اخبار روز سینما

تاروت خوانی روزانه / تاروت خوانی فردا چهارشنبه 26 اردیبهشت ماه 1403 را اینجا بخوانید


به گزارش بازتاب آنلاین تاروت پاییز یک سیستم پیش بینی بر اساس کارت های تاروت است و در بسیاری از فرهنگ ها استفاده می شود. این سیستم شامل 78 کارت تاروت است که هر کدام دارای نمادها و معانی خاص و قابلیت ارائه سرنخ ها و تفسیرهای آینده است. تاروت به طور گسترده توسط پیشگویان و رسانه ها برای ارائه راهنمایی و اطلاعات در مورد زندگی، عشق، شغل و موارد دیگر استفاده می شود. هر کارت تاروت معنای متفاوتی دارد و از ترکیب و تفسیر آنها می توان برای خواندن تاروت و یافتن اطلاعات جالب در مورد آینده استفاده کرد. اردیبهشت ماه خواندن

فروردین

کارت تاروت: کارت سه تایی Wands

ماه های آوریل، بهترین ها هنوز در راه است. امروز به شما یادآوری می کند که شما هر کاری را که قرار بود انجام دهید انجام داده اید. اکنون صبور باشید، زیرا پاداش های شما در راه است تا شما را پیدا کنند. نیازی به فشار دادن، فشار دادن یا اضافه کردن فشار نیست. انجام این کار نه تنها بی معنی است، بلکه منجر به تفکر رقابتی و پارانویا می شود. در عوض، به این فرآیند اعتماد کنید. چیزی که برایش خیلی زحمت کشیدی قبلاً مال توست. اگر نه، این فقط زمان است.

اردیبهشت ماه

کارت تاروت: کارت عاشق

اردیبهشت ماه امروز بسیار مهم است که از ارزش های خود محافظت کنید، ماهی ها. تصمیمات بوجود می آیند و دوراهی ایجاد می کنند. به جای افتادن در گناه موقت، بهترین خود را انتخاب کنید. در دومی رشد بیشتری وجود دارد. زمانی که به خود وفادار بمانید، رشد باورنکردنی پیدا خواهید کرد. روابط عمیق تر می شود زیرا اعتماد و احترام حفظ می شود. وقتی شک دارید، با مکث قدرت پیدا کنید. عجله این سه شنبه فایده ای ندارد.

خرداد

کارت تاروت: کارت قضاوت

خرداد ماهی های عزیز، می توانید یک قدم به عقب برگردید و تصویر بزرگ را ببینید. امروز شما باهوش تر، قوی تر و توانمندتر هستید. شرایطی که در گذشته شما را فریب داده است دیگر با شما قابل مقایسه نیست. شما با حفظ بلوغ و درس های آموخته شده، یک آزمون معنوی را پشت سر می گذارید. به نوبه خود، به قضاوت و سرعت خود اعتماد دارید.

تیر

کارت تاروت: کارت جدید چوب

جولای فرصت های جدیدی برای شما پیدا می کند. به جای چسبیدن به آنچه می دانید، جرأت کنید به قلمرو ناشناخته نگاه کنید. شور و شوق کودکانه علایق شما را تحریک می کند. اگرچه ممکن است غیرقابل پیش بینی به نظر برسد، اما بهترین چیزها اغلب هستند. به خلاقیت، توانایی ها و خواسته های خود اعتماد کنید. بعضی وقت ها اینقدر حساب شده یا جدی نیست. غریزه شما به شما می گوید که همین حالا دست به کار شوید، شادی خود را دنبال کنید و با قلب خود رهبری کنید. بهش اعتماد کن.

مرداد

کارت تاروت: کارت شیطان

مرداد ماهی ها، شما احساس می کنید در موقعیت خود گیر کرده اید یا به دام افتاده اید. مهم این است که چیزها را همانطور که هستند ببینیم، نه اینکه در چیزی که امیدواریم باشند گم شویم. همبستگی همیشه بر روح شما چیره خواهد شد. به خودتان اجازه ندهید که به طور ناسالم به یک فرد، ماده، شغل یا عادت وابسته شوید. امروز زنجیرهای نامرئی را بشکنید. به خود اجازه دهید استقلال تمرین کنید و خود را از فرار رها کنید.

شهریور

کارت تاروت: هفت شمشیر

شهریور ماهی ها، چیزی احساس می شود. به غریزه‌ای که هفت شمشیر از آن بازدید می‌کند اعتماد کنید، که به شما پیشنهاد می‌کند دور بوته بچرخید یا دزدکی دور بزنید. نیازی نیست به خودت دروغ بگویی همچنین اگر نسبت به شخص دیگری احساس بدی دارید، کورکورانه اعتماد نکنید. عمیق تر نگاه کنید، سوالات بیشتری بپرسید و منابعی را در اختیارتان قرار دهید که به شما احساس امنیت می دهد. چه شما یا شخص دیگری در حال گفتن دروغ های سفید یا فریب آشکار باشد، این رفتار سه شنبه خود را نشان می دهد.

مهر

کارت تاروت: چهار کارت پول

مراحی عزیز با چنگال آن را محکم بگیرید. هر چیزی که احساس می‌کنید باید با نگرانی آن را نگه دارید، به شما احساس امنیت کاذب می‌دهد. بیشتر از این احساس در زندگی وجود دارد. رها کنید و ببینید وقتی سعی نمی کنید اراده خود را تحمیل کنید به طور طبیعی چه اتفاقی می افتد. زندگی شما را به جایی می برد که باید باشید و با شخصی که باید باشید. در برابر این وسوسه مقاومت کنید که اجازه دهید اضطراب شما را تحت الشعاع قرار دهد. به قدرتی بالاتر از خودت اعتماد کن. کمتر نگران باش. این شرایط خارج از کنترل شماست.

آبان

کارت تاروت: کارت چهار فنجان

آبان ماهی های عزیز، گاهی اوقات در موقعیت هایی گرفتار می شویم که هرگز برای ما برنامه ریزی نشده بود و جلوی نعمت های ما را می گیرند. امروز به دنبال روکش نقره ای باشید. برای پین کردن پاداش کمی وجود دارد. در عوض، چشمان خود را باز کنید. احتمالاً متوجه خواهید شد که نعمت ها در تلاش هستند تا به شما برسند، اما شما مشتاق هستید که آنها را بیرون برانید یا دور کنید. به دست نیاوردن آنچه فکر می کنید می خواهید یک نعمت است. بسته به اینکه چقدر سریع این را باور می کنید، یک هدیه واقعی را خواهید دید.

آذر

کارت تاروت: کارت شعبده باز

آذر ماهی چشمت به جایزه باش اگر باور داشته باشید آنچه می خواهید مال شماست. شعبده باز از شما دعوت می کند تا امروز واقعیت خود را فاش کنید. تعجب خواهید کرد که چقدر سریع به چیزی که در مورد آن فکر کرده اید دست خواهید یافت. با این حال، این را می توان هم برای خوب و هم برای بد اعمال کرد. کنترل تمرکز خود را حفظ کنید. اگر هر فکری را که به ذهنتان خطور می کند باور کنید، در دایره ای می دوید.

دی

کارت تاروت: پنج شمشیر

دی ماهی های عزیز، لازم نیست بی احترامی را تحمل کنید. نه از جانب عزیزانتان، روسایتان، همکارانتان، خانواده تان یا هر کس دیگری. شما حق دارید یک خط بکشید. وقتی در حال کوچک شدن هستید، مرزها مهم هستند تا مطمئن شوید که به خودتان وفادار می‌مانید. امروز یک موقعیت رقابتی وجود دارد که به احساسات یا اعتماد به نفس شما آسیب می رساند. تسلیم نشوید و منفعل نباشید. حقیقت خود را بگویید زیرا نیازی به پذیرش سوء استفاده ندارید.

بهمن

کارت تاروت: کارت شوالیه چوبدستی

بهمن ماهی های عزیز، سرعت خود را کم کنید. دویدن در اطراف مانند یک دیوانه به شما نتایجی را که به دنبالش هستید نمی رساند. این باعث می شود دیگران از اعتماد به قضاوت شما ناراحت شوند. امروز تعادل بین اشتیاق و پرخاشگری را پیدا کنید. شما حق دارید هر چه می خواهید بپرسید. اما این مهم است که چگونه با دیگران رفتار می کنید و چگونه بر اساس نیت خود عمل می کنید. به یاد داشته باشید که حتی زمانی که عصبی، هیجان زده یا بی حوصله هستید، به مهارت های اجتماعی اولیه پایبند باشید.

اسفند

کارت تاروت: کارت قدرت

اسفند ماهی ها، امروز احساس می کنید در اوج بازی خود هستید. قدرت امروز شما را ملاقات می کند و شما را به اعتماد به نفس عمیق تر دعوت می کند. شما ترس های خود را رام می کنید، به جای اینکه اجازه دهید آنها شما را کنترل کنند آگاهانه آنها را هدایت می کنید. گرچه تمایلات عاطفی طبیعی هستند، اما می توانید آنها را تحت کنترل داشته باشید. خودآگاهی و شفقت بالای شما چشمگیر است. به خودتان اجازه دهید تا روی اینکه چقدر عالی هستید، چقدر پیشرفت کرده اید و چقدر بالغ هستید، تمرکز کنید.


آوین احمدی

آوین احمدی هستم سردبیر و مدیرمسئول رسانه بازتاب آنلاین که سعی میکنم آنچه در ایران و جهان میگذرد را برای شما در این وبسایت به اشتراک بگذارم

مقالات جذاب با ارزش مطالعه بالا

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا