اخبار ورزشی

بیرانوند سرمربی جدید پرسپولیس را لو داد؟!/عکس

دروازه بان تیم ملی پرسپولیس با انتشار مطلبی شایعه نام سرمربی بعدی این تیم را تقویت کرد.

به گزارش ریمینو به نقل از “ورزش سه”، پس از جدایی یحیی گل محمدی از سرمربیگری پرسپولیس، مدیران این تیم سرمربی برزیلی خود را که برای تعطیلات به کشورش سفر کرده بود، به تهران فراخواندند.

اوسمار  تمرینات این تیم را به عنوان سرمربی موقت آغاز کرد و اکنون در دو بازی تدارکاتی کار مقابل چادرملو و پیکان را دنبال کرده است. قرمزها با وجود غیبت چند بازیکن تاثیرگذار، دو بازی مقابل تیم لیگ دسته اول و صعود کننده به پیروزی رسیدند و شاگردان رضا عنایتی را نیز با شکست دور کردند.

اما با وجود تلاش باشگاه پرسپولیس و مدیران این تیم با نام های متعدد برای جایگزینی یحیی گل محمدی و انتخاب سرمربی، در روزهای اخیر شایعات جدی در مورد آنها به گوش می رسد. اینکه عنوان «موقت» از نام اسمار حذف شود و این مربی برزیلی تا پایان فصل به عنوان سرمربی در این تیم به کار خود ادامه دهد.

به خصوص اینکه پرسپولیس زمان زیادی برای شروع نیم فصل دوم ندارد و باید در کمتر از 24 ساعت به اردوی امارات برود و سپس با پایان این اردو و از سرگیری رقابت های کشوری در جام حذفی مقابل نفت و گاز گچساران اولین چالش دفاع از عنوان قهرمانی جام حذفی فصل گذشته را پیش رو دارد. آنها دو هفته دیگر به مصاف تیم ناشناخته اما رقابتی نفت و گاز گچساران می روند که سرمربی آن مدافع سابق استقلال و ملی پوشان است و دیگر نمی خواهند غافلگیر شوند.

به همین دلیل است که با وجود شایعات و نام های فراوانی که برای جانشینی یحیی گل محمدی مطرح شده بود، در چند ساعت اخیر شایعه ای داغتر از همیشه منتشر شده است. اوسمار باید حداقل تا پایان فصل به عنوان سرمربی در کنار این تیم باشد.

طرفداران این تصمیم همچنین از بودجه ای که باشگاه باید برای انتخاب سرمربی بعدی هزینه کند صحبت کردند و خواستار این شدند که کار در چنین شرایطی به عثمار سپرده شود که شناخت کافی از تیم و دلار دارد. یک بودجه در نظر گرفته شده توسط سرمربیان خارجی شامل هزینه های تقویت بیشتر تیم است. از نظر جذب بازیکنان جدید و همچنین پرداخت پول به بازیکنان برای جلوگیری از رسوایی های آینده.

این شایعه که بیش از پیش داغ و جدی شده، حالا با واکنش بازیکن اول پرسپولیس همراه شده است. علیرضا بیرانوند دروازه بان شماره یک و بازیکن بین المللی پرسپولیس که هم اکنون در اردوی تیم ملی در جام ملت ها و در آخرین بازی با مهار یک پنالتی حضور دارد، بار دیگر نقش شجاعانه خود را در جمع شاگردان امیر قلعه نویی به جا گذاشت. بذریلی با انتشار تصویری از اسمار و ایموجی پیروزی برای این مربی، شایعات احتمال سرمربی شدن او در پرسپولیس را تقویت کرد.

بیرانوند سرمربی جدید پرسپولیس را لو داد؟!/عکس

پیش از این نیز در ساعات اخیر شایعه شده بود که پرسپولیسی ها نیز قصد دارند از این طریق از سرمربی بزرگ تیم خود حمایت کنند و شرایطی را فراهم کنند تا او به این شکل جایگزین یحیی گل محمدی شود. اما به دلیل عدم تمایل برخی از هواداران این تیم، تعداد کمی از بازیکنان حاضر به برداشتن گام اول در این زمینه شدند و شاید ترس از برخورد منفی هواداران، هر کدام از آنها را که حاضر به انجام این کار بودند در گام اول فشار آورد. انجام نده

اما در نهایت این علیرضا بیرانوند بود که بار دیگر پیشقدم شد و این داستان حمایتی را منتشر کرد.

این اتفاق و تصمیم جدید اکثر بازیکنان پرسپولیس برای همراهی با سرمربی برزیلی و حمایت از اسمار در نهایت دیده می شود. اردوی 10 روزه به پایان می رسد که آیا او از این شرایط برای انتخاب نهایی خود بهره مند می شود یا خیر.

پس از اعلام قبلی رضا درویش مدیرعامل پرسپولیس برای معرفی سرمربی این تیم تا 24 ساعت آینده و پیگیری های انجام شده مبنی بر اینکه هنوز بر سر گزینه مشخصی به توافق نرسیده اند، باید دید که آیا باشگاه پرسپولیس به این نتیجه خواهد رسید یا خیر. تا ساعاتی دیگر و پس از حضور این تیم در امارات، خبر «انتخاب عثمر به عنوان سرمربی پرسپولیس» را در خروجی خود منتشر خواهد کرد یا خیر؟

 

نگین یوسف پور

نگین یوسف پوریان هستم از شهر سمنان و بعنوان سردبیر این رسانه جدیدترین اخبار روز رو برای شما قرار میدم

مقالات جذاب با ارزش مطالعه بالا

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا