اخبار روز سینما

بیشتر بررسی سریال ونزدی باید بر روی ترسناک بودنـش باشد، نه مسائل عاشقانه

اولین تریلر رسمی سریال Liaison منتشر شد: سریال با (Liaison) محصول جدید «اپل تی‌وی‌ پلاس» می‌باشد که اولین دو زبانه این پلتفرم به می‌آید این سریال انگلیسی و فرانسوی است و داستان چندلایه چندلایه از دسیسه‌های سیاسی، جاسوسی جاسوسی اشتباهات گذشته را روایت می‌کند. آخریناً تریلر رسمی این سریال منتشر شده است که می توانید آن را در انتهای این پست منتشر کنید. با پی ام آپلودز همراه باشید.

خلاصه داستانی رسمی که از این سریال منتشر شده است بسیار ما را مشتاق تماشای آن می کند در این داستان آمده است: این سریال که در معاصر روایت می شود نشان می دهد که چگونه اشتباهات گذشته پتانسیل آیندۀ آیندۀ ما را دارد.

از مجموعه بازیگرانی که این سریال ایفای نقش می کند می توان اشاره کرد: «ونسان کسل»، «اوا گرین گرین»، «پیتر مولان مولان مولان مولان مولان مولان مولان مولان مولان مولان مولان مولان مولان مولان مولان مولان،» فرمون» و «اریک ابوآنی» .

برای بار اول ژوئن سال ۲۰۲۱ بود که اپل پلاس اعلام کرد که درحال ساخت این می باشد و همچنین اعلام کرد که ستیون هاپکینز هاپکینز هاپکینز هاپکینز هاپکینز هاپکینز هاپکینز هاپکینز ستیون هاپکینز هاپکینز هاپکینز هاپکینز هاپکینز همچنین فیلمبرداری اصلی سریال نیز در همان ماه آغاز شد.

این سریال در تاریخ ۲۴ فوریه سال ۲۰۲۳ پخش خود را آغاز خواهد کرد.

تحریریه بازتاب آنلاین

من امیر هستم از کرمان و خیلی خوشحالم که میتونم از طریق بازتاب آنلاین صدای رسای اخبار ایران و جهان باشم

مقالات جذاب با ارزش مطالعه بالا

دکمه بازگشت به بالا