اخبار روز سینما

تاریخ پخش احتمالی فصل سوم سریال From مشخص شد

آخرین اظهارات «آنجلا مور»، بازیگر معروف هالیوود، نشان می‌دهد که فصل سوم سریال From  یکی از بهترین مجموعه‌های تلویزیونی در پاییز امسال پخش خواهد شد.

سریال From به عنوان یکی از بهترین مجموعه‌های تلویزیونی در ژانر ترسناک و علمی تخیلی در سال‌های اخیر محسوب می‌شود. این سریال برای اولین بار در اوایل سال 2022 توسط شبکه MGM+ پخش شد و با داستانی جذاب و پر از معما توانست توجه بسیاری از بینندگان را به خود جلب کند.


ادامه مطلب در ادامه

بیشتر بخوانید:

برای اطلاع از آخرین اخبار سینمای جهان، می‌توانید به بخش اخبار سینما و تلویزیون یا کانال تلگرامی بازتاب آنلاین مراجعه کنید.


تاریخ پخش احتمالی فصل سوم سریال From

با پایان فصل دوم و پیچیدگی‌هایی که در داستان به وجود آمد، بسیاری از طرفداران با شوق منتظر پخش فصل سوم هستند. هنوز شبکه MGM+ تاریخ دقیقی برای پخش این فصل را اعلام نکرده است، اما «آنجلا مور»، بازیگری که نقش «باکتا» را بازی می‌کند، در صفحه شخصی خود در اینستاگرام اعلام کرد که فصل سوم From در اواخر سال جاری پخش خواهد شد.

این اظهارات برای اولین بار است که توسط یکی از بازیگران سریال صورت می‌گیرد. البته هنوز جزئیاتی از فرآیند فیلمبرداری این فصل در دسترس نیست، اما با توجه به پخش آن در اواخر سال جاری، انتظار می‌رود که به زودی اطلاعات بیشتری در این زمینه منتشر شود.

فصل سوم سریال From

در فصل دوم، «آنجلا مور» به عنوان بازیگر وارد سریال شد و نقش راننده اتوبوس را بازی کرد. او همانند سایر شهروندان، در ماجراهای ترسناک شهر درگیر و مجبور به ماندن در آن شد. اکنون با منتشر شدن اخبار پخش فصل سوم، طرفداران با شوق منتظر هستند تا ببینند در این فصل، چه اتفاقات و حوادثی برای شهروندان شهر جدیدی که در آن گیر افتاده‌اند، رخ می‌دهد.

در کل، فصل سوم سریال From باید به برخی از پرسش‌های بازمانده از فصل‌های گذشته پاسخ دهد. یکی از مهم‌ترین این سوالات، وضعیت «تابیتا» است. در پایان فصل دوم، او توسط پسربچه سفید پوش از بالای فانوس دریایی به پایین پرتاب شد و به طور ناگهانی، در داخل یک بیمارستان به هوش آمد. حال سوال این است که آیا او موفق به فرار از شهر شده است؟

بیشتر بخوانید:

نظر شما درباره‌ی تاریخ پخش احتمالی فصل سوم سریال From چیست؟ لطفا نظرات خود را در بخش کامنت با بازتاب آنلاین در میان بگذارید.

منبع:بازتاب آنلاین

مقالات جذاب با ارزش مطالعه بالا

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا