اخبار روز سینما

بهترین فیلم های دبیرستانی آمریکایی و جهان + [2023 و نتفلیکس]

ما سعی کردیم در مقاله بهترین فیلم های دبیرستانی آمریکایی و جهان + [2023 و نتفلیکس] نیاز شما را برآورده کنیم چون نیاز است تا از اخبار روز با خبر باشید و همچنین خوشحال خواهیم شد که نظر خود را با ما به اشتراک بگذارید

هرسال فیلم‌ها و سریال‌های تینجری پرطرفدار زیادی ساخته می‌شوند. اکنون با پی ام آپلود همراه باشید تا به معرفی بهترین فیلم های تینجری آمریکا و جهان بپردازیم.

جدیدترین فیلم های تینجری

در سال‌های اخیر، فیلم‌های نوجوانانه و یا تینیجری طرفداران بسیار زیادی پیدا کرده‌اند. تعداد هرساله از این فیلم‌ها و سریال‌ها و می‌شوند و طرفداران را مجذوب خود می‌کنند. بهترین فیلم های دبیرستانی آمریکا و جهان ، فیلمهایی هستند که نوجوانان از تماشای آن‌ها بسیار لذت خواهند برد.

هر چند که در میان آن‌ها آثاری نیز پیدا می‌شوند در هر سنی که می‌شوند و به اثری از عامه پسند تبدیل می‌شوند. بهترین فیلم های عاشقانه تینیجری از جمله قوی‌ترین فیلم‌های این ژانر هستند.

بیشتر بخوانید:

عاشقانه‌ترین فیلم‌ها و سریال‌های تینجری

بهترین سریال های دبیرستانی آمریکایی و جهان

بهترین فیلم های تینجری

بهترین فیلم های تینجری

در این نوشتار قصد داریم تا شما را با بهترین فیلم های نوجوانانه به همراه بهترین سریال های تینجری آشنا کنیم. همچنین نگاهی به بهترین فیلم های ترسناک تینیجری و فیلم های تینجری عاشقانه متوجه شد.

بیشتر بخوانید:

بهترین سریال های کره ای تینیجری و دبیرستانی

بهترین سریال های ترکی مدرسهای و تینجری

پروم پکت

بهترین فیلم های تینجری 2023
بهترین فیلم های تینجری 2023

شخصیت اصلی را دنبال، فمینیستی که به ایده عاشقانه، به عشق ناهمسانی اعتقادی، اما پس از آن سقوط می‌کند و شیمی غیرقابل انکاری وجود دارد.

Prom Pact در ژانر کمدی، خانوادگی و عاشقانه است. آنیا آدامز کارگردانی فیلم را برعهده دارد. کریستوفر شایر، میلو منهایم و پیتون الیزابت لی از بازیگران این فیلم هستند. 31 مارس 2023 این فیلم منتشر خواهد شد.

چانگ کان دانک

بهترین فیلم های تینجری 2023
بهترین فیلم های تینجری 2023

تاریخ اکران فیلم Chang Can Dunk مشخص شد !

چانگ کان یک فیلم ورزشی-درام آمریکایی ۲۰۲۳ به نویسندگی و کارگردانی جینگی در اولین فیلم بلند خود با بلوم بلوم لی دکستر دارد، بن بن وانگ، زوئی رنی رنی، چیس لیفلد و و مردی ما. این فیلم داستان کم سن و سال است که بسکتبال دبیرستانی و شخصیت اصلی برای انتظارات است.

شیائو مینگ “برنارد” چانگ دانش آموز دوم دبیرستانی نامحبوب است. او با دوست بو می‌گذرد، اما تعداد زیادی بسکتبال دارد، که با او مشترک با بازیکن ستاره با اونیل دوست دوست سابقش در مدرسه ابتدایی دارد. یک روز، او با هم گروه جدیدش آشنا می‌شود، اما شروع به ضربه زدن به اوی ک.

چانگ همچنان متقابل احساس خطر می‌کند، زمانی که دوستانش را یک مهمان خانه در زیرزمین حبس می‌کنند. او فرار می‌کند در یک بازی قبلی بسکتبال با مت‌شود و می‌کند که دانک می‌کند، اما می‌کند آن را می‌گذارد که یک استخر می‌تواند تحقیر کند.

Hocus Pocus 2

بهترین فیلم های دبیرستانی آمریکا
بهترین فیلم های دبیرستانی آمریکا

بسیاری از افراد که در دهه 90 میلادی بزرگ شده اند، فیلم شعبده بازی را می‌شناسند. فیلم شعبده یک اثر کلاسیک کمدی بود که داستان را روایت می‌کرد که اشتباه و تصادفی، سه جادوگر را ساخته و اکنون آن جادوگران جادوگران به سراغ او می‌روند.

فیلم شعبده بازی در زمان اکرانش کودکان و نوجوانان زیادی را سرگرم کرد و خنداند. اکنون نوبت قسمت دوم این فیلم است تا به عنوان یک فیلم تینجری جدید لقب بهترین فیلم تینجری را از آن خود کند.

قسمت دوم فیلم شعبده بازی توسط دیزنی در دست ساخت قرار دارد. هنوز خلاصه‌ای واضح از این فیلم موجود نمی‌شود اما داستان این فیلم حول سه دختر جوان جادوگران جادوگران را احضار می‌کنند.

Spider-Man Into The Spider-verse 2

جدیدترین فیلم های تینجری
جدیدترین فیلم های تینجری

در سال 2018 بود که سونی اولین فیلم انیمیشنی از مرد عنکبوتی و یک فیلم تینیجرد جدا شد. این انیمیشن بر شخصیت مایلز مورالز اختصاص داشت. انیمیشن به دنیای عنکبوتی، مایلز مورالز را واسطه جهان‌های موازی با دیگر عنکبوتی‌ها از جهان‌های مختلف آن‌ها را درکنار درکنار هم در مقابل قرار می‌دهند. کینگ پین قرار داد!

این انیمیشن یک موفقیت بزرگ هم از نظر تجاری و هم از نظر ارزیابیان بود. همچنین انیمیشن به دنیای عنکبوتی در نود و دوره آکادمی اسکار ، برنده جایزه بهترین انیمیشن سال.

با تمام تفاسیر دور از ذهن نبود که خیلی ساخت قسمت دوم را تایید کرد که همین اتفاق هم افتاد. خیلی زود قسمت دوم تایید شد و اکنون که فیلم دوم به دنیای عنکبوتی بسیار اکرانش نزدیک است. همچنین یک تریلر از این انیمیشن منتشر شده است.

به طور کلی اکثر فیلم‌های مرد عنکبوتی مخاطب را از یکی از اهداف خود قرعهده‌ اما انیمیشن به دنیای عنکبوتی ویژه‌ای برای نوجوانان دارد و قسمت دوم آن نیز یکی از فیلم های تینجری سال خواهد بود.

افسون شده

جدیدترین فیلم های تینجری
جدیدترین فیلم های تینجری

فیلم طلسم شده یکی از بهترین فیلم تینیجری سال 2007 و یک فیلم بسیار داشتنی درمورد یک پرنسس افسانه‌ای که تمام نامادری‌های داستانی، توسط شیطان صفتش به دنیای واقعی منتقل شده است.

ژیزل که امی آدامز نقش ایفا می‌کند خیلی زود با واقعیت کنار، و می‌پذیرد که جهان واقعی نیز بسیار زیبایی است. او درنهایت عاشق وکیلی به نام رابرت می‌شود و ادامه زندگی‌اش را وفق زندگی با او می‌شود.

اکنون و از 10 از اکران فیلم شده، نوبت آن رسیده است که دوم این فیلم نیز اکران شده است به عنوان یکی از بهترین فیلم های تینیجری عاشقانه عاشقانه 2022 را برای خود. قسمت دوم فیلم طلسم شده، افسون شده نام دارد.

بهترین ملاقات‌ها در درام‌های تینجری

فیلم های عاشقانه تینجری
فیلم های عاشقانه تینجری

فیلم رنگین کمان که فیلم تینیجری جدید است، داستان دختری به نام دوروتی را روایت می کند. .

همچنین این به نوعی، جادوگر شهر اوز مدرن و دوروتی را در مقابله و نگرانی های بزرگ دوران نوجوانی قرار می دهد. فیلم رنگین یکی از بهترین فیلم های تینیجری خارجی و این احتمال وجود دارد که فیلم رنگین کمان به بهترین فیلم تینیجری تبدیل شود.

دوست داشتنی‌ترین زن در فیلم‌ها و سریال‌های تینجری

بهترین فیلم های مدرسه ای
بهترین فیلم های مدرسه ای

فیلم شیطان رها شده، یکی از بهترین فیلم های تینجری ترسناک است که داستانی شیطانی را روایت می‌کند. اتفاقاتی ماوراء الطبیعه در یک کلیسا در حال رخ دادن است. گروهی از ارتشی به رهبری یک فرمانده بی‌رحم آن کلیسا یک تبلت را در آن‌جا کشف می‌کنند.

آن‌ها تبلت را برمی‌دارند و فیلمی که در آن ذخیره شده است را مشاهده می‌کنید. فیلمی از چندی که برای تفریح ​​به کوهنوردی رفته‌اند در آن جا با شیطان شده روبه می‌شوند و با او ارتباط برقرار می‌کنند. به عنوان هیچ بعید نیست که فیلم شیطان رها شده یکی از بهترین فیلم های ترسناک تین!

دوست داشتنی‌ترین مرد در فیلم‌های تینجری

بهترین فیلم های مدرسه ای
بهترین فیلم های مدرسه ای

فیلم وینسنت پسر نوجوان به نام وینسنت را روایت می‌کند که بیشتر از دیگران، مشکلاتی در زندگی‌اش دارد. او که مشکلاتش بسیار خسته است، با غریبه‌های می‌شود که ادعا می‌کند قدرت تمام حل او را دارد.

جزوه فیلم وینست در ژانر وحشت ساخته شده است و بی‌شک فیلم های تینجری خارجی و بهترین فیلم های تینیجری ترسناک خواهد بود. Marie-Louise Coninck، Søren Hauch-Fausbøll و Siir Tilif از بازیگران این فیلم هستند.

بهترین فیلم های نتفلیکس تینیجری
بهترین فیلم های نتفلیکس تینیجری

فیلم ارباب های متال داستان شکل گیری یک گروه متال را در دبیرستان نمایش می دهد. داستان در با دو دبیرستانی است که قصد دارد تا یک گروه متال تشکیل شود و به رقابت گروهی بپردازد. آن‌ها تمام تلاش خود را می‌کنند تا یک نوازنده گیتار باس پیدا کنند اما در این امر شکن شکن. درنهایت آن‌ها از دختران دبیرستانشان را پیدا می‌کنند که نوازنده ویولون سل فوق‌العاده است و تصمیم می‌گیرد که به عنوان نوازنده باس استفاده کند.

شخصیت‌های فیلم ارباب‌های متال که یکی از جدیدترین فیلم های تینجری است، اختلافات را کنار بگذارند تا گروهی آرزویش را داشته باشد و با رقبا بپردازند. همچنین فیلم ارباب‌های متال یکی از جدیدترین فیلم های تینجیری است که توسط نتفلیکس ساخته می شود.

دیوید عزیز

بهترین فیلم های تینجری نتفلیکس
بهترین فیلم های تینجری نتفلیکس

دیوید عزیز فیلم هیجان انگیز ماوراء طبیعی آمریکایی به جان مک فیل است که بر اساس توییتری آدام الیس به همین نام ساخته شده است. آگوستوس پریو در نقش الیس با جاستین لنگ و آندریا بنگ در نقش‌های فرعی بازی میگ.

آدام الیس، سابق سابق Buzzfeed، توسط روح پسری توسط یک موجود شیطانی تسخیر شده است، تسخیر. دیوید عزیز تاپیک توییتری بود که توسط نویسنده Buzzfeed آدام الیس ایجاد و در آن با یک روح توصیف می‌کرد.

او همه چیز است

بهترین فیلم های تینجری
بهترین فیلم های تینجری

اون (آقا) همه یک فیلم کمدی رمانتیک نوجوانی محصول آمریکا در ۲۰۲۱ است که کارگردانی آن را مارک واترز، و فیلم نامه نویسی آن را در فلمینگ فلمینگ جونیور جونیور برعهده برعهده است. این فیلم فیلم اون (خانم) همه تمام است،، است تمام است تمام تمام است، فیلمی و فیلمی از جورج جورج کوکور به نام بانوی بانوی زیبای (۱۹۶۴) بود.

در فیلم ادیسون ری، تانر بوکانان، مدیسون و پیتون مایر بازی می‌کنند و راشل کوک و متیو لیلارد از فیلم She’s All That در نقش‌های متفاوت متفاوتی ظاهر می‌شوند. “پجت ساویر” یک اینفلوئنسر اینستاگرام در سال آخر دبیرستان است. او با مادر مطلقه‌اش، یک پرستار محلی، زندگی می‌کند. او وانمود که در یک آپارتمان لوکس زندگی می‌کند تا شرایط زندگی واقعی خود را از فالوورها و حامیان مالی پنهان کند.

بی خبر

بهترین فیلم های تینجری
بهترین فیلم های تینجری

بی‌سرنخ یک آمریکایی در سبک داستان بلوغ و کمدی به کارگردانی ایمی هکرلینگ با بازی سیلورستون و بریتانی مورفی محصول سال ۱۹۹۵ میلادی است. داستان این فیلم مورد «شِر» است که یک دختر مشهور با دوره خاص دست و پنجه نرم می‌کند.

به تصویر سبک لباس پوشیدن، تکیه کلام‌ها، و عشق‌های سال‌های ۹۰، این فیلم از یکی از بهترین نوجوانان نوجوانان تبدیل شده است. بعد از چند نمونه بیمار افسرده و خجالتی، نوبت این دختر زیبا و باهوش و محبوب و صد خودشیفته دبیرستانی یعنی شر هارویتس. با اطوار حرکات خاص و لباس زرد چارخونه‌اش بعید است که تابه حال چیزی از این شخصیت نشنیده است.

بیشتر بخوانید:

از همراهی شما تا انتهای نوشتار بهترین فیلم های تینجری سپاسگزار هستیم. حتما ما را با نظرات خود در رابطه با این نوشتار، آگاه کنید. شما می‌توانید به عنوان نویسنده مهمان در سایت پی ام آپلود عضو دیگر بر اشتراک نظرات خود در رابطه با مقاله‌ها، نقد فیلم ، نقد سریال ، اخبار سینما و مطالب خود را نیز منتشر کنید. برای مطالعه فراخوان مرتبط با آن بر روی لینک نویسنده مهمان کلیک کنید. در ضمن شما همراهان عزیز می‌توانید به اینستاگرام پی ام آپلود جهت شناخت فیلم های ژانرهای مختلف و خلاصه نقد و فیلم های فیلم های روز مراجعه کنید.

Recent search terms:

  • https://baztabonline com/blog/بهترین-فیلم-های-دبیرستانی-آمریکایی-و-ج/
  • فیلم مدرسه آمریکایی جدید

تحریریه بازتاب آنلاین

من امیر هستم از کرمان و خیلی خوشحالم که میتونم از طریق بازتاب آنلاین صدای رسای اخبار ایران و جهان باشم

مقالات جذاب با ارزش مطالعه بالا

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا