حیاتی خود نزدیک شود.

تام کروز در جستجوی شریک زندگی جدید / ستاره هالیوود ماموریت غیرممکن!

عضویت تام کروز در این فرقه تاثیر زیادی در زندگی شخصی او داشته است. در واقع، ساینتولوژی تام کروز را مجبور کرد تا از نیکول کیدمن جدا شود. سپس نازنین فنادی را به عنوان شریک زندگی کروز انتخاب کردند. پس از یک سال، ساینتولوژی دستور پایان دادن به رابطه بین تام کروز و نازنین فنادی را صادر کرد و تمام عکس ها و اسناد به اشتراک گذاشته شده بین آنها را از بین برد. داستان های مشابهی با دیگر روابط کروز اتفاق افتاده است.

چرا رابطه تام کروز و شکیرا شکل نگرفت؟

همانطور که گفته شد، تام کروز یکی از چهره های برجسته ساینتولوژی است و برای اینکه بتواند با هر زنی رابطه عاشقانه برقرار کند، باید او را متقاعد کند که به کلیسای ساینتولوژی بپیوندد. موضوعی که با توجه به پیشینه سیاه این فرقه برای اکثریت قریب به اتفاق زنان جذابیتی ندارد و یافتن همسر ایده آل برای کروز را به یک ماموریت غیرممکن تبدیل کرده است.

شکیرا نیز از این قاعده مستثنی نبود و ترجیح داد زندگی آرام خود را با فرزندانش فدای رابطه عاشقانه با یکی از مشهورترین و ثروتمندترین بازیگران حال حاضر هالیوود نکند.

تام کروز در جستجوی شریک زندگی جدید / ستاره هالیوود ماموریت غیرممکن!

شاید برای بسیاری باورنکردنی به نظر برسد که فردی مانند تام کروز نتوانسته شریک زندگی خود را پیدا کند، اما چنین اتفاقی افتاد و کروز 60 ساله در حال حاضر مجرد است. همانطور که شنیده شد این ستاره هالیوود برای برقراری رابطه عاشقانه و برقراری دوباره زندگی مشترک لحظه شماری می کند اما به نظر می رسد برای رسیدن به آن راه سختی در پیش دارد.

برگرفته از رسانه سرخ نیوز

آوین احمدی

آوین احمدی هستم سردبیر و مدیرمسئول رسانه بازتاب آنلاین که سعی میکنم آنچه در ایران و جهان میگذرد را برای شما در این وبسایت به اشتراک بگذارم

مقالات جذاب با ارزش مطالعه بالا

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا