اخبار روز سینما

بیوگرافی بازیگران سریال جذاب سیاه چاله + [زمان پخش از شبکه سه]

بیوگرافی بازیگران سریال سیاه چاله که یکی از سریال‌های جذاب ایرانی است و از پلتفرم فیلم پخش می‌شود برای شما عزیزان ساخته‌ایم.

عکس و بیوگرافی بازیگران سریال سیاه چاله با اسامی همه نقش ها و خلاصه داستان را دم اینه ماط نید. در ادامه مطلب با خبر بازیگران سریال سیاه چاله همراه ما بمانید.

بیشتر بخوانید: زمان و ساعت پخش سریال سیاه چاله

بیوگرافی بازیگران سریال سیاه چاله

بازیگران سیاه چاله

زندگینامه بازیگران سریال سیاه چاله

باید تأکید کنیم که سریال سیاه چاله، یکی از پرطرفدارترین سریال‌های کمدی، ماجروا، بخش ایران است که در سال ۱۴۰۱ با سرمایه‌گذاری بخش ویژه‌ای تولید می‌شود. این سریال شامل 15 قسمت در یک فصل با مدت زمان 50 دقیقه است که به تهیه‌کنندگی سعایه سعید ردانی حسین نمازی اجرا شد. همچنین، پوریا شجاعی و محمدعلی حسینی به عنوان نویسندگان این سریال فعالیت کردند.

به گزارش منابع خبری:

اولین قسمت از سریال «سیاه‌چاله» با بازی مهران احمدی، حسن پورشیرازی و ژاله صامتی جمعه بهشت ​​ماه ساعت ۱۲ ظهر خواهد شد.

در واقع سریال ساه چاله از روز جمعه 1 اردیبهشت 1402 استارت پخشش خورد و هر هفته روز «جعاعا 2» هر از شبکه نمایش خانگی «فیلم نت» پخش می شود. در ادامه توجه شما را به بیوگرافی بازیگران سریال سیاه چاله جلب می کنیم.

زندگینامه بازیگران ایرانی سریال سیاه چاله
زندگینامه بازیگران ایرانی سریال سیاه چاله

هدایت هاشمی، غلامرضا نیکخواه، شهره سلطانی، شهرام شاه حسینی، عباس مشیدی فر، الناز جید نوروزی از دیگر بازیگران این سریال هستند. «سیاه‌چاله» به کارگردانی حسین نمازی و تهیه کنندگی سعید خانی ساخته شده است و د این قرار است که: همه چیز از خط لوله نفت در یک خانه قدیمی شروع می‌شود و اعضای خانه خانه می‌شوند که لوله نفت اصلی از زیر زمین است. رد شده است و…

بیوگرافی بازیگران سریال سیاه چاله

الناز حبیبی

بیوگرافی بازیگران سریال سیاه چاله

الناز حبیبی بازیگر جوان و موفق سینما و تلویزیون در 21 مرداد 1367 در شهر تهران دران 5 خواهر و یک برادر متولد شده و او آخرین فرزند خانواده اسـت. در حال حاضر تمام اعضای خانواده الناز حبیبی بـه کشور سوئد مهاجرت کرده اند وحر بیرز ور دارند. حبیبی فارغ التحصیل التحصیل فوق دیپلم رشته تدوین اسـت و رشته کارشناسی او کارگردانی اسـت.

بهرنگ علوی

بیوگرافی بازیگران سریال سیاه چاله

بهرنگ علوی در اولین روز از فروردین ماه سال 1359 در تهران متولد شد. این هنرمند کشورمان فرزند خانواده اسـت و مادرش از مدیران شرکت مخابرات مسدرش شرکت مخابرات مسدرش ش وزش و پرورش اسـت. . از اولین التحصیلان مؤسسه فرهنگی هنری کارنامه اسـت.

شهره سلطانی

بیوگرافی بازیگران سریال سیاه چاله

شهره سلطانی بازیگر زن و خواننده ایرانی متولد سال 1348 در بجنورد اسـت. خانم سلطانی دارای مدرک لیسانس موسیقی از دانشگاه آزاد است. اولین بازی سلطانی در تاتر مربوط به سال 1366 است و اولین کار سینمایی او بـه ساد ال 1372 د. الان شهره سلطانی سرپرستی گروه موسیقی بانوان تیک را درمان دار اسـت.

هدایت هاشمی

بیوگرافی بازیگران سریال سیاه چاله

وی در هفدهم ماه اسفند سال ۱۳۵۳ در شهر سبزوار متولد شد. ولی تا زمان سربازی در شهر مشهد زندگی کرده‌اسـت ودر آن جا بـه ورزش فوتبال نیـال ‌اسـت. این بازیگر دارای مدرک تحصیلی «کارشناسی ارشد کارگردانی» اسـت و از سال ۱۳۷۷ بـه‌طور ظ در تئاتر را آغاز کرده‌اسـت. اولین فیلم سینمایی با بازی وی یک بوس کوچولو بـه کارگردانی بهمن فرمان‌آرا اسـت.

غلامرضا نیکخواه

بیوگرافی بازیگران سریال سیاه چاله

لامرضا نیکخواه متولد ۱ فروردین ۱۳۲۷ بازیگر سینما و تلویزیون اهل بوشهر اسـت. دانش‌آموختهٔ رشتهٔ علوم سیاسی اسـت و کار بازیگری رابا ایفای نقشی در تئاتر درسال ۯرسال گاهگاهش بوشهر آغاز شد و سپس در سال ۱۳۶۷ با یک نقش کوتاه در شبکه ۲، بازیری ز، بازیری انیز تجربه کرد. وی با بازی در سریال های طنز به شهرت رسید.

ژاله صامتی

بیوگرافی بازیگران سریال سیاه چاله

ژاله صامتی متولد ۱۴ فروردین ۱۳۵۱ در تهران، بازیگر سینما، تئاتر و تلویزیون و الار، شناسی رشته تئاتر از دانشگاه هنر است. وی فعالیت هنری خود رابا حضور در فیلم «دت یعنی دختر» آغاز کرد و پس از آن درسال ۱۳۷، نقش اول فیلم «دشت ارغوانی» انتخاب شد. این بازیگر با بازی در سریال زیرخاکی به شهرت بالای دست پیدا کرد.

عباس جمشیدی فر

بیوگرافی بازیگران سریال سیاه چاله

عباس جمشیدی فر متولد 17 شهریور 1359 در تهران بازیگر سینما، تئاتر و تلویزیون اسـت. وی فارغ التحصیل التحصیل کارشناسی رشته است و بیشتر شهرتش بخاطر بازی در بچه مهاندٳ. از 15 سال بـه بازیگری علاقه مند شد تا این کـه بـه آموزشگاه استاد سمندریان رفرت ود ئاتر درسال 1377 وقتی 17 ساله بود بـه‌صورت جدی شروع کرد.

مهران احمدی

بیوگرافی بازیگران سریال سیاه چاله

مهران احمدی متولد ۹ اسفند ۱۳۵۲ در تهران، بازیگر و کارگردان اسـت. وی فارغ التحصیل رشته بازیگری از دانشگاه هنر و معماری تهران می باشد. او بازیگری رابا حضور در تئاتر از سال ۱۳۷۰ آغاز کرد و در سال ۱۳۷۳ برای ورود حرفه‌ای ه‌ صه به دانشگاه رفت. آقای مهران احمدی با نقش آفرینی در سریال پایتخت به شهرت و محبوبیت بالا رسید.

بیوگرافی بازیگران سیاه چاله

بیشتر بخوانید:

تحریریه بازتاب آنلاین

من امیر هستم از کرمان و خیلی خوشحالم که میتونم از طریق بازتاب آنلاین صدای رسای اخبار ایران و جهان باشم

مقالات جذاب با ارزش مطالعه بالا

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا