اخبار روز

به مصاحبه های غیر فنی با قاطعیت برخورد کنید

ابوالفضل حسن زاده رئیس کمیته انضباطی فدراسیون فوتبال از رویکرد جدی این کمیته در صدور اطلاعیه ها، بیانیه ها، اطلاعیه ها، مصاحبه های غیرفنی و مصاحبه هایی که خارج از مسئولیت مسئولان و ارگان های رسمی باشگاه ها و افراد مرتبط است، خبر داد. به آنها .

رئیس کمیته انضباطی انجمن رویکرد جدی این کمیته را با صدور اطلاعیه ها، بیانیه ها، اطلاعیه ها، مصاحبه های غیرفنی و مصاحبه هایی که خارج از مسئولیت مسئولان و ارگان های رسمی باشگاه ها و نزدیکان است، اعلام کرد.

به گزارش سایت رسمی فدراسیون فوتبال، ابوالفضل حسن زاده، رئیس کمیته انضباطی فدراسیون فوتبال در این باره گفت: بر اساس دستورالعمل مصوب هیات مدیره فدراسیون فوتبال، کلیه اطلاعیه ها، بیانیه ها، اطلاعیه ها، مصاحبه های غیر فنی و مصاحبه ها باشگاه ها و اشخاص مرتبط در کلیه لیگ های کشور در حین و بعد از مسابقه در داخل یا خارج از ورزشگاه خارج از مسئولیت مسئولان و ارگان های رسمی بوده و از تاریخ تاریخ به بعد متخلف از ماده 71 انضباطی (انتشار اکاذیب، توهین و تهمت) محسوب می شوند. مورخ 19/02/1403 بر اساس دستورالعملی که به تازگی تصویب شده و با رعایت مجازاتهای مندرج در این دستورالعمل در این خصوص تصمیم گیری می نماید.

نگین یوسف پور

نگین یوسف پوریان هستم از شهر سمنان و بعنوان سردبیر این رسانه جدیدترین اخبار روز رو برای شما قرار میدم

مقالات جذاب با ارزش مطالعه بالا

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا