اخبار روز

بیست و پنجمین حراج شمش طلا چه ساعتی شروع می شود؟


به گزارش مانیبان به نقل از تسنیم، بیست و پنجمین جلسه حراج شمش طلا مرکز مبادلات ایران از ساعت 12 امروز یکشنبه 23 آغاز می شود. اردیبهشت ماه در سال 1403 طی 24 جلسه حراج شمش، مجموعاً 3.5 تن شمش طلا در این مرکز معامله شد.

علاقه مندان برای شرکت در این جلسه باید تا قبل از ساعت 24 روز شنبه بیست و دوم، 3 میلیارد و 500 میلیون ریال (350 میلیون تومان) به عنوان وثیقه برای هر قطعه شمش طلای استاندارد پرداخت کنند. اردیبهشت ماه در سال 1403 پرداخت می کردند.

این حراج از ساعت 12 الی 16 امروز یکشنبه در محل صرافی ایران برگزار می شود. بیست و پنجمین حراج در دو بخش عمده و فرعی برگزار می شود و متقاضیان می توانند حداکثر 25 شمش طلای استاندارد در هفته تقویمی خریداری کنند.

لازم به ذکر است تامین کنندگان شمش طلا در مرکز مبادلات ایران واردکنندگان شمش طلا و تولیدکنندگان داخلی شمش طلا هستند. از متقاضیان این مجمع می توان به تولیدکنندگان و سازندگان فعال اشیاء طلا، عمده فروشان شمش طلا، خرده فروشان طلای ذوب شده و بانک های عملیاتی مجاز بانک مرکزی اشاره کرد.


آوین احمدی

آوین احمدی هستم سردبیر و مدیرمسئول رسانه بازتاب آنلاین که سعی میکنم آنچه در ایران و جهان میگذرد را برای شما در این وبسایت به اشتراک بگذارم

مقالات جذاب با ارزش مطالعه بالا

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا