اخبار روز سینما

تاروت روزانه / تاروت فردا، دوشنبه 7 خرداد 1403 را اینجا بخوانید


به گزارش شام هابر: تاروت خوانی، یکی یکی از راه های قدیمی برای پیش بینی و درک آینده، استفاده از کارت های تاروت ویژه است. استفاده از کارت های تاروت به عنوان راهی برای درک و تجزیه و تحلیل عمیق تر رویدادهای آینده، جذاب ترین و موسیقایی ترین ابزار پیشگویی را ایجاد می کند. یکی یکی از بهترین ابزارها برای یادگیری لذت بردن هنوز است یکی این یکی از روش های فال گیری محبوب در بین بسیاری از مردم است. یکی قوی ترین ویژگی خود را در بین راه های ارتباطی و انتقال پیام در محیط های مختلف نشان می دهد. تاروت فردا دوشنبه 7 خرداد 1403 را بخوانید.

متولد شدن فروردین

کارت تاروت: کارت قدرت

ماهی های عزیز، قدرت امروز شما ستودنی است. نه تنها قدرت بدنی بلکه سطح ذهنی، عاطفی و روحی نیز افزایش می یابد. از آنجایی که شما فردی سخت کوش هستید، می دانید چگونه با استرس و فشار کاری مقابله کنید. شما می توانید برنامه های شخصی خود را دنبال کنید و در عین حال دوستان و خانواده خود را راضی نگه دارید. این زمان برای کار سخت است.

متولد شدن اردیبهشت ماه

کارت تاروت: کارت شوالیه چوبدستی

اردیبهشت ماه ماهی ها، همه چیز در محل کار به سرعت پیش می رود. شما می توانید سرعت خود را حفظ کنید. ممکن است برای انجام کارها نیاز به اتخاذ برخی تصمیمات سریع باشد. شما می خواهید محل سکونت یا دکوراسیون محل سکونت / دفتر کار را تغییر دهید. تغییر مکان ممکن است شما را مشغول کند. اگر فرصت تجاری وجود دارد و می خواهید از آن استفاده کنید، همین الان از آن استفاده کنید. برای یک سفر آماده شوید.

متولد شدن خرداد

کارت تاروت: کارت ملکه فنجان ها

خرداد ماهی های عزیز، شما امروز در مورد امور خود بسیار احساساتی و صاحب نظر هستید. شما با تمام وجود از شریک زندگی خود حمایت می کنید. امروز، زن یا مرد، شما یک سرایدار، سرایدار و خانه دار عالی هستید، علاقه شما به راحت کردن خانه در محل کار است. ارائه یک هدیه یا برآورده کردن آرزوی گرامی شریک زندگی خود در کارت است. از لحظات عاشقانه لذت ببرید.

متولد شدن تیر

کارت تاروت: کارت شیطان

جولای سعی کنید روحیه شادی داشته باشید تا عملکرد بهتری داشته باشید. کنترل امیال و علایق رام نشده تان دشوار است. رژیم غذایی برنامه ریزی شده، ورزش منظم و افکار مثبت مورد نیاز است. تکانشی بودن می تواند دردناک باشد. پیشگیری همیشه بهتر از درمان است. اگر بتوانید خونسردی خود را حفظ کنید، می توانید سخت ترین زمان ها را به تعویق بیندازید. امروز سعی نکنید از راه های ناعادلانه پول دربیاورید.

متولد شدن مرداد

کارت تاروت: کارت پول جدید

مرداد ماهی ها، اگر امروز قصد مهاجرت دارید، ممکن است شغل جدیدی پیدا کنید. امروز وضعیت مالی شما به پایان خواهد رسید. وام، اقساط، بیمه و سرمایه گذاری املاک و غیره که مدت هاست شما را آزار می دهد. مشکلات بالاخره حل می شود. ترفیع یا افزایش حقوق یکی این یک احتمال دیگر است. شما از شخصیت های بزرگ اطراف خود الهام می گیرید.

متولد شدن شهریور

کارت تاروت: کارت پادشاه شمشیرها

شهریور ماهی های عزیز، امروز خود را در موقعیت قدرتمندی می بینید، اما اجازه ندهید که از ذهن شما خارج شود. اگر بیش از حد قاطعانه رفتار کنید، ممکن است افراد مهم را علیه خود قرار دهید. روی زمین بمانید و از انرژی روز لذت ببرید. شما این پتانسیل را دارید که غیرممکن ها را ممکن کنید. با یک تیم و به سمت یک چشم انداز گسترده کار کنید. قدرت کلمات شما قوی تر از اعمال شماست.

متولد شدن مهر

کارت تاروت: کارت ملکه شمشیرها

مهرماهی عزیز، مافوق شما شما را راهنمایی و انگیزه خواهند داد. دید شما نسبت به چیزها افزایش می یابد و امور مالی خود را به طرز قابل تحسینی مدیریت خواهید کرد. با سرسختی و مصمم بودن، در واقع به نفع خود کار می کنید. گاهی اوقات لازم است. ممکن است رویدادی رخ دهد که به شدت مورد نیاز حرفه یا علایق حرفه ای شما را تقویت کند. از انجام این کار لذت بیشتری خواهید برد.

متولد شدن آبان

کارت تاروت: کارت سه فنجان

آبان ماهی ها جشن می گیرند و دور هم جمع می شوند. شما به یک موفقیت بزرگ یا کوچک دست یافته اید و در حال جشن گرفتن هستید. دوستان مهم هستند، شما دوستانی را دوست دارید که شما را نزدیک نگه می دارند. به نظر می رسد زندگی شیرین است و شما می خواهید شاد باشید. شما سزاوار این هستید که هر از چند گاهی از آن لذت ببرید. شما شروع به پذیرفتن مسئولیت های بزرگ تری در محل کار می کنید.

متولد شدن آذر

کارت تاروت: کارت قضاوت

آذر ماهی ها، شما باید فورا مراقب سلامتی یکی از اعضای خانواده باشید یا می توانید خودتان به دنبال درمان باشید. می تواند فضایی باشکوه، خلق و خوی متفکرانه در خانه ایجاد کند. در عوض، توجه خود را به هنر، موسیقی و سرگرمی معطوف کنید، یک مهمانی یا معاشرت برای شما مناسب تر است. نظرات و افکار شما مورد استقبال برخی افراد قرار می گیرد. این می تواند روز چالشی برای وکلا و قضات باشد.

متولد شدن دی

کارت تاروت: کارت ده شمشیر

دی امور مالی به توجه و مدیریت بهتری نیاز دارد، ماهی های عزیز. اگر نیاز به انجام حرکات جسورانه دارید، ابتدا بنشینید و وضعیت را تجزیه و تحلیل کنید، سپس کاری را که باید انجام شود انجام دهید. ممکن است برخی افراد با عقاید و نظرات شما موافق نباشند. ممکن است در محل کار با مخالفت مواجه شوید. تنها چیزی که برای زنده ماندن نیاز دارید صبر و خلق و خوی خنک است.

متولد شدن بهمن

کارت تاروت: کارت هفت فنجان

بهمن ماهی های عزیز، شهوت، اشتیاق و اعتیاد همگی نیروهای منفی هستند که زندگی را بی معنا می کنند. روز خاصی هست که همه این وسوسه ها می توانند شما را اغوا کنند. زندگی خود را به بهترین شکل ممکن سازماندهی کنید. کمی نظم و انضباط در زندگی شما به شما کمک خواهد کرد. زندگی عاشقانه شما را سرپا نگه می دارد و حتی شما را از تمرکز روی کار باز می دارد. دانش آموزان نباید وقت خود را با سرگردانی بی هدف تلف کنند.

متولد شدن اسفند

کارت تاروت: کارت نه فنجان

اسفند ماهی ها، از لحظات سبکی در کنار عزیزانتان لذت خواهید برد. رضایت عاطفی از طریق یک رابطه سالم حاصل می شود. ذهنیت شاد شما در شخصیت شما منعکس خواهد شد. عشق و توجه عزیزان شما بزرگترین نقطه قوت شماست. کسانی که به دنبال عشق هستند، فرد مناسب را در زندگی پیدا خواهند کرد. روابط موجود بالغ تر و شدیدتر خواهند شد. ممکن است در زمینه حرفه ای نیز خبرهای خوبی بیاید.


آویسا احمدی نیا

آوین احمدی هستم سردبیر و مدیرمسئول رسانه بازتاب آنلاین که سعی میکنم آنچه در ایران و جهان میگذرد را برای شما در این وبسایت به اشتراک بگذارم

مقالات جذاب با ارزش مطالعه بالا

دکمه بازگشت به بالا