اخبار روز سینما

بیوگرافی ملیکا رضوی [+جزئیات] – ریمینولود

ملیکا رضوی یکی از پوکر بازان معروف ایرانی است که از این راه پول بسیار را به دست آورد در ادامه به بیوگرافی ملیکا رضوی می‌پردازیم.

ملیکا رضوی پوکرباز متولد سال ۱۳۷۶ در تهران در حال حاضر در آمریکا زندگی می‌کند. زندگینامه ملیکا رضوی یکی از موضوعات ترند فضای مجازی شده است و تا انتهای مطلب ملیکا رضوی بیوگرافی همراه ما باشید. او از سن 15 سال به همراه مادرش از ایران به آفریقای جنوبی مهاجرت کرد و از طریق ی کی از دوستانش با پوکر آشنا شد و آن را ادامه داده است.

بیوگرافی ملیکا رضوی

ملیکا رضوی پوکرباز

او میگوید من و مادرم هر دویمان برای این مقطع بسیار زحمت کشید و اگر مادرم نب ود من هرگز به اینجا نمیرسیدم همچنین ادامه داد که من از ایران به اینجا برسم خیلی برایم سخت بود چرا که نه تنها دولت ایران و از مردم به قمار بد است بلکه به زنی که قمار می‌کند، هیچ من به زنان و دختران ایرانی می‌گویم که تمام هدفشان را بمانند و مطمئن باشند که روزی موفق خواهند شد.

زندگینامه ملیکا رضوی

بیوگرافی ملیکا رضوی
ملیکا رضوی بیوگرافی

او درمورد علاقه به دنیای قمار می گوید در کودکی خانواده او به بازی های ورق علاق زیاد است و حتی گاهی اوقات می بینم که با کارت های ورق فال می گیرند یا تردستی اجرا می کنند و زمان همان ملیکا عاشق دنیای قمار ورق می شوند. . ملیکا رضوی در سن 15 سالگی با همیاری مادرش به کشور آفریقای کلاس جنوبی مهاجرت می کند که ملیکا را در آنجا وارد می کند چرا بازی و آموزش پوکر می شود که این کل اس ها نه تنها در ایران حضور داشته باشد بلکه به خانوم ها نیز بسیار سخت است. گرفته می شود.

ملیکا رضوی در مورد آفریقای جنوبی گفته است که خیلی ها می گویند این منطقه خطرناک است اما من الان به مدت 15 سال است که در اینجا زندگی می کنم و اینجا برای مناظر و مکان های تفریحی و تا به حال برای من مشکلی است. پیش نیامده است. او همچنین با دوست پسر خود که او اهل آفریقای جنوبی می باشد با هم در یک خان زندگی می کنند و ظاهرا طبق پست هایی که ملیکا در اینستا قرار می گیرد به زودی با هم ازدواج کنند.

بیشتر بخوانید:

بازنشر شبکه های اجتماعی تنها به اطلاع رسانی منتشر شده و نظرات منتشر شده در آن الزماً بازتاب دیدگاه رسانه پی ام آپلود نیست.

تحریریه بازتاب آنلاین

من امیر هستم از کرمان و خیلی خوشحالم که میتونم از طریق بازتاب آنلاین صدای رسای اخبار ایران و جهان باشم

مقالات جذاب با ارزش مطالعه بالا

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا