اخبار روز سینما

بیوگرافی آزاده اکبری همسر جدید سروش هیچکس + جنجال تروریستی بودنشان!

آزاده اکبری کیست؟ | بیوگرافی همسر سروش هیکچس را در نوشتار بیوگرافی آزاده اکبری خواندن پس با ما تا انتهای حواشی همسر جدید هیچکس بمانید.

آزاده اکبری دیگر پرطرفدارترین سلبریتی های اینستاگرام می باشد این روزها را می توانید در فضای مجازی ایجاد کند. در این نوشته می اندیشم در مورد ازاده اکبری با هم صحبت کنیم ببینیم که داستان زندگی این اصطلاح چگونه می باشد و این چه ماجراهایی را پشت سر گذاشته است. با ما بمانید تا زندگی نامه آزاده اکبری را شرح داده و اطلاعات بیشتری را از این سلبریتی دریافت می کنیم.

بیوگرافی آزاده اکبری همسر جدید سروش هیچکس

جنجال تروریستی بودنشان!

زندگی نامه آزاده اکبری

یکی از مشهورترین خانمهای ایرانی آزاده اکبری نام دارد که همسر سروش هیچکس (ملقب به پدر رپ فارسی) می‌باشد. باید گفت آزاده اکبری همسر خواننده معروف و مشهور ایرانی هیچکس می‌باشد و این رابطه بسیار عاشقانه‌ای است که در این چند چند مشترک مشترکشان با یک دیگر هیچ مشکلی وجود ندارد.

وی یکی از بانوان موفق و مشهور ایرانی می‌باشد که طرفدار حقوق زنان است. همچنین تحصیل کرده استرالیا می‌باشد که از سواد با این مدرک است که در یکی از بهترین دانشگاه‌های دنیا انجام شده است.

اما باید که خودِ سروش هیچ کس پدر رپ یکی از پرطرفدارترین خواننده‌های اسـت کـه در لندن انگلستان بـه همراه اکبری همسرش کـه وکیل پایه یک دادگستری اسـت زندگی می‌کند. آزاده اکبری برای این که در رشته حقوق فعالیت شرکتی را مختصر خود تاسیس کند که این مورد نیز در لیست بانوان بانوان موفق می شود.

اگر بخواهیم مورد شرکت او بگویم باید گفت که او سال هزار و سیصد و نود پنج شرکتی را به نام Lync Media Group تاسیس کرد و خودش در سمت مدیر مدیر عاملی عاملی فعالیت می کند. این شرکت آژانس کارهای مهمی را در سطح جهانی انجام می دهد که در آن کمپین ها برای همین رویداد آماده سازی می شود. او هم چنین کارهای خیری را پیش می برد و تا یک کار انجام می شود و زن فعال می شود.

برخی از آزاده اکبری، فن پیج‌هایی را برای راه‌اندازی کرده‌اند که در فن‌پیج‌ها، این عکس‌ها و مطالب بسیاری را از آزاده و حتی همسرش همسرش می‌کنند، یعنی هیچکس را برای مخاطبان آن طرف آن‌ها منتشر می‌کند.

بیشتر بخوانید:

تحریریه بازتاب آنلاین

من امیر هستم از کرمان و خیلی خوشحالم که میتونم از طریق بازتاب آنلاین صدای رسای اخبار ایران و جهان باشم

مقالات جذاب با ارزش مطالعه بالا

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا