اخبار روز سینما

بی بی رکسا علت چاقی خود را فاش کرد!/عکس

در روز گذشته ‘بی بی رکسا’ در مصاحبه ای اختصاصی با مجله گلامور چاقی مفرط خود را یک بیماری اعلام کرد.

این بازیگر سرشناس صبح درباره مسائل شخصی مانند تشخیص سندرم تخمدان پلی کیستیک، تنبلی تخمدان و تاثیرات منفی آن بر بدنش صحبت کرد.

به گزارش گروه ترجمه صبح، بی بی رکسانا در این گفت و گو گفت: اخیرا در سن 33 سالگی متوجه شدم که به سندرم تخمدان پلی کیستیک یا PCOS مبتلا شده ام که بسیاری از خانم ها این مشکل را دارند و من یکی از آنها هستم.

متن کامل مصاحبه بی بی رکسانا:

بسیاری از خانم هایی که این بیماری را دارند ممکن است هنوز با انجام همه آزمایش ها تشخیص داده نشود، زیرا تشخیص این بیماری آزمایش خاصی ندارد و قبل از آن باید مشکلات تیروئید، هیپوفیز یا غده فوق کلیوی بررسی شود. تلاش کرد
متوجه شدم که این بیماری اثرات منفی زیادی روی بدن می گذارد، مثلاً بی دلیل وزن اضافه می کند.

بی بی در ادامه گفت و گو به تحقیرها و انتقاداتی که روزانه از سوی کاربران اینترنتی و اطرافیانش می شود نیز اشاره کرد:

به گفته دکترم “تنبلی تخمدان” دلیل اصلی اضافه وزن و نوسان وزن من است، من همیشه با غذا مشکل داشتم و همیشه رژیم داشتم!

یادم می آید زمانی که قرار بود اولین آلبومم را منتشر کنم اطرافیانم به من گفتند که برای موفقیت و دیده شدن در این صنعت باید بیشتر وزن کم کنم و حتی به من می گفتند که بهتر است ریسک لیپوساکشن را بپذیرم. کاهش وزن ، در حالی که در آن زمان فقط 64 کیلو وزن داشتم!

وزن اضافی در کنار نام

چند وقت پیش تصمیم گرفتم اسمم را در تیک توک جستجو کنم و متاسفانه اولین کلمه ای که تیک توک در کنار اسمم پیشنهاد کرد، مربوط به اضافه وزن بود!

این خیلی ناراحتم کرد، البته قبول کردم لاغر نیستم و چاق شدم!

بی بی رکسانا علت چاقی خود را بیماری اعلام کرد!

مردم نمی دانند که بیان نظر خود، چه مجازی و چه در واقعیت، چقدر به روحیه آن فرد آسیب می رساند. من یاد گرفته ام که فقط باید افرادی را نگه دارم که برایم ارزشمند و مهم هستند زیرا به اندازه کافی با انرژی منفی مبارزه می کنم و به بیشتر نیاز ندارم.

من در تمام عمرم با وزن و ظاهرم مشکل داشتم اما الان حداقل دلیل تغییرات بدنم و شکست رژیم هایم را می دانم. قبول کردم که باید با آن کنار بیایم.

توسط بی بی رکسا علت چاقی او بیماری اعلام شد! اولین بار در صبح. ظاهر شد.

Recent search terms:

  • https://baztabonline com/blog/بی-بی-رکسا-علت-چاقی-خود-را-بیماری-اعلام/
  • https://baztabonline com/blog/بی-بی-رکسا-علت-چاقی-خود-را-بیماری-اعلام/#:~:text=در روز گذشته بی بی را یک بیماری اعلام کرد &text=این بازیگر سرشناس صبح درباره آن بر بدنش صحبت کرد

آوین احمدی

آوین احمدی هستم سردبیر و مدیرمسئول رسانه بازتاب آنلاین که سعی میکنم آنچه در ایران و جهان میگذرد را برای شما در این وبسایت به اشتراک بگذارم

مقالات جذاب با ارزش مطالعه بالا

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا