اخبار روز سینما

تاریخ اکران فیلم The Monkey مشخص شد

اطلاعات جدید به همراه تاریخ اکران فیلم The Monkey که بر اساس داستانی کوتاه از «استیون کینگ» ساخته شده، در رسانه‌ها درز کرده است.

فیلم ترسناک The Monkey به کارگردانی و نویسندگی «آزگود آز پرکینز» (کارگردان فیلم Longlegs) ساخته شده و «تئو جیمز»، «الایجا وود»، «تاتیانا ماسلانی»، «کریستین کانوری»، «روهان کمپبل»، «کالین اوبراین» و «سارا لوی» در آن به ایفای نقش می‌پردازند.


ادامه مطلب در ادامه

بیشتر بخوانید:

برای اطلاع از آخرین اخبار سینمای جهان، می‌توانید به بخش اخبار سینما و تلویزیون یا کانال تلگرامی بازتاب آنلاین مراجعه کنید.


تاریخ اکران فیلم The Monkey مشخص شد

داستان کوتاه The Monkey که در سال 1980 توسط «استیون کینگ» نوشته شده و بعداً در کتاب Skeleton Crew نیز به چاپ رسیده، روایتگر ماجرای دو برادر است که در اتاق زیرشیروانی خانه‌ی عمویشان، یک عروسک میمون سنج‌زن پیدا می‌کنند، اما آنها به زودی متوجه راز وحشتناکی می‌شوند. هر بار که این میمون سنج می‌زند، یکی از اعضای خانواده‌شان جان خود را از دست می‌دهد.

تاریخ اکران فیلم The Monkey

فیلم میمون به کارگردانی و نویسندگی «آزگود پرکینز» و با تهیه‌کنندگی «جیمز وان»، خالق فیلم‌های Saw و «مایکل کلیر» ساخته خواهد شد. «تئو جیمز»، «لایجا وود» و «تاتیانا ماسلانی» از جمله بازیگران این فیلم هستند.

The Monkey قرار است در سال 2025 روی پرده سینماها برود. علاقه‌مندان به ژانر وحشت، بدون شک از دیدن این فیلم هیجان‌زده خواهند شد. داستان جذاب، کارگردانی قوی و حضور بازیگران مطرح، نویدبخش تجربه‌ای ترسناک و سرگرم‌کننده برای تماشاگران است.

بیشتر بخوانید:

نظر شما درباره‌ی تاریخ اکران فیلم The Monkey چیست؟ لطفا نظرات خود را در بخش کامنت با بازتاب آنلاین در میان بگذارید.

منبع: Yahoo

منبع:بازتاب آنلاین

مقالات جذاب با ارزش مطالعه بالا

دکمه بازگشت به بالا