اخبار روز سینما

تاریخ انتشار سریال در انتهای شب مشخص شد

به تازگی تاریخ انتشار سریال در انتهای شب با بازی «پارسا پیروزفر»، «هدی زین‌العابدین» و کارگردانی «آیدا پناهنده» مشخص شد که ادامه به آن می‌پردازیم.

این سریال که ژانر درام دارد، اولین تجربه «آیدا پناهنده» در ساخت سریال برای شبکه نمایش خانگی است.  در کنار «پارسا پیروزفر» و «هدی زین‌العابدین» که نقش‌های اصلی این سریال را بر عهده دارند، بازیگران دیگری همچون «مینا سادات حسینی»، «امیرحسین صدیقی»، «بانیپال شمس»، «پیام دهکردی»، «علی ‌کاظمی»، «ستاره ‌پیشه‌ور»، «حسین پاکدل»، «مریم سعادت»، «شقایق فراهانی» و «سعید پورصمیمی» نیز در این سریال به ایفای نقش می‌پردازند.


ادامه مطلب در ادامه

بیشتر بخوانید:

برای اطلاع از آخرین اخبار سینمای جهان، می‌توانید به بخش اخبار سینما و تلویزیون یا کانال تلگرامی بازتاب آنلاین مراجعه کنید.


تاریخ انتشار سریال در انتهای شب

نویسندگی فیلمنامه این سریال را «آیدا پناهنده» و «ارسلان امیری» به طور مشترک بر عهده داشته‌اند. «محمد یمینی» نیز به عنوان تهیه‌کننده در این پروژه حضور دارد.

«آیدا پناهنده» پیش از ساخت این سریال، فیلم‌های سینمایی متعددی از جمله ناهید، اسرافیل و تی تی را کارگردانی کرد. او فارغ‌التحصیل رشته فیلمبرداری سینما از دانشکده سینما و تئاتر دانشگاه هنر است.

تاریخ انتشار سریال در انتهای شب
پوستر سریال در انتهای شب

سریال در انتهای شب چه زمانی پخش می‌شود؟

سریال در انتهای شب در 9 قسمت از سوم خرداد ماه 1403 در پلتفرم فیلم‌نت منتشر خواهد شد.

با توجه به حضور بازیگران مطرحی همچون «پارسا پیروزفر» و «هدی زین‌العابدین» و همچنین سابقه کارگردانی «آیدا پناهنده» در ساخت فیلم‌های سینمایی قابل توجه، انتظار می‌رود سریال در انتهای شب مورد استقبال مخاطبان شبکه نمایش خانگی قرار بگیرد.

بیشتر بخوانید:

نظر شما درباره‌ی سریال در انتهای شب چیست؟ لطفا نظرات خود را در بخش کامنت با بازتاب آنلاین در میان بگذارید.

منبع:بازتاب آنلاین

مقالات جذاب با ارزش مطالعه بالا

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا