اخبار روز سینما

تاریخ فیلمبرداری فیلم لایو اکشن Minecraft مشخص شد

کمپانی برادران وارنر اعلام کرده است که فیلم لایو اکشن Minecraft با بازی جیسون موموآ، در حال تولید و فیلمبرداری است. این فیلم به عنوان یکی از اثار مورد انتظار و هیجان‌انگیز کمپانی برادران وارنر، بر اساس مجموعه بازی‌هایی با همین نام ساخته می‌شود. تاریخ شروع فیلمبرداری این اثر از تاریخ ۷ اوت سال ۲۰۲۳ میلادی آغاز خواهد شد.

در حالی که جزئیات زیادی درباره تولید فیلم «ماینکرفت» هنوز در دسترس نیست، گزارش‌ها حاکی از آن هستند که فیلمبرداری این اثر در ماه اوت سال جاری در نیوزیلند آغاز خواهد شد. با این حال، هنوز نامشخص است که این فیلمبرداری چه مدت زمانی طول خواهد کشید.

خلاصه داستان فیلم «ماینکرفت» که توسط کمپانی برادران وارنر منتشر شده است، نشان می‌دهد که جیسون موموآ در این فیلم نقش آفرینی خواهد کرد. این بازیگر، با تجربه همکاری با کمپانی برادران وارنر، علاوه بر بازی در نقش آکوامن در فیلم دی‌سی، در فیلم تل‌ماسه (Dune) محصول سال ۲۰۲۱ نیز حضور داشته است.

همچنین، مت بری، بازیگری که به خاطر نقش‌آفرینی در سریال آنچه در سایه‌ها انجام می‌دهیم (What We Do in the Shadows) شهرت دارد، در کنار جیسون موموآ در فیلم «ماینکرفت» حضور خواهد داشت. هنوز نامزدی آنها برای نقش‌آفرینی مشخص نشده است.

سکان کارگردانی این فیلم را جرد هس برعهده دارد و کریس باومن و هابل پالمر نیز فیلم‌نامه آن را نوشته‌اند. این فیلم در تاریخ ۴ آوریل سال ۲۰۲۵ میلادی (جمعه ۱۵ فروردین ۱۴۰۴) اکران خواهد شد.

آوین احمدی

آوین احمدی هستم سردبیر و مدیرمسئول رسانه بازتاب آنلاین که سعی میکنم آنچه در ایران و جهان میگذرد را برای شما در این وبسایت به اشتراک بگذارم

مقالات جذاب با ارزش مطالعه بالا

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا