اخبار روز سینما

تاریخ پخش سریال شخصیت ویژن مشخص شد

مارول اعلام کرد که قصد دارد یکی از بزرگ‌ترین ابرقهرمانان چند سال گذشته‌اش را احیا کند و با اعلام تاریخ پخش سریال ویژن این خبر را رسمی کرد.

مارول برای احیای شخصیت ویژن، شخصیتی که توسط «پل بتانی» بازی می‌شد، با «تری ماتالاس»، تهیه‌کننده اجرایی پیشتازان ستاره: پیکارد (Star Trek: Picard) برای یک سریال جدید بدون عنوان در دیزنی+ که قرار است در سال 2026 پخش شود، قرارداد امضا کرده است. طبق گزارش ورایتی، «پل بتانی» برای این نقش بازخواهد گشت و «تری ماتالاس» به‌عنوان سرپرست نویسندگان فعالیت خواهد کرد.


ادامه مطلب در ادامه

بیشتر بخوانید:

برای اطلاع از آخرین اخبار سینمای جهان، می‌توانید به بخش اخبار سینما و تلویزیون یا کانال تلگرامی بازتاب آنلاین مراجعه کنید.


تاریخ پخش سریال ویژن اعلام شد

شخصیت ویژن پس از مرگ به دست تانوس در فیلم جنگ‌های بی‌نهایت (Avengers: Infinity War) در سال 2018، دو بار در سریال وانداویژن بازگشت. اولین‌بار به عنوان یک ساخته‌ی جادویی توسط معشوقه‌ی خودش، «واندا ماکسیموف» (با بازی الیزابت اولسن) از طریق جادویی که با غم و اندوه تغذیه می‌شد و سپس به عنوان یک اندروید بازسازی‌شده با ظاهری سفید و بدون هیچ خاطره‌ای از زندگی گذشته‌اش.

زمانی که این دو ویژن در پایان سریال با هم مبارزه کردند، ویژنِ ساخته‌ی واندا، خاطرات ویژنِ روح‌مانند را به او بازگرداند و سپس واندا اجازه داد تا ویژنِ خودش از هستی محو شود. سریال جدید پس از آن اتفاقات رخ می‌دهد و به احتمال زیاد ویژنِ روح‌مانند در جستجوی هدف جدید زندگی‌اش است.

تاریخ پخش سریال ویژن

مارول پس از تحت تاثیر قرار گرفتن شدید از عملکرد «تری ماتالاس» در ساخت فصل سوم پیشتازان ستاره: پیکارد، او را برای نویسندگی این پروژه انتخاب کرد. پیش از این، نسخه‌ی اولیه‌ای از سریال ویژن با «جک شفر»، خالق وانداویژن در حال توسعه بود، اما توجه «شفر» به ساخت اسپین‌آف دیگری از این شخصیت‌ها معطوف شد که قرار است در سپتامبر به نمایش درآید.

با پیوستن «تری ماتالاس» به این پروژه، این اولین سریال لایو-اکشن جدید مارول پس از تقریبا دو سال است که می‌تواند نشان‌دهنده‌ی تغییر قابل توجهی در نحوه‌ی تولید مجموعه‌های تلویزیونی این شرکت برای دیزنی+ باشد.

بیشتر بخوانید:

نظر شما درباره‌ی ساخت یک سریال بر اساس شخصیت ویژن چیست؟ لطفا نظرات خود را در بخش کامنت با بازتاب آنلاین در میان بگذارید.

منبع: Variety

منبع:بازتاب آنلاین

مقالات جذاب با ارزش مطالعه بالا

دکمه بازگشت به بالا