اخبار روز سینما

تاروت روزانه فال فردا پنجشنبه 23 اردیبهشت ماه 1403 خود را اینجا بخوانید


به گزارش مگتو تاروت خوانی نوعی روش فال است. تاروت انواع مختلفی دارد. در جایی که خواندن تاروت بر اساس کارت های تاروت انجام می شود، طرفداران خاص خود را دارد. تاروت خوانی فردا پنجشنبه سیزدهم ادامه دارد اردیبهشت ماه 1403 را بخوانید.

فروردین

کارت تاروت: کارت هفت پول

ماه آوریل، سطح آمادگی شما کلید عملکرد خوب شما در عرصه تحصیلی است. پس به آن ادامه دهید. از نظر حرفه ای، سرمایه گذاری عاقلانه شما در زمان و انرژی اکنون پاداش زیادی خواهد داشت. احتمالاً تجارت شما به آرامی پیش خواهد رفت و ثمره تلاش های گذشته خود را درو خواهید کرد. آنچه اکنون یا در آینده نزدیک اتفاق می افتد، نتیجه مستقیم کارهایی است که در گذشته انجام داده اید. بهره پولی می تواند روز شما را شادتر کند.

اردیبهشت ماه

کارت تاروت: دو شمشیر

اردیبهشت ماه ماهی ها، ممکن است شما را مسئول اشتباهی در محل کار بدانند. امروز ممکن است احساس کنید از نزدیکان و عزیزان خود جدا شده اید و ممکن است گیج شوید. آیا به رابطه/شغل فعلی ادامه خواهید داد یا به گزینه بهتری روی می آورید این سوال همچنان ذهن شما را آزار می دهد؟ نیازهای خود را اولویت بندی کنید. مطمئن شوید که رابطه شما همچنان اولویت شماست. اکنون زمان مناسبی برای سرمایه گذاری یا سفته بازی نیست.

خرداد

کارت تاروت: کارت عدالت

خرداد ماهی های عزیز، در لحظه بمانید و به همه جنبه های زندگی خود منصفانه نگاه کنید، هر چند که متعادل هستید. به نحوه حفظ تعادل در زندگی خود توجه کنید. اعتدال کلمه کلیدی است که در حال حاضر برای داشتن یک زندگی معقول و سالم به آن نیاز دارید. ممکن است به خاطر کارتان مورد بازجویی و بازجویی قرار بگیرید، پس در برخوردتان صادق باشید. هیچ چیز نمی تواند بیشتر از جاه طلبی ها و وسوسه ها برای شما به ارمغان بیاورد. به یاد داشته باشید که میانبر موفقیت به هیچ وجه پاداشی دریافت نمی کند.

تیر

کارت تاروت: کارت شمشیر جدید

جولای جان، امروز انرژی ذهنی و جسمی زیادی برای رویارویی با چالش هایی که روز برایت در نظر گرفته است، داری. اگر تازه شروع به کار کرده اید، ممکن است کارمندان دیگر به شما حسادت کنند و سعی کنند به شما آسیب برسانند. اگر امروز به دنبال شغلی هستید و با مصاحبه روبرو هستید، ممکن است لازم باشد در مصاحبه ها بسیار متواضع باشید تا موقعیت مورد نظر خود را بدست آورید. مراقب قراردادها باشید، اعتماد بیش از حد می تواند شما را متزلزل کند.

مرداد

کارت تاروت: کارت سه شمشیر

مرداد ماهی ها، چشم انداز عشق امروز تیره به نظر می رسد، که می تواند در جبهه عاشقانه دلسرد کننده باشد. کسانی که به دنبال عشق هستند احساس محدودیت خواهند کرد. این احتمال وجود دارد که در جبهه اجتماعی با یک فرد مزاحم مواجه شوید. هنگام وارد شدن به معامله ملکی مراقب باشید زیرا احتمال کلاهبرداری واقعی به نظر می رسد. هر سندی را پس از مطالعه کامل امضا کنید. شاید زمان مناسبی برای شروع کاری نباشد.

شهریور

کارت تاروت: کارت ده سکه

شهریور ماهی ها می توانند درآمد پولی شما را از منابع دیگر افزایش دهند و شما را از نظر مالی سالم نگه دارند. از نظر اجتماعی، شما از تعامل با افراد از طبقات مختلف در خانه لذت خواهید برد. ممکن است اختلاف خانوادگی وجود داشته باشد. ممکن است به زودی ملکی به نام خود بخرید و امروز لحظات خوشی را با کسی که دوستش دارید داشته باشید.

مهر

کارت تاروت: هشت شمشیر

مهرماهی عزیز، احتمالاً آرزوها و خواسته های شماست یکی از نزدیکان شما تفسیر می شود. از نیات پنهان مردم آگاه باشید. این می‌تواند شامل هر چیزی باشد، از تقلب کردن شخصی در بازی پوکر گرفته تا کسی که سعی می‌کند شما را فریب دهد تا در محل کار شما را به چیزی جدی تبدیل کند. نکته مهم این است که دم خود را بپوشانید، مطمئن شوید که کارها را به درستی انجام می دهید، و به این ترتیب حتی اگر کسی سعی کند شما را بگیرد، نگران نخواهید بود. امروز مراقب وسایل خود باشید.

آبان

کارت تاروت: کارت ملکه فنجان ها

آبان برای برخی از ماهی ها، عاشق شدن یک نتیجه اجتناب ناپذیر است، بنابراین خود را برای یک مرحله هیجان انگیز از زندگی آماده کنید. ممکن است از شما خواسته شود کاری انجام دهید که تصویر شما را در جبهه اجتماعی افزایش دهد. احساساتی بودن بیش از حد می تواند باعث شود همه چیز در رابطه از کنترل خارج شود. بنابراین شروعی مثبت داشته باشید که به شما اعتماد به نفس زیادی در زمینه عاشقانه بدهد.

آذر

کارت تاروت: چهار شمشیر

آذر ماهی ها، شما باید استراحت کنید و به چیزها و اتفاقات اطراف خود فکر کنید. سرعت سریع زندگی می تواند شما را تحت تأثیر قرار دهد. ممکن است شخصی وقت شما را در جبهه اجتماعی بدزدد، بنابراین در مورد رها کردن آنها دیپلماتیک رفتار کنید. باید اقدامات احتیاطی در برابر سوء مدیریت وجوه / منابع مالی اتخاذ شود. سعی کنید عملکرد خود را بهبود بخشید و از اشتباهات گذشته درس بگیرید.

دی

کارت تاروت: کارت پادشاه پول

دی ماهی های عزیز، ممکن است راه را برای یک منبع درآمد جدید هموار کند و به حل مشکلات مالی شما کمک کند. تلاش های شما در محل کار احتمالاً امروز جوایز زیادی را دریافت خواهد کرد. جریان پول خوب خواهد بود و دغدغه اصلی شما امروز انباشت وجوه خواهد بود. شما به دستاوردهای خود افتخار می کنید و می خواهید دارایی های ارزشمند خود را به دیگران نشان دهید. شما توانایی مدیریت کارآمد امور روزانه خود را دارید. سخت، روشمند و آگاهانه کار کنید.

بهمن

کارت تاروت: کارت سه سکه

بهمن ماهی های عزیز، فشار کاری بیشتر می شود و شما را خسته می کند. شما باید اهداف خود را روشن کنید. اگر امیدوارید به آنچه می‌خواهید برسید، دیگران را برای انجام لطف و محبت به شما هدایت ندهید، زیرا این فقط اتلاف وقت است. این زمان عالی برای سرمایه گذاری در ملک است زیرا می توانید به راحتی وام بانکی یا کمک مالی دریافت کنید. کیفیت کار توسط مافوق قدردانی می شود و این به شغل شما کمک می کند.

اسفند

تاروت جهانی: کارت ملکه پول

اسفند ماهی ها مرکز شما پول و امنیت مالی خانواده است. شما پول خوبی در می آورید. پول از منابع غیرمنتظره می آید. شما بسیار تجارت گرا و بسیار مبتکر هستید. امروز روی هر فعالیتی که پتانسیل ایجاد ثروت یا شغل بیشتر را دارد تمرکز می کنید. شما می توانید هر سرمایه گذاری را به موفقیت تبدیل کنید و تقریباً در هر جایی یک فرصت تجاری پیدا کنید!


آوین احمدی

آوین احمدی هستم سردبیر و مدیرمسئول رسانه بازتاب آنلاین که سعی میکنم آنچه در ایران و جهان میگذرد را برای شما در این وبسایت به اشتراک بگذارم

مقالات جذاب با ارزش مطالعه بالا

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا