اخبار روز سینما

تاروت روزانه فردا 7 جمعه تاروت خوانی اردیبهشت ماه 1403 را اینجا بخوانید


به گزارش مگتو تاروت خوانی روشی برای پیشگویی است که در آن از کارت های تاروت برای پیش بینی و تفسیر مسائل و رویدادهای آینده استفاده می شود. برخی افراد از خواندن تاروت به عنوان ابزاری قانع کننده برای خودشناسی و پیش بینی آینده استفاده می کنند. هر کارت نشان دهنده نماد یا مفهوم خاصی است که تفسیری را برای مسائل و رویدادهای آینده بر اساس موقعیت و ترکیب آن با کارت های دیگر ارائه می دهد. هر تصویر تاروت داستانی منحصر به فرد در مورد شما و سرنوشت شما می گوید. تعبیر بعدی تاروت برای فردا جمعه 7 اردیبهشت ماه 1403 را بخوانید.

متولد شدن فروردین

کارت تاروت: کارت چرخ ثروت

ماه آوریل، امروز خوش شانس خواهید بود، اما به شرطی که مقداری کارمای خوب را در جهان قرار دهید. هر چه بهتر باشی، خوبی های بیشتری به تو برمی گردد. البته این نباید تنها دلیل انجام کارهای خوب باشد، اما ضرری هم ندارد. پس امروز وقتی فرصت دادید کار درست را انجام دهید.

متولد شدن اردیبهشت ماه

کارت تاروت: کارت پادشاه شمشیرها

اردیبهشت ماه ماهی های عزیز امروز به جنبه ذهنی فرآیند تصمیم گیری خود متمایل شوید. در حالی که خوب است به غرایز خود گوش دهید و گاهی با قلب خود عمل کنید، یک عنصر تعادلی نیز وجود دارد که نباید نادیده بگیرید. اتخاذ یک رویکرد تحلیلی امروز ممکن است بهترین راه برای رسیدن به حقیقت باشد.

متولد شدن خرداد

کارت تاروت: کارت مرد حلق آویز شده

خرداد این می تواند واقعا سخت باشد، ماهی های عزیز، اما گاهی اوقات شما فقط باید رها کنید. اگر خیلی محکم به گذشته یا رویاهایی که در مورد آینده خود دارید بچسبید، احتمالاً این چسبیدن شما را عقب نگه می دارد. در حالی که قطعا گفتنش آسان تر از انجام آن است، سعی کنید امروز یک قدم به رهاسازی این انرژی نزدیکتر شوید.

متولد شدن تیر

کارت تاروت: کارت ده سکه

جولای جان، تمام زحماتت بالاخره نتیجه می دهد. چه یک تبلیغ باشد، چه یک کار جانبی یا فقط یک پروژه کوچک که وقت آزاد شما را می گیرد، هر کاری که انجام دهید از مزایای آن بهره مند خواهید شد. شاید امروز کاری برای جشن گرفتن انجام دهید!

متولد شدن مرداد

کارت تاروت: پنج کارت گرز

مرداد ماهی ها، صبر شما امروز به پایان رسیده است. حتی اگر به طور معمول می توانید به خوبی با مشکلات کنار بیایید، به نظر می رسد هر چیز کوچکی که سر راه شما قرار می گیرد یا سرعت شما را کاهش می دهد، بسیار بزرگتر از آن چیزی است که هست. شما این خطر را دارید که ناامیدی خود را به اطرافیان خود منتقل کنید، پس مراقب باشید.

متولد شدن شهریور

کارت تاروت: کارت سه فنجان

شهریور ماهی ها، اگرچه امروز تمایل دارید که یک گرگ تنها باشید، اما بهتر است در حال حاضر در یک گروه باشید. با افراد در محل کار همکاری کنید یا برای پروژه های خانه کمک بخواهید. حتی اگر ممکن است در انجام کارها به تنهایی خوب باشید، این بدان معنا نیست که باید آن را انجام دهید.

متولد شدن مهر

کارت تاروت: کارت نه فنجان

مهرماه عزیز، امروز کاری انجام بده که خوشحالت کند. حتی اگر مجبور باشید بخشی از روز را در محل کار کار کنید، به این معنی نیست که باید تمام ساعات بیداری خود را صرف کارهایی کنید که اصلاً سرگرم کننده نیستند. بقیه زمان خود را صرف چیزهایی کنید که مهم هستند، چه صحبت کردن با دوستان یا تماشای کمدی عاشقانه مورد علاقه خود.

متولد شدن آبان

کارت تاروت: کارت یک سکه

آبان اگر به دنبال راه های جدید یا بهتری برای کسب درآمد بیشتر هستید، ماهی ها، امروز روز خوبی برای این کار است. با توجه به این کارت، قدرت امروز شما به اندازه کافی خوب است که نشان دهد چه نوع حرفه یا تجارت جانبی را می خواهید. به دنبال فرصت های کوچکی باشید که معمولاً از دست می دهید.

متولد شدن آذر

کارت تاروت: کارت پادشاه پول

آذر ماهی ها، اگر می خواهید چیزی در حرفه شما تغییر کند، باید اقداماتی را برای تحقق آن انجام دهید. با وجود اینکه در طول زندگی چیزهای زیادی در دامان شما افتاده است – شما از این نظر خوش شانس هستید – این به تلاش شما نیاز دارد. رئیسی باشید که می شناسید و همه چیز خوب خواهد شد.

متولد شدن دی

کارت تاروت: کارت ده شمشیر

دی ماهی های عزیز، امروز پر از اندوه و پشیمانی هستید، حتی اگر تمام تلاش خود را می کنید تا این احساسات را از خود دور کنید. چه رویدادی باشد که این احساس را در شما ایجاد کرده باشد یا یک شبح از گذشته شما دوباره در خاطرات شما ظاهر شود، این وزن می تواند بر شما سنگینی کند.

متولد شدن بهمن

کارت تاروت: کارت دو سکه ای

بهمن ماهی های عزیز، امروز کمی خودت را شل کن. اگر یک ربات بودید، می توانستید همه کارهای خانه خود را انجام دهید و به خوبی کار کنید. متأسفانه شما یک پیرمرد ساده هستید و نمی توانید برای همیشه با سرعت تمام بروید. امروز کمی برای استراحت و ریکاوری وقت بگذارید، در غیر این صورت ممکن است دچار فرسودگی شغلی شوید.

متولد شدن اسفند

کارت تاروت: کارت شیطان

اسفند ماهی ها، شما می دانید که امروز باید چه کاری انجام دهید و چه کاری را نباید انجام دهید، اما این بدان معنا نیست که باید توصیه های خود را دنبال کنید. همه ما روزهایی را داریم که ترجیح می‌دهیم استراحت کنیم تا اینکه سخت کار کنیم یا چیزهایی بخوریم که نباید صرفاً به این دلیل که طعم خوبی دارند. هر کاری که شیطان روی دوش شما را به انجام آن تشویق می کند، مطمئن شوید که عواقب ماندگاری ندارد.


آوین احمدی

آوین احمدی هستم سردبیر و مدیرمسئول رسانه بازتاب آنلاین که سعی میکنم آنچه در ایران و جهان میگذرد را برای شما در این وبسایت به اشتراک بگذارم

مقالات جذاب با ارزش مطالعه بالا

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا