اخبار روز

تأسیس بیمارستان تخصصی ایرانیان در مکه

بیمارستان تخصصی ایران با کلینیک های قلب، داخلی، فوریت های پزشکی، دندانپزشکی، ارتوپدی، زنان، سونوگرافی، عفونی، داخلی و رادیولوژی برای رسیدگی به زائران ایرانی در مکه راه اندازی شد.

به گزارش ایسنا، علی اصغر عبدالله زاده، رئیس بیمارستان مکه مکرمه با بیان اینکه تمامی بخش های تخصصی بیمارستان تخصصی ایران در مکه مکرمه به طور کامل مستقر است، افزود: این بیمارستان دارای بخش مراقبت های قلبی (CCU) و همچنین اورژانس های مردانه و زنانه، زنان است. و بخش بیماران بستری آقایان و همچنین آزمایشگاه وجود دارد.

به گفته وی، این بیمارستان وابسته به مرکز پزشکی هلال احمر ایران و در هتل جوهره المعاد (دارالخدیجه سابق) عزیزیه، پشت مدرسه مانی الابتائیه واقع شده است.

عبدالله زاده گفت: این بیمارستان در ایام مناسک حج به زائران خدمات رسانی 24 ساعته ارائه می کند.

رئیس بیمارستان مکه مکه تصریح کرد: پنج درمانگاه ایرانی در هتل المیادین در منطقه عزیزیه جنوبی، خیابان طائف، روبروی مسجد قطر و در هتل العیان الماسی در محوطه معبد، روبروی جامع واقع شده است. مسجد الملک عبدالعزیز، هتل ارکان بیکه در منطقه محبس الجن، جنب هتل صفوه البیت، هتل برج کادی 2 در خیابان ایجاد، جنب هتل مکارم ام القری و لولوه. ” هتل المفتی در منطقه عزیزیه شمالی، پشت مقبره ملک خالد، خیابان الشیخ عبدالله بن دهیش و خیابان النهضه واقع شده است که به صورت 24 ساعته به زائران خدمات درمانی ارائه می کنند.

علاوه بر این مراکز، در تمامی هتل هایی که میزبان زائران ایرانی هستند، مطب پزشک بسته به تعداد زائران بین هشت تا 24 ساعت باز است.

نگین یوسف پور

نگین یوسف پوریان هستم از شهر سمنان و بعنوان سردبیر این رسانه جدیدترین اخبار روز رو برای شما قرار میدم

مقالات جذاب با ارزش مطالعه بالا

دکمه بازگشت به بالا