اخبار روز سینما

بیوگرافی احسان علیخانی را ببینید


به گزارش مگتو در این خبر عکس های متفاوتی از درگذشت احسان علیخانی را مشاهده می کنید. احسان علیخانی مجری و برنامه ریز معروف و توانمند ایرانی است که شایعات زیادی پیرامون او شنیده می شود، احسان علیخانی را خیلی ها از برنامه ماه عسل می شناسند اما جالب است بدانید که احسان علیخانی تجربه بازیگری هم دارد. در ادامه تصاویری از زندگی احسان علیخانی را مشاهده می کنید.

بیوگرافی احسان علیخانی

احسان علیخانی در 15 به دنیا آمد آبان 1361 مجری و تهیه کننده برنامه در تهران است. وی فارغ التحصیل لیسانس مدیریت بازرگانی از دانشگاه تهران است و کار خود را به عنوان دستیار آغاز کرده و اکنون به عنوان تهیه کننده، کارگردان و مجری تلویزیون ادامه می دهد. مادرش توبی مظاهری بازنشسته است. پرستار و پدر حسین علیخانی.

تجربه بازیگری

اولین و آخرین تجربه من به عنوان بازیگر در مجموعه تلویزیونی موارد ناشناخته به کارگردانی جمال شورجه در سال 1380 در سن 19 سالگی بود و به عنوان دستیار نیز فعالیت داشتم.

از جزر و مد تا ماه عسل

در سال 1383 در سن 23 سالگی برنامه صبح آمد را اجرا کرد تا اینکه در سال 1384 در حال اجرای برنامه جزر و مد دیده شد و در سال 1386 برنامه ماه عسل را آغاز کرد.


آویسا احمدی نیا

آوین احمدی هستم سردبیر و مدیرمسئول رسانه بازتاب آنلاین که سعی میکنم آنچه در ایران و جهان میگذرد را برای شما در این وبسایت به اشتراک بگذارم

مقالات جذاب با ارزش مطالعه بالا

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا