اخبار روز سینما

تاروت روزانه فردا پنجشنبه 6 اردیبهشت ماه 1403 را اینجا بخوانید


به گزارش مگتو تاروت خوانی یکی این یکی از روش های پیشگویی است که در فرهنگ های غربی و شرقی استفاده می شود. کارت های تاروت به دو بخش اصلی تقسیم می شوند. شخصی که می خواهد کارت های تاروت را به صورت تصادفی و با توجه به ترکیب و موقعیت کارت ها انتخاب کند، تفسیری از سوال یا موضوع مورد نظر خود پیدا می کند. هر کارت تاروت نشان دهنده نمادها است. آنها عناصر و مفاهیم خاصی هستند که با توجه به تفسیر و دانش فردی می توانند با آینده و موضوعات مختلف مرتبط شوند. یکی یکی از روش های رایج پیشگویی، برای بسیاری از مردم ابزاری برای خواندن آینده، دریافت راهنمایی و تأمل عمیق است. تاروت خوانی فردا پنجشنبه ششم گفته می شود. اردیبهشت ماه 1403 را بخوانید.

متولد شدن فروردین

کارت تاروت: پنج شمشیر

ماهی های عزیز، امروز باید آنقدر به خود احترام بگذارید که بی احترامی را نپذیرید. واضح است که چیزی اشتباه است. رفتار نادرست را نباید تحمل کرد اگر این علائم هشدار دهنده با صدای بلند را نادیده بگیرید، بعداً دچار شوک خواهید شد. به قضاوت خودت اعتماد کن کلید رهایی شما تعیین حد و مرز یا اجتناب از تهاجم غیرضروری است. نفس آدم تا لبه لبه است و باید متواضع باشد. این چیزی نیست که شما باید با آن مقابله کنید.

متولد شدن اردیبهشت ماه

کارت تاروت: کارت ستاره

اردیبهشت ماه ماهی ها، این چهارشنبه به شما امید عمیقی می دهد. یک عامل استرس زا حل نشده طولانی مدت کاهش می یابد. دیدگاه بالاتر شما به شما این امکان را می دهد که موقعیت ها را همانطور که واقعا هستند ببینید، نه اینکه احساس کنید در دام افتاده یا تحت ستم هستید. جوان سازی، تجدید و مکاشفه شما را پیدا می کند. تنها کاری که باید انجام دهید این است که درک و خوش بین باشید. به جای نگه داشتن ترس به امید اعتماد کنید. انتظار داشتن بهترین سناریو در این مرحله ساده لوحانه نیست. این شجاع ترین چیز است.

متولد شدن خرداد

کارت تاروت: کارت شوالیه پول

خرداد ماهی های عزیز، شما در مسیر موفقیت هستید، اما هنوز احساس می کنید که راه زیادی در پیش دارید. به خودتان سخت نگیرید، رشد نیاز به زمان دارد. با زور نمی شود کرد. کمی از خود فشار بیاورید تا سندرم خیانتکار را سرکوب کنید. وقتی تجربه دارید نیازی نیست مثل یک تازه کار رفتار کنید. اما شما همچنین نیازی به تظاهر به متخصص بودن ندارید زیرا در حال ایجاد اعتبار هستید. وقتی بپذیرید که همه چیز را نمی دانید و چیزهای بیشتری برای یادگیری وجود دارد، حرفه شما بهبود می یابد.

متولد شدن تیر

کارت تاروت: شش فنجان

انرژی شیرین و نوستالژیک جولای زندگی قلب شما را گرم می کند. ممکن است معشوق شما با نمایش محبت شما را غافلگیر کند. سرطان های مجرد می توانند ارتباط عمیق تری با خانواده و عزیزان خود پیدا کنند. وقتی به گذشته نگاه می کنید، در جایی که امروز هستید ایستاده اید. بعد از هر چیزی که تحمل کردی یا بر آن غلبه کردی، هنوز همان بچه هستی. شخص خاصی که رشد شما را تماشا می کند به شما نزدیک می شود. به یاد آوردن زمان های خوب شما را با قدردانی از جامعه یا مراقبتی که پرورش داده اید احاطه می کند.

متولد شدن مرداد

کارت تاروت: کارت شش سکه

مرداد ماهی ها زبان بخشش و عشق است. وقتی به دیگران کمک می کنید، احساس شادی و شادی عمیق تری برای شما به ارمغان می آورد. همین امر در مورد پذیرش حمایت از دیگران نیز صدق می کند. انتظارات امروز شما را فروتن خواهد کرد. نفس عمیق. لازم نیست همه این کارها را به تنهایی انجام دهید. احتمالاً نمی توانید. اگر می خواهید رشد خود را به سطح بعدی ببرید، از منابع خود استفاده کنید. کار تیمی می تواند تمام مشکلات شما را حل کند. اجازه ندهید که منیت شما مانع شود.

متولد شدن شهریور

کارت تاروت: نه کارت پول

شهریور ماهی ها، شما در عنصر خود هستید. نه سکه با اعتماد به نفس، مطمئن و مصمم هستند. محصولی غنی در باغ او رشد کرد که محصول کار سخت بود. بنابراین، کارت امروز به شما یادآوری می کند که در مسیر درستی هستید. تلاش شما نتیجه می دهد. همانطور که سایه های درون خود را رام می کنید، بیش از همیشه احساس توانایی می کنید. شک به خود باعث آب شدن شانه های شما می شود. شما به یاد می آورید که چه کسی هستید، برای چه چیزهایی ارزش قائل هستید و چقدر پیشرفت کرده اید. چالش ها نمی توانند شما را متوقف کنند.

متولد شدن مهر

کارت تاروت: کارت مرگ

مهرماهی عزیز بد نیست اعتراف کنیم که امروز همه چیز خوب پیش می رود. وقت آن است که با خود قدیمی خود که با آن بزرگ شده اید خداحافظی کنید. چه متوجه شوید که عشق، شغل یا زندگی شخصی شما نیاز به اصلاح دارد، این یک تغییر خوشایند است. مقاومت در برابر تغییر مانع رشد شما می شود. بخش بعدی نیاز به بینش و هویت شخصی دارد. حتی اگر شرایطی که زمانی برای شما کار می کرد معتبر هستند، اما به اندازه کافی قوی نیستند که بگویند امروز شما چه کسی هستید. رهایی. تولد دوباره نجات

متولد شدن آبان

کارت تاروت: کارت King of Wands

آبان ماهی ها، امروز احساس غرور، صریح و پویا می کنید. نشاط و انرژی شما افزایش می یابد زیرا اعتماد به نفس شما را تشویق می کند تا به ارتفاعات بیشتری برسید. تغییر ناگهانی انرژی می تواند توجه شخصیت های قوی دیگر را به خود جلب کند. این چهارشنبه باید رهبری کنید نه اینکه دنبال کنید. این اتلاف بزرگی از قدرت شما خواهد بود که در یک صندلی عقب بنشینید و اجازه دهید شخص دیگری زندگی شما را هدایت کند. پتانسیل شما را پیدا می کند. از خرد او استقبال کن

متولد شدن آذر

کارت تاروت: Seven of Wands

آذر ماهی ها، شما برای رسیدن به جایی که امروز هستید سخت و طولانی تلاش کرده اید. اما اکنون زمان آن رسیده است که چنگال محکم خود را رها کنید. این چهارشنبه، شرایط بیرونی ممکن است شما را به حالت بقا سوق دهد. تا زمانی که عزم شما برای محافظت از خود معتبر است، نیازی به اثبات چیزی به کسی ندارید، مراقب مشکلات باشید. وقتی به خاطر گذشته خود احساس حقارت می کنید، ممکن است قصد هیچ آسیبی نداشته باشید. با این حال، انرژی خود را ذخیره کنید. هر جنگی ارزش جنگیدن را ندارد.

متولد شدن دی

کارت تاروت: کارت عدالت

دی ماهی های عزیز، امروز تمایل دارید که ارزش های اخلاقی خود را نادیده بگیرید و روی چیزهای آسان تمرکز کنید. اما شما بهتر می دانید که نباید این کار را انجام دهید. برای موفقیت، صداقت شما کلید رضایت طولانی مدت است. عدالت لازم است. اگر چیزی دیدید که می دانید باید در مورد آن صحبت کنید، چشمان خود را نبندید. پاسخگویی برای بازگرداندن تعادل ضروری است. اگر اشتباه کردید، آن را اصلاح کنید. اگر این را در شخص دیگری می بینید، راهی موثر برای مقابله عاقلانه و بالغانه با این چالش پیدا کنید.

متولد شدن بهمن

کارت تاروت: کارت پنج فنجان

بهمن ماهی های عزیز، احساس از دست دادن شما واقعی است. اما این فقط موقتی است. پس از تحمل درد یا ناامیدی، متوجه خواهید شد که هنوز جنبه مثبتی وجود دارد. در همین حال، طبیعی است که عمیقاً در احساسات خود غوطه ور شوید. وقتی می دانید خوب نیستید وانمود کنید که خوب هستید هیچ فایده ای ندارد. برای بهبودی، غم یا شکست شما باید احساس شود. آهنگ غمگین مورد علاقه خود یا فیلم اشک آور را بگذارید و اجازه دهید اشک جاری شود. پس از آزادی احساس بسیار بهتری خواهید داشت.

متولد شدن اسفند

کارت تاروت: شش شمشیر

اسفند ماهی ها، وقت آن است که تغییرات را برای روزهای بهتر در آغوش بگیرید. شما امروز در یک دوره گذار هستید. شما می دانید که در افق چیزهای بیشتری برای انتظار وجود دارد. این واقعیت را تغییر نمی دهد که شما باید ناراحتی ناشناخته را اینجا و اکنون تجربه کنید. این چهارشنبه از شما می خواهد که مهربان و دلسوز باشید. وقتی ناشناخته ها را در آغوش می گیرید به شجاعت خود احترام بگذارید. شما به همه پاسخ ها نیاز ندارید. شما فقط باید به سفر خود اعتماد کنید.


آوین احمدی

آوین احمدی هستم سردبیر و مدیرمسئول رسانه بازتاب آنلاین که سعی میکنم آنچه در ایران و جهان میگذرد را برای شما در این وبسایت به اشتراک بگذارم

مقالات جذاب با ارزش مطالعه بالا

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا