اخبار روز

بی سابقه ترین پیشنهاد تاریخ فوتبال در جهان! سعودی ها بعد از رونالدو و بنزما چه کسانی را خواهند خرید؟

سعودی ها به فردی که فکرش را نمی کنید قراردادی سه ساله با پاداش چند میلیون دلاری در هر فصل پیشنهاد می کنند.

اگرچه آنها بزرگترین قرارداد تاریخ فوتبال را روی میز لیونل مسی گذاشتند، اما از آنها دور ماندند. اما سعودی ها متوقف نمی شوند. پس از انفجار بمب های بزرگ خرید کریستیانو رونالدو و کریم بنزما و البته قرار گرفتن انگولو کانته در لیست بعدی بازیکنان مورد علاقه سعودی ها، حالا آنها می خواهند بهترین داوران جهان را بخرند!

شیمون مارسینیاک فینال شنبه لیگ قهرمانان اروپا بین منچسترسیتی و اینتر را قضاوت خواهد کرد و پس از هاوارد وب در سال 2010 دومین داوری شد که فینال جام جهانی و بزرگترین بازی فوتبال باشگاهی را در همان فصل قضاوت کرد که به این موفقیت رسیده است. حالا، هفته آینده، مارسینیاک می تواند میلیاردر شود.

رسانه های لهستانی گزارش دادند که مارسینیاک پیشنهادی دریافت کرده که هنوز توسط هیچ داوری دریافت نشده است. سعودی ها به او پیشنهاد قراردادی سه ساله البته با دستمزد چند میلیون دلاری در هر فصل برای قضاوت در لیگ عربستان و همچنین ساماندهی سازمان داوری در آنجا را داده اند.

 

داور لهستانی برای داوری فینال جام جهانی 10 هزار دلار و برای کل مسابقات 93 هزار دلار دریافت کرد. مارسینیاک در عربستان سعودی به خوبی شناخته شده است و سال هاست که به قضاوت مسابقات می رود. او برای آخرین بار اردیبهشت ماه ماه و برای قضاوت دیدار فینال جام پادشاهی بین الهلال و الوحده به این کشور رفت.

مارکینیاک بدیهی است که تأثیر خوبی گذاشته است زیرا سعودی ها اکنون می خواهند او را برای همیشه به خدمت بگیرند. البته چنین الزامی مستلزم انتقال به عربستان است که احتمالاً روی کارنامه بین المللی داور لهستانی به خصوص در مسابقات تحت کنترل یوفا تأثیر می گذارد.

اولین بار نیست که بهترین داوران اروپایی برای ساختن یک سازمان داوری به قاره های دیگر می روند، زمانی که چینی ها با میلوراد مازیچ که ظاهراً نیم میلیون یورو در هر فصل دستمزد می گرفت، این کار را انجام دادند، اما پیشنهاد مارسینیاک که او دارد. بهترین سال های حرفه داوری او بی سابقه است.

آوین احمدی

آوین احمدی هستم سردبیر و مدیرمسئول رسانه بازتاب آنلاین که سعی میکنم آنچه در ایران و جهان میگذرد را برای شما در این وبسایت به اشتراک بگذارم

مقالات جذاب با ارزش مطالعه بالا

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا