اخبار ورزشی

پیروزی نیروی زمینی شهید شاملی در دیدار جام ملت‌های آسیا 2023 هندبال مردان در برابر تاشکند ازبکستان

به گزارش پی ام آپ، دومین دیدار روز سوم مرحله گروهی بیست و پنجمین  رقابت‌های جام ملت‌های آسیا ۲۰۲۳ هندبال مردان، صبح امروز شنبه ۱۳ خرداد ۱۴۰۲ به میزبانی ایران و استان اصفهان در سالن مجموعه ورزشی نقش جهان راس ساعت ۱۲ بین دو تیم از تاشکند آغاز شد. ازبکستان و نیروی زمینی شهید شمالی.

جام باشگاه های هندبال آسیا 2023 مردان

مرحله گروهی (گروه B)

دیدار نیروی زمینی شهید شاملی ایران و تاشکند ازبکستان

سالن ها: ۲۵ آبان – مجموعه ورزشی نقش جهان

داوری:یوفنگ چنگ و یونی ژو (چین)

ترکیب تیم هندبال شهید شاملی ایران:

مهران رهنما، محمدعلی قاسمی، محمد صفری،حامد حبیب زاده، الله‌کرم استکی، جواد کاظمی، مجتبی کرمیان، فرزاد رستمی، علی رحیمی کازرونی، فرزاد رستمی، محمدرضا کاظمی، میثم نوروزی تبار، مهرداد صمصامی، بهرام رستمی، بهشاد فاتحی زاده،امیرعباس سلطانی و علی کوهزاد

مربی ورزشی: مسعود ظهرابی

ترکیب تیم هندبال تاشکند ازبکستان:

آکرومالی یانگیبوئف، رحد جولداسبایف، داورونبک بوزوربوئف، جهانگیر زریپوف، آرتیوم سدینکین، گایرات باراتوف، رجبوی اسلاموف، داربک سالتونوف، محمدعلی یولداشف، جسوربک عبدولائف، ارنست اینگانتکو و دیلشود توراپوف.

مربی ورزشی: اولاگبک ایکروموف

توضیحات نیمه اول:

تاشکند ازبکستان این بازی را بارها از نیروی زمینی انجام داد شهید شاملی ایران بهتر شروع کرد و در 15 دقیقه ابتدایی حاشیه خوبی ایجاد کرد اما در ادامه شاگردان مسعود ظهرابی عملکرد خوبی داشتند و تمرکز خود را حفظ کردند و اختلاف به دو گل کاهش یافت. بازیکنان تاشکند که چیزی برای از دست دادن نداشتند، بار دیگر با چندین گل با حملات متعدد از شهید شاملی پیش افتادند و نیمه اول را با پیروزی مقابل نماینده ایران با اختلاف پنج گل به پایان رساندند.

نتیجه نیمه اول: تاشکند، ازبکستان 18 – نیروی زمینی شهید شاملی ایران 13

توضیحات نیمه دوم:

در 30 دقیقه دوم نیروی زمینی شهید شاملی ایران برای بازگشت به بازی و جام حذفی پا به میدان گذاشت. شاگردان مسعود ظهرابی شروع خوبی داشتند و اختلاف به سه گل کاهش یافت. اما در ادامه بازی، نماینده کشورمان مهارت های خود را در حضور هواداران خود به نمایش گذاشت و در دقیقه 11 نیمه دوم امتیاز 22 برابر شد تا امید شاملی برای پیروزی بیشتر شود. روند فوق العاده نماینده کازرون ادامه داشت و در دقیقه 14 برای اولین بار در بازی مقابل تاشکند پیش افتاد و نتیجه 24 بر 23 شد و با نمایش فوق العاده خود در نهایت برنده این بازی مهم شد.

نتیجه نیمه دوم (فینال): تاشکند، ازبکستان 34 – نیروی زمینی شهید شاملی ایران 39

نکات ویژه:

محمدرضا کاظمی بازیکن تیم هندبال نیروی زمینی شهید شاملی در دقیقه هفتم وقت دوم با کارت قرمز مستقیم داور روبرو شد و از زمین مسابقه اخراج شد.

در نهایت امیر عباس سلطانی به عنوان بهترین مرد مسابقه امروز انتخاب شد و جایزه خود را دریافت کرد.

آوین احمدی

آوین احمدی هستم سردبیر و مدیرمسئول رسانه بازتاب آنلاین که سعی میکنم آنچه در ایران و جهان میگذرد را برای شما در این وبسایت به اشتراک بگذارم

مقالات جذاب با ارزش مطالعه بالا

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا