اخبار روز سینما

بهترین انیمیشن های سیتکام در تاریخ سینما از نگاه سایت ریمینولود

ما سعی کردیم در مقاله بهترین کمدی های متحرک تاریخ سینما از نگاه سایت پی ام آپلود

نیاز شما را برآورده کنیم چون نیاز است تا از اخبار روز با خبر باشید و همچنین خوشحال خواهیم شد که نظر خود را با ما به اشتراک بگذارید

انیمیشن‌های سیتکام دهه هاست که مخاطبان را سرگرم کرده است. این سریال‌ها شخصیت‌های رنگارنگ، طنز شوخ و داستان‌های جذاب را به گونه‌ای زنده می‌کنند که سریال‌های لایو اکشن به سادگی نمی‌توانند آن را انجام دهند. این سریال‌های دوست‌داشتنی از اولین روزهای تولید انیمیشن تا به امروز، قلب و تصورات بینندگان پیر و جوان را به تسخیر خود درآورده‌اند و نوعی سرگرمی منحصربه‌فرد ارائه می‌دهند که برای همه جذاب است.

از شیطنت‌های رنگارنگ و دیوانه‌کننده شخصیت‌های محبوب گرفته تا مضامین بالغ‌تر و تفسیرهای اجتماعی که در بسیاری از سریال‌های مدرن مورد بررسی قرار می‌گیرند، انیمیشن‌های سیتکام برای سلیقه‌های متفاوت و حساسیت‌های مخاطبان در طول سال‌ها تکامل یافته و اقتباس شده‌اند.

فرقی نمی‌کند با تماشای کارتون‌های کلاسیک بزرگ شده باشید یا اخیراً لذت انیمیشن‌های کمدی‌های را کشف کرده‌اید، به طور کلی نمی‌توان منکر محبوبیت و اهمیت فرهنگی پایدار این ژانر محبوب شد. در ادامه ما می‌خواهیم تعدادی از خنده دار ترین انیمیشن های سیتکام تاریخ سینما را به شما معرفی کنیم.

بهترین انیمیشن های طنز تاریخ سینما

 

از پیشگامان اولیه این ژانر تا جدیدترین و بهترین نمایش‌ها برای تسخیر تخیلات ما، در این مقاله به بمحبوب ترین انیمیشن های سیتکام تاریخ خواهیم پرداخت. چه از طرفداران سرسخت و چه یک تازه وارد کنجکاو باشید، نمی‌توان منکر شادی و خنده‌ای شد که این انیمیشن‌ها می‌توانند به زندگی ما بیاورند. پس در ادامه نوشتار خنده دار ترین انیمیشن های سیتکام تاریخ سینما همراه ما بمانید تا با بهترین انیمیشن سیتکام در تاریخ آشنا شوید.

Final Space

بهترین انیمیشن های طنز تاریخ سینما

Final Space

Final Space یک انیمیشن کمدی فضایی است که ماجراهای گری، زندانی را دنبال می کند که وظیفه دارد جهان را از نابودی نجات دهد. Final Space با جلوه‌های بصری خیره‌کننده، داستان جذاب و شخصیت‌های دوست‌داشتنی‌اش، به سرعت تبدیل به کمدی مورد علاقه طرفداران شد.

ترکیبی از ماجراجویی علمی تخیلی و طنز این سریال برای مخاطبان در هر سنی جذابیت داشته است و سبک انیمیشن منحصر به فرد آن آن را از دیگر سریال های کمدی متمایز می کند. چه از طرفداران علمی تخیلی باشید یا فقط به دنبال یک ماجراجویی سرگرم کننده و دلگرم باشید، Final Space یکی از مواردی است که باید ببینید.

Bob’s Burgers

بهترین انیمیشن های طنز تاریخ سینما

Bob’s Burgers

Bob’s Burgers یک کمدی متحرک جذاب و عجیب است که حول محور خانواده بلچر و همبرگر آنها می چرخد. بابز برگرز با فیلمنامه ای هوشمندانه، شخصیت های قابل ربط و مضامین دلگرم کننده خانواده و جامعه، از زمان اولین نمایش خود در سال 2011، مخاطبان را مجذوب خود کرده است.

سبک انیمیشن منحصر به فرد و طنز عجیب و غریب این مجموعه، طرفداران خاصی را برای آن به ارمغان آورده است و توانایی آن در ایجاد تعادل بین طنز و عاشقانه، آن را در میان دیگر کمدی های متحرک متمایز کرده است.

Family Guy

بهترین انیمیشن های طنز تاریخ سینما

Family Guy

Family Guy یک انیمیشن کمدی طولانی مدت است که از اولین بار در سال 1999 مخاطبان را سرگرم کرده است. Family Guy با طنز سیاه، شوخی های سیاسی و شخصیت های به یاد ماندنی خود به یک پدیده فرهنگی تبدیل شده است. ترکیبی از طنز، ارجاعات فرهنگ پاپ و طنز بی‌نظیر این سریال، مخاطبان در هر سنی را مجذوب خود کرده است و سبک انیمیشن منحصربه‌فرد آن Family Guy را از دیگر سریال‌های کمدی متمایز می‌کند.

فرقی نمی‌کند طرفدار نقشه‌های شیطانی استوی باشید یا شیطنت‌های پیتر، Family Guy یک کلاسیک از این ژانر است. حضور این انیمیشن در لیست بهترین انیمیشن های کمدی تاریخ سینما برای ما در اولویت بود.

Futurama

بهترین انیمیشن های طنز تاریخ سینما

Futurama

Futurama یک سریال کمدی علمی تخیلی است که ماجراهای فرای را دنبال می کند، مردی که در آینده پس از یخ زدن از خواب بیدار می شود. فوتوراما از زمان اولین نمایش خود در سال 1999 با فیلمنامه جذاب، شخصیت های دوست داشتنی و طنز شوخ مخاطبان را مجذوب خود کرده است.

ترکیبی از ماجراجویی علمی تخیلی و طنز این سریال باعث شده است که این سریال طرفداران اختصاصی داشته باشد و سبک انیمیشن منحصربه‌فرد آن، Futurama را از دیگر سریال‌های کمدی متمایز می‌کند. کمدی اگر از طرفداران Bender، Fry یا فقط یک ماجراجویی فضایی خوب قدیمی هستید، Futurama را باید ببینید.

The Venture Bros

بهترین انیمیشن های طنز تاریخ سینما

The Venture Bros

The Venture Bros یک سریال کمدی عجیب و غریب است که ماجراهای خانواده Venture را دنبال می کند، یک قبیله ناکارآمد از ابرقهرمانان و ماجراجویان. The Venture Bros با طراحی هوشمندانه، کاراکترهای عجیب و غریب و سبک انیمیشن منحصر به فرد خود، از زمان اولین نمایش خود در سال 2003، مخاطبان را مجذوب خود کرده است.

ترکیبی از طنز، ارجاعات فرهنگ پاپ، و ماجراجویی پر اکشن، سریال را به محبوبیت کالت تبدیل کرده است. توانایی ترکیب طنز و قلب آن را در میان کمدی های متحرک متمایز می کند. چه از طرفداران دکتر ونچر یا براک باشید یا فقط به دنبال یک سریال خوب باشید، The Venture Bros یک تجربه بی نظیر است.

Archer

بهترین انیمیشن های طنز تاریخ سینما

Archer

آرچر یک کمدی با مضمون جاسوسی است که ماجراهای استرلینگ آرچر، یک مامور مخفی پیچیده و پیچیده را دنبال می کند. آرچر با فیلمنامه سرگرم کننده، شخصیت های به یاد ماندنی و طنز شوخ، از زمان انتشارش در سال 2009، مخاطبان را شگفت زده کرده است.

ترکیبی از تریلرهای جاسوسی و کمدی طرفداران خاصی را برای آن به ارمغان آورده است و سبک انیمیشن منحصر به فرد آن را از سایر انیمه ها متمایز می کند. اگر از طرفداران تک لاینرهای آرچر، لانا، یا فقط یک ماجراجویی جاسوسی خوب هستید، آرچر را باید تماشا کنید.

South Park

بهترین انیمیشن های طنز تاریخ سینما

South Park

South Park یک کمدی کمدی بحث برانگیز است که از اولین بار در سال 1997 مخاطبان را سرگرم کرده است. پارک جنوبی با طنز گزنده، شوخی های سیاسی و شخصیت های به یاد ماندنی خود به یک پدیده فرهنگی تبدیل شده است. ترکیبی از تفسیرهای اجتماعی، ارجاعات فرهنگ پاپ و طنز خام این سریال برای مخاطبان در هر سنی جذاب بوده است و سبک انیمیشن منحصر به فرد آن آن را از سایر کمدی ها متمایز می کند. چه از طرفداران برنامه های کارتمن باشید یا فقط به دنبال کمدی خوب باشید، South Park یک کلاسیک است که باید ببینید.

The Simpsons

بهترین انیمیشن های طنز تاریخ سینما

The Simpsons

سیمپسون ها یک کمدی کمدی طولانی مدت است که از اولین بار در سال 1989 مخاطبان را سرگرم کرده است. سیمپسون ها با شخصیت های دوست داشتنی، نوشته های هوشمندانه و طنز به یاد ماندنی خود به نمادی فرهنگی تبدیل شده اند. ترکیبی از طنز، ارجاعات فرهنگ پاپ و لحظات دلگرم خانوادگی آن، مخاطبان در هر سنی را مجذوب خود کرده است، و سبک انیمیشن منحصر به فرد آن استانداردی را برای کمدی های انیمیشنی تعیین کرده است.

BoJack Horseman

بهترین انیمیشن های طنز تاریخ سینما

BoJack Horseman

BoJack Horseman یک کمدی پیشگامانه است که دنیای تاریک و پیچیده یک اسب مشهور را بررسی می کند. BoJack Horseman با فیلمنامه متنوع، شخصیت‌های پیچیده و عمق احساسی‌اش، از زمان اکرانش در سال 2014 مورد استقبال مخاطبان و منتقدان قرار گرفته است.

ترکیبی از طنز و عصبانیت این سریال باعث شده است که طرفداران اختصاصی آن به دست بیاید و سبک انیمیشن منحصر به فرد آن آن را متمایز می کند. اگر از طرفداران رفتار مخرب BoJack یا اظهار نظر شوخ طبعانه Diane هستید، BoJack Horseman یکی از مواردی است که باید تماشا کنید.

Rick And Morty

بهترین انیمیشن های طنز تاریخ سینما

Rick And Morty

ریک اند مورتی یک انیمیشن کمدی علمی تخیلی است که ماجراهای یک دانشمند دیوانه و نوه بدبختش را دنبال می کند. ریک و مورتی با داستان هوشمندانه، شخصیت‌های عجیب و غریب و طنز بی‌نظیر خود، از زمان اولین نمایش خود در سال 2013، مخاطبان را مجذوب خود کرده است.

ترکیبی از ماجراجویی علمی تخیلی، طنز و تفسیر اجتماعی این سریال را به یکی از بهترین انیمیشن های کمدی تاریخ سینما تبدیل کرده است. سبک آن آن را از سایر انیمیشن های کمدی متمایز می کند. اگر از طرفداران خلاقیت ریک یا معصومیت مورتی هستید، ریک و مورتی باید حتما ببینید.

 

تحریریه بازتاب آنلاین

من امیر هستم از کرمان و خیلی خوشحالم که میتونم از طریق بازتاب آنلاین صدای رسای اخبار ایران و جهان باشم

مقالات جذاب با ارزش مطالعه بالا

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا