اخبار ورزشی

اطلاعیه جنجالی باشگاه استقلال از وضعیت داوری در دربی!/ استقلالی‌ها به دنبال اجرای عدالت هستند

باشگاه استقلال به محرومیت ریکاردو ساپینتو، سرمربی آبی ها پس از اخراج در دربی اعتراض کرد.

به گزارش پی ام آپ، سید حجت کریمی مدیرعامل موقت باشگاه استقلال از اعتراض این باشگاه به محرومیت ریکاردو ساپینتو خبر داد و اعلام کرد در صورت لزوم این موضوع را در نهادهای داخلی و خارجی پیگیری خواهد کرد.

باشگاه استقلال نیز در اطلاعیه ای به شرح زیر است:

بر اساس بیاناتی که به شما گفت شده، به نظر می‌رسد کمیته انضباطی فدراسیون فوتبال، ریکاردو ساپینتو سرمربی استقلال را به مدت چهار ماه از فعالیت در حوزه فوتبال محروم کرده است. باشگاه استقلال از این رای ناعادلانه شدیداً معترض است و به کمیته استیناف اعتراض خواهد کرد. در این باره سوالی مطرح می‌شود، که آیا دلیل اعمال محرومیت برای ساپینتو از لحاظ قانونی مشروع است؟ به عبارت دیگر، آیا گزارش داوری که با لباس داوری در جشن قهرمانی تیم رقیب شرکت می‌کند و با لبخند به سرمربی و سرپرست رقیب تبریک می‌گوید، برای این محرومیت استناد شده است؟

همچنین، در جریان یک بازی بین استقلال و پرسپولیس، زمانی که استقلال گل تساوی را به ثمر رساند، ساپینتو اخراج شد و یکی از اعضای تیم داوری در مصاحبه‌ای به صراحت تأیید کرد که ساپینتو به خاطر اعتراض سرمربی و سرپرست پرسپولیس، از کنار زمین اخراج شده است.

بنابراین، به نظر می‌رسد باید از کمیته انضباطی فدراسیون فوتبال برای تأیید این حکم ناعادلانه، مدارک مستند و توضیحات محکمه‌پسندی دریافت شود. نوشتن رای بر اساس گزارش دروغ یک داور، قابل قبول نیست و باید به اجرای عدالت دقت شود و خداوند را نیز مد نظر قرار دهیم.

زمانی که رئیس کمیته داوران که پیش از این به صراحت گفته بود: “پنالتی از تیم فلان خواسته” پس از بازگشت دربی لیگ نیز گفت: اگر بگویم پنالتی استقلال درست بود، حریف می شود. ناراحت.” از گروه تحت هدایت او چه انتظار دیگری می توان داشت؟

لباس داوری خود را در بیاورید و هر بازی با پیراهن تیم مورد علاقه خود و چهره های نقاشی شده و بوق به استادیوم بروید!

در این میان حکم داوری که در اقدامی بسیار زشت با دست به صورت سرمربی استقلال ضربه زد، چه شد؟

دلیل آن صحنه ها و اتفاقات اخراج بی دلیل ساپینتو پس از گل تساوی بود. مربی تیمی که گل تساوی را زد با آن فشار و در آن زمان بی دلیل اخراج کردی و حالا چنین حکمی صادر میکنی؟

باشگاه استقلال برای احقاق حق این باشگاه و هوادارانش به تمامی نهادهای قضایی ممکن ملی و بین المللی مراجعه خواهد کرد زیرا اساس این حکم در هاله ای از ابهام قرار دارد.

سرمربی استقلال تنها با اعتراض تیم حریف برکنار شد و گزارش شده احتمالا توسط همین افراد نوشته شده است که به اعتراض نیمکت‌نشینان حریف، گفتند: “چشم! ”

گردآوری شده از سایت فرارو

آوین احمدی

آوین احمدی هستم سردبیر و مدیرمسئول رسانه بازتاب آنلاین که سعی میکنم آنچه در ایران و جهان میگذرد را برای شما در این وبسایت به اشتراک بگذارم

مقالات جذاب با ارزش مطالعه بالا

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا