اخبار روز سینما

تاریخ اکران فیلم جدید استیون اسپیلبرگ مشخص شد

تاریخ اکران فیلم جدید استیون اسپیلبرگ کارگردان مشهور سینمای هالیوود که هنوز نامی برای این اثر مرموز انتخاب نکرده است، مشخص شد.

این فیلم که به کارگردانی «استیون اسپیلبرگ» و با فیلمنامه‌ای از «دیوید کاپ»، نویسنده نامزد اسکار، ساخته می‌شود، در تاریخ 15 می 2026 (25 اردیبهشت ماه 1405) راهی پرده‌های سینما خواهد شد.


ادامه مطلب در ادامه

بیشتر بخوانید:

برای اطلاع از آخرین اخبار سینمای جهان، می‌توانید به بخش اخبار سینما و تلویزیون یا کانال تلگرامی بازتاب آنلاین مراجعه کنید.


تاریخ اکران فیلم جدید استیون اسپیلبرگ مشخص شد

انتخاب نویسنده برای نوشتن فیلمنامه این اثر جدید، خبر هیجان‌انگیزی برای طرفداران «اسپیلبرگ» است. او پیش از این سابقه همکاری با این کارگردان در فیلم‌های مشهوری مانند پارک ژوراسیک، دنیای گمشده: پارک ژوراسیک، ایندیانا جونز و قلمرو بلورین جمجمه و جنگ دنیاها را دارد.

تاکنون اطلاعات زیادی از داستان این فیلم مرموز در دست نیست؛ اما طبق گزارش‌ها، این فیلم براساس ایده‌ای از خود «اسپیلبرگ» و با محوریت یوفوها و بشقاب پرنده‌ها ساخته خواهد شد.

فیلم جدید استیون اسپیلبرگ

با توجه به سابقه درخشان اسپیلبرگ در ساخت فیلم‌های علمی تخیلی و فضایی مانند ای.تی. موجود فضایی و جنگ دنیاها، انتظار می‌رود این فیلم جدید نیز اثری پرفروش و جذاب باشد.

آخرین اثر «استیون اسپیلبرگ»، فیلم خانواده فبلمن بود که با نامزدی در هفت رشته از جمله بهترین فیلم و بهترین کارگردانی در مراسم اسکار 2023، مورد تحسین منتقدان قرار گرفت. «اسپیلبرگ» در حال حاضر مشغول ساخت ریبوت فیلم بولیت با بازی «بردلی کوپر» نیز است.

بیشتر بخوانید:

نظر شما درباره‌ی کلارگردانی جدید استیون اسپیلبرگ چیست؟ لطفا نظرات خود را در بخش کامنت با بازتاب آنلاین در میان بگذارید.

منبع: Comic Book

منبع:بازتاب آنلاین

مقالات جذاب با ارزش مطالعه بالا

دکمه بازگشت به بالا