اخبار روزعمومی

سرنوشتتان را با فال تاروت روزانه پیش‌بینی کنید!

فال تاروت یک روش پیش‌بینی در مورد آینده با استفاده از ست کارت‌های تاروت است. این روش ابتدا به عنوان یک بازی کارتی طراحی شده بود، اما بعدها به یک شیوه پیشگویی و فال تبدیل شده است.

در فال تاروت، هر کارت دارای نمادها و تعبیرهای خاص خود است که معنایی مشخص برای هر کدام از آن‌ها وجود دارد. می‌توانید به راهنمایی‌های بیشتری درباره فال تاروت مراجعه کنید.

فروردین

کارت تاروت: هفت جام

فردا روزی است که شما می‌توانید به برنامه‌ریزی، طرح‌ریزی و استراتژی‌گذاری برای به دست آوردن هدف‌های بزرگ خود بپردازید. کارت تاروت نیز به شما نشان می‌دهد که برای دستیابی به آرزوهای خود باید به دنبال یک برنامه‌ریزی دقیق باشید.

در روز فردا، بهتر است زمانی را برای تمرکز به هدف خود اختصاص دهید. اگر قصد دارید زندگی‌تان را بهبود بخشید، بهتر است از بداهه‌گرایی خودداری کرده و یک برنامه‌ریزی دقیق و جامع برای دستیابی به آنچه می‌خواهید، ترتیب دهید.

بنابراین، زمان فردا را برای تعیین اهداف، برنامه‌ریزی و طرح‌ریزی اختصاص دهید تا بهترین نتیجه را به دست آورید. همچنین، در نظر داشته باشید که برای موفقیت تنها برنامه‌ریزی کافی نیست بلکه باید با انگیزه، انرژی و تلاش فراوانی نیز همراه باشد.

 

اردیبهشت 

کارت تاروت: سه شمشیر

اگر در مورد وفاداری دیگران شک دارید، این کارت تاروت ممکن است نشان دهد که شخص ثالثی در رابطه شما وجود دارد که رابطه نزدیک شما را مختل می کند و توجه او را از شما منحرف می کند.

با این حال، اگر مجرد هستید، این کارت تاروت ممکن است نشان دهد که کسی با شما صادق نیست. وفاداری او در خطر است.

خرداد

کارت تاروت: هشت سکه

شما سخت کار می کنید و غم انگیز است که بدانید شخص دیگری اعتبار بیشتری کسب می کند. شما باید اعتبار خود را در جایی که باید دریافت کنید.

پس فردا، به جای اینکه وقتی دیگران از شخص اشتباهی قدردانی می کنند، سکوت کنید یا لبخند بزنید، با احترام صحبت کنید و بگذارید دیگران بدانند که شما سزاوار شناسایی هستید.

تیر

کارت تاروت: برج

مشکل همیشه قابل پیش بینی نیست. کارت تاروت فردا نشان می دهد که ممکن است ناگهان دچار مشکلی شوید که آن را به وجود نیاوردید یا انتظارش را نداشتید.

این لحظه ویرانگر موقتی خواهد بود. نیازی نیست چیزی بخواهید یا کاری انجام دهید، اما برای کشف آن زمان بگذارید.

مرداد

کارت تاروت: جهان

شما می توانید هر کاری را که در ذهن خود دارید انجام دهید. کارت جهانی تاروت به شما این امکان را می دهد که بدانید جهان در دستان شماست.

اگر بتوانید آن را جلوی چشمان خود ببینید و احساس کنید که می توانید به رویای خود برسید، تنها یک چیز مهم است: طرز فکر شما.

سرنوشتتان را با فال تاروت روزانه پیش‌بینی کنید!

شهریور

کارت تاروت: خورشید

لبخند مهم نیست که با چه چیزی روبرو می شوید، همیشه یک جنبه روشن برای هر چالشی وجود دارد. شما فردا یک ستاره درخشان هستید، فردی با منابع عالی و فردی بسیار انعطاف پذیر.

شما می توانید از شرایطی عبور کنید که دیگران نمی توانند. اما در عوض نور درونی شما به شدت می درخشد و قلب بسیاری را تسخیر می کنید.

مهر

کارت تاروت: پنج چوبدست

زمانی که ایده خود را با کسی به اشتراک می گذارید و او تصمیم می گیرد کاری را که شما می خواهید انجام دهید، واقعا خسته کننده است.

مسئله این است که شما یک درس ارزشمند در مورد اعتماد به دیگران آموخته اید. تا حدی باید به آدم اعتماد کرد نه بیشتر!

آبان

کارت تاروت: ده جام

اکنون یک زمان احساسی برای شماست. شما بسیار مورد حمایت افراد زندگی خود هستید.

آنها از دستاوردهای شما خوشحال خواهند شد و شما بهترین نسخه از خود خواهید بود. به قلبت اعتماد کن. دلت هرگز تو را گمراه نخواهد کرد.

آذر

کارت تاروت: راهبه

برای هر چیزی در زندگی زمان و مکانی وجود دارد، از جمله ایجاد تغییرات بزرگ. گاهی اوقات تنها راه برای رسیدن به آنچه می خواهید این است که آنچه را که قبلاً وجود دارد دنبال کنید.

ممکن است احساس کنید باید سخت‌تر کار کنید یا سریع‌تر کار کنید، اما حقیقت این است که می‌توانید کاری را که همیشه انجام می‌دادید انجام دهید و ایده‌های درخشان خود را مطرح کنید تا ببینید دیگران چه می‌کنند.

دی

کارت تاروت: پادشاه سکه

ممکن است چیز زیادی نداشته باشید، اما آماده هستید آنچه را که دارید به اشتراک بگذارید. فردا این فرصت را خواهید داشت که به کسی هدیه بدهید یا به کسی کمک کنید و از نظر مالی حمایت کنید.

فردا قلب شما مهربان خواهد بود و این مهربانی را در مقیاس بزرگ ابراز می کند.

بهمن

کارت تاروت: پادشاه جام

ممکن است فردا یکی از آن روزهایی باشد که احساسات شما را تحت تأثیر قرار دهد. شما توسط احساسات و شهود خود هدایت می شوید.

غرایز شما بسیار قوی خواهد بود و برای کسانی که به تصمیم گیری شما وابسته هستند سود خواهد برد.

اسفند

کارت تاروت: یک سکه

اگر نمی توانید زندگی خود را تامین کنید و برای روز پس انداز کنید، صورت حساب ها و امور مالی ممکن است شما را دچار شک و تردید کند.

این کارت تاروت به شما می گوید که می توانید بر آن غلبه کنید. تغییر مثبتی را تجربه خواهید کرد و ممکن است ترفیع یا ترفیع دریافت کنید. به زودی همه چیز برای شما عالی خواهد شد.


آویسا احمدی نیا

آوین احمدی هستم سردبیر و مدیرمسئول رسانه بازتاب آنلاین که سعی میکنم آنچه در ایران و جهان میگذرد را برای شما در این وبسایت به اشتراک بگذارم

مقالات جذاب با ارزش مطالعه بالا

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا