اخبار روز سینما

تاریخ اکران فیلم ترکی Sen Büyümeye Bak مشخص شد

سرویس استریم نتفلیکس، در یک کلیپ رسمی ویژه، تصاویری از پروژه ترکی آینده خودش رونمایی و تاریخ اکران فیلم ترکی Sen Büyümeye Bak را اعلام کرد.

اولین نگاه به فیلم Sen Büyümeye Bak که دنباله فیلمی به همین نام محصول سال 2022 است، با بازی «اصل انور» و «کان اورگانجی اوغلو»، توسط نتفلیکس به اشتراک گذاشته شد. با انتشار این کلیپ نتفلیکس اعلام کرد که فیلم ترکیه ای Sen Büyümeye Bak در تاریخ 23 مه () اکران می‌شود.


ادامه مطلب در ادامه

بیشتر بخوانید:

برای اطلاع از آخرین اخبار سینمای جهان، می‌توانید به بخش اخبار سینما و تلویزیون یا کانال تلگرامی بازتاب آنلاین مراجعه کنید.


تاریخ اکران فیلم ترکی Sen Büyümeye Bak مشخص شد

شخصیت ملیسا با بازی «آنور»، در نقش مادری ظاهر می‌شود که پسرش «کن» را به تنهایی بزرگ می‌کند. در فیلم، «ملیسا» در می‌یابد که به یک بیماری کشنده مبتلا شده است. او در حالی که می‌داند آخرین روزهای زندگی خود را می‌گذراند، به سوی عشقی جدید نیز به راه می‌افتد. او همچنین دوست دارد کسی را داشته باشد که بتواند پسرش را به او بسپارد.

فیلم تو بزرگ می شوی ، بیشتر به رابطه «فیرات» شخصیت «کان اورگانجی اوغلو» و «جان» پسر «ملیسا» می‌پردازد. شریک «کان اورگانجی اوغلو» در فیلم جدید، (ملیسا اصلی پاموک) Melisa Aslı Pamuk است.

از بازیگران این فیلم که به کارگردانی «کچه» و نویسندگی «هاکان بونومو» انجام شده، می‌توان به «ازگی شنلر»، «چاگداش اونور اوزتورک»، «مرت ایگه آک» و «ماسال آکسل» اشاره کرد.

بیشتر بخوانید:

نظر شما درباره‌ی پخش فیلم ترکی Sen Büyümeye Bak از شبکه نتفلیکس چیست؟ لطفا نظرات خود را در بخش کامنت با بازتاب آنلاین در میان بگذارید.

منبع:بازتاب آنلاین

مقالات جذاب با ارزش مطالعه بالا

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا