اخبار روز سینما

بهترین فیلم های جنایی کره ای تاریخ سینمای جهان + بهترین های سال 2023

ما سعی کردیم در مقاله بهترین فیلم های جنایی کره ای تاریخ سینمای جهان + بهترین های سال 2023
نیاز شما را برآورده کنیم چون نیاز است تا از اخبار روز با خبر باشید و همچنین خوشحال خواهیم شد که نظر خود را با ما به اشتراک بگذارید

اگر به سینمای کره جنوبی و یا ژانر جنایی علاقه دارید تا انتها با بهترین فیلم های جنایی کره ای 2023 و تمام دوران همراه سایت پی ام آپلود باشید.

ژانر جنایی همیشه از ژانرهای محبوب بوده است. از آن ژانرهایی که چه در تنهایی و چه دورهمی‌ها جزو اولین گونه‌هایی است که به ذهن می‌رسد.

از سوی دیگر سینمای کره جنوبی به ویژه در سالیان بعدی پیشرفت بسیار چشمگیری دارد . به گونه‌ای که حتی موفق به درو کردن جواز بین‌المللی بسیار شده‌اند. اما سینمای جنوبی با وجود موفق بودن در زمینه‌ها همیشه به دلیل آثار جنایی خود مشهور بوده‌اند.

بیشتر بخوانید:

بهترین فیلم های جنایی معمایی تاریخ سینما

بهترین سریال های جنایی کره ای

بهترین فیلم های جنایی کره ای

بهترین فیلم های جنایی کره ای 2023 و تمام دوران

مقالات مکمل:

بهترین فیلم های جنایی کره ای

ترکیب سینمای و ژانر جنایی از آن ترکیب‌هایی از دنیای تصویر می‌باشد که به وجهه آن را از دست داد.

خاطرات قتل (2003)

بهترین فیلم های جنایی کره ای
بهترین فیلم های جنایی کره ای

در سال 1986، پارک (سونگ کانگ هو) و چو (کیم روی ها) دو ساده هستند که در یک استان جنوبی برای حل پرونده پرونده یک قتل دوگانه گمارده گمارده هستند. اما زمانی که بارها با همان الگو ضربه، کارآگاهان متوجه می‌شوند در حال تعقیب اولین قاتل سریالی مستند کشور هستند. پارک و تنها با تکیه بر مهارت‌ها و ابزارهای خود، تلاش می‌کنند سرنخ‌ها را کنار هم بگذارند و پرونده‌ای را در این تریلر جنایی بر اساس اساس رویدادهای واقعی حل کنند.

Old Boy (2003)

بهترین فیلم های جنایی کره ای
بهترین فیلم های کره ای

فیلم Oldboy را می‌توان از بهترین فیلم های کره ای تاریخ دانست. دائه سو یک دائم الخمر است که. با این، او از خیابان ربوده می‌شود و سلولی بیدار می‌شود، جایی که تا 15 سال آینده در آنجا باقی می‌ماند. او توسط دارو بیهوش شده و هیچ ارتباطی با شخص دیگری ندارد و تنها همراه او یسک تلو. سپس او به طور آزاد می شود و از او دعوت می شود تا زندانبان خود را ردیابی کند.

بیشتر بخوانید:

بهترین فیلم های کره ای تاریخ سینما

من شیطان را دیدم (2010)

بهترین فیلم های جنایی کره ای
بهترین فیلم های جنایی کره ای

در جاده تاریک، راننده تاکسی کیونگ چول (چوی مین سیک) با راننده زن ترسیده، روبرو می‌شود. این راننده در یک وسیله نقلیه خراب گیر افتاده است. او توقف می کند اما قصد کمک کردن به این زن را ندارد.

زمانی که سر در یک رودخانه محلی کشف می‌شود نامزد نامزد، کیم سو هیون (لی هون هون)، مامور مخفی آموزش دیده، وسواس زیادی برای تعقیب قاتل قاتل او پیدا کرد. وقتی کیونگ چول را پیدا می کند، همه چیز به هم می خورد. پس از زدن وحشیانه قاتل، کیم او را می‌کند و یک بازی جنون آمیز موش شروع می‌شود.

The Chaser (2008)

بهترین فیلم های جنایی کره ای
بهترین فیلم های جنایی کره ای

داستان این بر اساس یک پرونده واقعی قاتل زنجیره‌ای و داستان شخصی است که کارآگاه کارآگاه را می‌کند. او که اکنون زندگی متفاوتی دارد با گم شدن گروهی از دختران می‌شود. تمام دختران قبلا با یک شماره مشخص شده بود و حال این شماره یکی دیگر از دختران تماس گرفته شده است. حال او سعی می کند تا سر از داستان ناپدید شدن این دختران در بیاورد. این فیلم اثری بسیار خوب در ژانر خود می‌باشد که یک آمریکایی نیز از آنا آنج بسازد.

بیشتر بخوانید:

بهترین فیلم های جنایی واقعی

مادر (2009)

بهترین فیلم های جنایی کره ای
بهترین فیلم های جنایی کره ای

فیلم مادر داستانی احساسی با تاثیر دارد که دارای فیلمنامه‌ای دقیق و حساب می‌باشد و در موقعیت‌های پیچش‌های هیجان انگیز نقاط عطف جالب توجهی دارد.

پسر مادری دچار مشکلات روانی است، به این دلیل که دختر نوجوانی را کشته، اعدام گرفته است. مادری که خیلی خوب می‌شناسد، به دنبال مقصر اصلی می‌شود تا پسرش را از وضعیت خلاص کرده و بی‌گناهی او را ثابت کند.

دریای زرد (2010)

بهترین فیلم های جنایی کره ای
بهترین فیلم های جنایی کره ای

یک راننده تاکسی که در چین کار می کند، به دلیل مشکل قمار خود، بدهی زیادی دارد. همسرش او را رها می‌کند تا به کره جنوبی و در آنجا کار کند. او قول می‌دهد تا برای پرداخت بدهی‌های همسرش برای او پول بفرستد. اما این راننده تاکسی بیش از یک سال است که از همسرش خبری نیست و نگران اوست. او به می‌رود جنوبی، اما متوجه می‌شود که بین‌المللی و همچنین پلیس محلی باندهای محلی می‌خواهند با او صحبت کنند. اما در کنار این همه آشفتگی، او هنوز باید به دنبال همسرش باشد.

یک زندگی تلخ (2005)

بهترین فیلم های جنایی کره ای
بهترین فیلم های جنایی کره ای

فیلم A Bittersweet Life اساساً تجسم یک فیلم گانگستری فوق العاده شیک است. این فیلم بدون هیچ تلاشی از دراماتیک به خشونت‌آمیز از خشونت‌آمیز به احساسی و متفکرانه تبدیل می‌شود.

داستان مربوط به مردی است که دست راست یک گانگستر می‌باشد. که به او یک وظیفه ساده می‌شود در غیاب گانگستر از معشوق جوان‌تر می‌شود که به گمان مرد مرد جوان‌تری رابطه دارد. با این حال این شخص معمولاً آدمی سرد، احساسی در قبال این جوان می‌شود و در عین حال یک گروه رقیب دچار مشکل می‌شود.

بیشتر بخوانید:

بهترین فیلم های گانگستری قرن بیستم

قفل شده (2023)

بهترین فیلم های جنایی کره ای
بهترین فیلم های جنایی ۲۰۲۳ کره ای

این فیلم هیجان انگیز از بهترین فیلم های جنایی ۲۰۲۳ کره ای بوده است که مثل Im Si-wan، Chun Woo-hee و Kim Hee-Won را به عنوان نقش‌های اصلی خود در اختیار دارد. لی نا می (وو هی)، یک کارمند اداری جوان است. او تلفنش را گم می‌کند و توسط یک غریبه به نام جون یونگ (سی وان) تعقیب می‌شود. این تلفن غریبه را برمی‌دارد و بعد از نصب نرم‌افزارهای جاسوسی به او برمی‌گرداند. پس از این اتفاقات زندگی لی نا می بهم میریزد.

این اتفاق فرد غریبه این فرصت را می‌دهد تا تمام حرکات نامی با باشد و این موضوع زندگی او را به جهنم تبدیل می‌کند. از طرفی کارآگاهی داریم که حل کردن پرونده قتل می‌باشد و به ترسناکی می‌برد. این فیلم با پیچش‌های مختلف به خصوص در پایان خود را شوکه خواهد کرد.

بوکسون را بکش (2023)

بهترین فیلم های جنایی کره ای
جدیدترین فیلم های جنایی کره ای

یکی دیگر از جدیدترین فیلم های جنایی کره ای فیلم Kill Boksoon می‌باشد. در این جنایی مهیج، جئون دو یون، کیونگ گو، کیم سی، اسوم و کو کیو در نقش های محوری ایفای نقش می کنند.

گیل بوک سون زندگی دوگانه‌ای دارد. او مادری با هویت مخفی یک قاتل است. او نام افسانه‌ای در بین قاتلان است که با نام «بوکسون را بکش» و برای MK کار‌ٌـ است. اما درست از تمدید قراردادش با شرکت، یک بی‌سابقه باعث می‌شود وفاداری و زندگی‌اش زیر سوال ببرد انتخاب شود.

بیشتر بخوانید:

جدیدترین فیلم های جنگی و اکشن کره ای

یک کارناوال کثیف (2006)

بهترین فیلم های جنایی کره ای
بهترین فیلم های جنایی کره ای

یک کارناوال داستان بیونگ-دو، یک کوچک در یک گروه روایت محلی می‌کند که به نظر می‌رسد دلیل ناچاری برای حمایت از خانواده خود در این تجارت تجاری است. بدون هیچ و با وجود خواهر و برادر کوچک‌تر مادری که بیمار لاعلاج است همه آن‌ها در آستانه هستند و این به بیونگ-دو می‌تواند مطمئن شود که این اتفاق اتفاق نمی‌افتد.

بیونگ-دو قصد تا با کشتن یک دادستان برای رئیس بزرگش شانس صعود رتبه سازمان خود را پیدا کند. بیونگ-دو از فرصت استفاده می کند، اما با این عصبانیت مافوق مستقیم خود را برمی‌انگیزد که چرا با کار مستقیم برای رئیس سازمان خود کار کرده و مافوق مافوق خود را را دور دور زده است.

بیشتر بخوانید:

از همراهی شما تا انتهای نوشتار بهترین فیلم های جنایی کره ای سپاسگزار هستیم. حتما ما را با نظرات خود در رابطه با این نوشتار، آگاه کنید. شما می‌توانید به عنوان نویسنده مهمان در سایت پی ام آپلود عضو دیگر بر اشتراک نظرات خود در رابطه با مقاله‌ها، نقد فیلم ، نقد سریال، اخبار سینما و مطالب خود را نیز منتشر کنید. برای مطالعه فراخوان مرتبط با آن بر روی لینک نویسنده مهمان کلیک کنید. در ضمن شما همراهان عزیز می‌توانید به اینستاگرام پی ام آپلود جهت شناخت فیلم های ژانرهای مختلف و خلاصه نقد و فیلم های فیلم های روز مراجعه کنید.

Recent search terms:

  • https://baztabonline com/blog/بهترین-فیلم-های-جنایی-کره-ای-تاریخ-سین-2/
  • لیست فیلمهای جنایی کره ای
  • دانلود فیلم کره ای جنایی
  • فیلم کره ای جنایی معمایی
  • https://magto ir/blog/بهترین-فیلم-های-جنایی-کره-ای-تاریخ-سین-2/

تحریریه بازتاب آنلاین

من امیر هستم از کرمان و خیلی خوشحالم که میتونم از طریق بازتاب آنلاین صدای رسای اخبار ایران و جهان باشم

مقالات جذاب با ارزش مطالعه بالا

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا